Gå til innhold

Telefonterror!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel. Dette er egentlig min brors problem. Han har siden januar blitt oppringt et par ganger i uka av ei jente som gjør til stemmen sin og har generelt elendig "humor" hvis det er det dette dreier seg om. Hun har også fått tak i mitt nr på en eller annen måte og ringt meg et par ganger. Hun sier ting som at hun elsker min bror og vil ha sex med ham og at hun skal tagge ned døra hans og slikt. Alt med en slags bisarr donald stemme.

Etter mange måneder med dette så begynner min bror å bli temmelig lei.

Det skal sies at han bor på blindern studenthjem og han regner med at det er noen derfra som kødder. Men jeg er ikke så sikker.. jeg mener. flere ganger i uken siden januar!?

Kynisk som jeg er så foreslo jeg at han kunne anmelde dette som trakkasering og kanskje få noen penger ut av det. Dette ville han ikke da det kunne hende det var noen han kjente.

hva tycks?

Gjest GreenSky
Skrevet

Ikke svar på tlf ved skjult og ukjent nummer.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Han kan i hvert fall si at han vil anmelde hvis hun fortsetter neste gang hun ringer. Da vet i hvert fall vedkommende hva som skjer om hun fortsetter og har bare seg selv å takke.

Skrevet

Kan han ikke bare si til jenta at han anmelder henne hvis hun ikke slutter? (Men penger, det får han neppe..)

Gjest Violetta
Skrevet

Når man ringer så har man telefonrøret tett inntil øret. Dersom man har en kraftig fløyte (kanskje type fotballdommerfløyte) liggende ved telefonen blåser man kraftig i denne rett inn i røret i det man gjenkjenner plageånden.

Effektivt sies det, men ikke spesielt mye penger i.

Skrevet
(Men penger, det får han neppe..)

fordømrade. Hadde forestilt meg en storslått feiring i rettslokalet og en gedingen fyllekule hvor pengene fløt i alle rettninger.

Skrevet
Han kan i hvert fall si at han vil anmelde hvis hun fortsetter neste gang hun ringer. Da vet i hvert fall vedkommende hva som skjer om hun fortsetter og har bare seg selv å takke.

Enig.

Skrevet
Ikke svar på tlf ved skjult og ukjent nummer.

jo men broren min er en fordømt nyskjerrig fyr så han vil gjerne finne ut hvem dette er.

Gjest GreenSky
Skrevet

Ok. :ler: Blir bare sur jeg, når folk ringer fra skjult nr.

Gjest GreenSky
Skrevet

MEN det kan jo være at han får lurt noen opplysninger ut av Telenor hvis han ringer og spør?

Gjest Violetta
Skrevet

Hos Telenor går det an å reservere seg mot å bli oppringt fra skjulte telefonnummer. Det koster noen kroner, men ikke så mye.

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Bare si til Hu i Svingen at det ikke er morsomt lenger.

Skrevet
Bare si til Hu i Svingen at det ikke er morsomt lenger.

Ho ho ho.. Hun satt forøvrig vedsiden av meg da personen ringte til meg.

Skrevet

Jeg hadde klemt ut av meg like meningsløst tull tilbake jeg. Selvsagt med Mikke Mus stemme!

Skrevet

men.. Er det noe som helst måte vi kan finne ut hvem hun er?

Skrevet

Med en innyndende dolly-stemme kan han jo be om en date. Friste med at evt guttene(ole,dole..) kan få være med.

Skrevet
Når man ringer så har man telefonrøret tett inntil øret. Dersom man har en kraftig fløyte (kanskje type fotballdommerfløyte) liggende ved telefonen blåser man kraftig i denne rett inn i røret i det man gjenkjenner plageånden.

Etter det må man finne ut hvem som springer rundt med en ny hørselsskade.

Skrevet

Har selv skjult nummer etter terror fra eksmannen, mine venner svarer likevel på telefonen når jeg ringer :)

Fotballfløyta høres ut som en god løsning, det samme gjelder anmeldelse. Enkelte folk skjønner ikke når de går for langt :roll:

Skrevet

Gi ringeren et ultimatum, "Nå har det gått så lang tid at enten gir du deg til kjenne eller så anmelder jeg"!

Skrevet

* legg fra deg telefonen uten å legge på, så kan psychodame bare skvaldre i vei. ;)

* begynne å stønne høylytt i telefonen.

* ta med fonen på dass, sitt å trøkk og sørg for at "ploppet" høres godt i røret, evnt sørg for at hun hører strålen treffe vannet. Lag gjerne stønnelyder.

* Beskriv i detalj hva du gjør med deg selv og åssen type bilder du ser på mens du fantaserer om at det vedkommende

* Si at du gjerne vil møte henne for uforpliktende morro. Gi henne komplimenter for sexy stemme.

* Bruk av høyfrekvente lyder er en schlæger

* la telefonen gå på rundgang blandt kamerater slik at alle kan "gjøre sitt".

* bli psycho i stemmen og si "Jeg vet hvor du er nå kommer jeg å tar deg!!!" for så å legge på.

* Bryt sammen i gråt og si at hun har ødelagt livet ditt for så å lage skjære lyder. Hyl og gjenta "så mye blod, så mye blod!!" før du blir helt stille.

* spis potetgull (irriterende lyd å høre på i telefon)

* evnt. spis annen mat og smatt ufordragelig mye.

* Begynn å syng.

* Forklar at du får en annen samtale og sett henne på vent, for så å ta telefonen igjen. Gjenta det samme med gjevne mellomrom.

* Prøv å selg henne mobilabon.

* Fortell henne i detalj hva du egentlig vil gjøre med henne, og at du har en sterk mistanke om hvem det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...