Gjest Karmen Skrevet 25. september 2002 #1 Del Skrevet 25. september 2002 Selvom han er over 40? vil ha meninger.... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 25. september 2002 #2 Del Skrevet 25. september 2002 jeg syns det.. men jeg har syntes det siden jeg var ti.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 25. september 2002 #3 Del Skrevet 25. september 2002 Nei; The Edge er sexyere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2002 #4 Del Skrevet 25. september 2002 Nah, eneste over 40 som er kjekk er Andy Garcia. Og en mann jeg så på megazone her om dagen. Fy flate for noen nydelige øyne den mannen hadde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 25. september 2002 #5 Del Skrevet 25. september 2002 Bruce Willis (Er han over 40 forresten????) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 25. september 2002 #6 Del Skrevet 25. september 2002 Bono..? sexy? næh.. men har ingenting med alderen å gjøre. liker han rett og slett ikke..det er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 25. september 2002 #7 Del Skrevet 25. september 2002 Mange lekre menn over 40! (mange lekre kvinner over 40 også forresten)Hadde jeg kommet noe i nærheten av George Clooney hadde jeg trengt hjerne-lunge-hjerte transplantasjon!!! Så dere ham i From Dusk To dawn??? Den mannen er bare helt vildt sexy!!! Mannfolk: Jeg vil ha 5000 av de lekreste!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 25. september 2002 #8 Del Skrevet 25. september 2002 Enig Sexy!! Jeg har sett "from dusk to dawn" hundre ganger!!! OH MY GOD Å LEKKER George C. er der! *slurp* Noe så sexy ja! -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2002 #9 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg har sett Bono i virkeligheten! og er vel en av de få som kan uttale meg i riktig retning? var på konsert på valle hovin for noen år siden, og j4eg vil si at på tv ser han gørr kjedelig ut, men i virkeligheten forandrer det seg, og blir en veldig sensuell og sexy fyr, og macho, han tar seg ikke ut på tv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2002 #10 Del Skrevet 25. september 2002 Selvom han er over 40? vil ha meninger.... 8) neeei ? han er kul..men.. neeei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 26. september 2002 #11 Del Skrevet 26. september 2002 Jo, Bono er sexy!!! Sexy musikk også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 26. september 2002 #12 Del Skrevet 26. september 2002 Hvorfor går det ikke ann å slette innlegg når de blir trykket flere ganger :oops: ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mogens Skrevet 26. september 2002 #13 Del Skrevet 26. september 2002 Bono er sexy, helt klart (selv om jeg er mann og hetro mener jeg . Og så så bra musikk da........! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. september 2002 #14 Del Skrevet 26. september 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=3118041 say no more. Sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå