Gå til innhold

Telefonterror!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gi røret til en skikkkelig pratesyk person!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
* legg fra deg telefonen uten å legge på, så kan psychodame bare skvaldre i vei. ;)

(...)

* Fortell henne i detalj hva du egentlig vil gjøre med henne, og at du har en sterk mistanke om hvem det er.

:ler::ler::ler: Du har litt av en fantasi, lille lam! :ler:

Gjest LoisLane
Skrevet

Dagens morsomste!

Tror forresten du bare har fåreklær, jeg.

Skrevet
men.. Er det noe som helst måte vi kan finne ut hvem hun er?

Hvis man kontakter Telenor får man beskjed om å kontakte politiet. Telenor gir ikke ut hvem som ringer samtalen uten at politiet spør.

Så om dere ikke har peiling og ikke får opp noe nummer når hun ringer, så er eneste måten å få vite det å anmelde. Om dere kommer noen vei med det er i grunn heller usikkert.

Gjest Violetta
Skrevet
* legg fra deg telefonen uten å legge på, så kan psychodame bare skvaldre i vei. ;)

* begynne å stønne høylytt i telefonen.

* ta med fonen på dass, sitt å trøkk og sørg for at "ploppet" høres godt i røret, evnt sørg for at hun hører strålen treffe vannet. Lag gjerne stønnelyder.

* Beskriv i detalj hva du gjør med deg selv og åssen type bilder du ser på mens du fantaserer om at det vedkommende

* Si at du gjerne vil møte henne for uforpliktende morro. Gi henne komplimenter for sexy stemme.

* Bruk av høyfrekvente lyder er en schlæger

* la telefonen gå på rundgang blandt kamerater slik at alle kan "gjøre sitt".

* bli psycho i stemmen og si "Jeg vet hvor du er nå kommer jeg å tar deg!!!" for så å legge på.

* Bryt sammen i gråt og si at hun har ødelagt livet ditt for så å lage skjære lyder. Hyl og gjenta "så mye blod, så mye blod!!" før du blir helt stille.

* spis potetgull (irriterende lyd å høre på i telefon)

* evnt. spis annen mat og smatt ufordragelig mye.

* Begynn å syng.

* Forklar at du får en annen samtale og sett henne på vent, for så å ta telefonen igjen. Gjenta det samme med gjevne mellomrom.

* Prøv å selg henne mobilabon.

* Fortell henne i detalj hva du egentlig vil gjøre med henne, og at du har en sterk mistanke om hvem det er.

Dette har jeg nå tatt utskrift av i tilfelle fremtidig telefonterror. Takk for tipsene.

:ler::ler:

Skrevet

Enig med Helene tror jeg det var. En venninne av meg har skjult nr og hemmelig adresse etc pga gal eks/barnefar til sønnen., litt leit om hun aldri kunne snakket med oss jentene da

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Du får da ikke penger ut av noe sånt. :ler:

Skrevet

hvorfor kan ikke broren din bare (prøve å) avtale et møte med kvinnfolket, siden hu så gjerne vil ha sex med han etc? Om hun da møter opp (hvis hu er så dum) får dere jo vite det :)

Enkel løsning.. kanskje for enkel? :)

Skrevet

Enten så er det kødd så hvis han da avtaler et møte så har han gått på limpinnen. Eller så er dama psykisk psyk i psyken og da vil han ikke finne på å nærme seg henne.

Gjest Violetta
Skrevet
Enten så er det kødd så hvis han da avtaler et møte så har han gått på limpinnen. Eller så er dama psykisk psyk i psyken og da vil han ikke finne på å nærme seg henne.

Det siste er vel mest sannsynlig siden det har pågått så lenge? Ville aldri i livet avtalt noe møte med denne personen. Da risikerer man bare at det blir verre... :forvirret:

Skrevet
Dagens morsomste!

Tror forresten du bare har fåreklær, jeg.

Er du lam, eller?? Ikkeno fårete her nei. Bare litt ullen humor... :sjarmor:

Gjest Gjest_Amanja_*
Skrevet

Har hatt samme problem her, var ei dame som ringte på samboeren min sin telefon og bare la på, men når jeg svarte så sa hun de sykeste ting.

Vi anmeldte det til politiet,oppga tidspunkt for oppringningene og de fikk opplysninger fra Telenor om hvem det var. Hun fikk sin straff og vi har aldri vært plaget siden..

Gjest Gjesten
Skrevet

Eg har anmeldt telefonterror- skjedde ingenting, saka blei henlagt, så ikkje regn med at det hjelper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...