Gå til innhold

Dere som har gått ned mye i vekt, hva er det beste med å ha blitt slankere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gått ned 30 kg over 1,5 år. Fra 84 - 54 kg. Det beste er at det er lettere å bevege seg, jeg har mer energi og sex er mye gøyere nå når jeg er så lett 😅 Det er også helt fantastisk å ta på seg hva som helst av klær og følge seg komfortabel. Det negative er derimot at det er vondt å sitte og jeg ofte er veldig kald.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Tyah said:

Jeg har gått ned 30 kg over 1,5 år. Fra 84 - 54 kg. Det beste er at det er lettere å bevege seg, jeg har mer energi og sex er mye gøyere nå når jeg er så lett 😅 Det er også helt fantastisk å ta på seg hva som helst av klær og følge seg komfortabel. Det negative er derimot at det er vondt å sitte og jeg ofte er veldig kald.. 

wow kva metode brukte du? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (På 13.1.2021 den 21.20):

wow kva metode brukte du? 😄

Jeg har spist i kaloriunderskudd. Dvs i en periode telte jeg alle kalorier. La inn absolutt alt jeg spiste i appen lifesum. I perioder har jeg gått mye turer for å forbrenne ekstra kalorier, og jeg har også drevet med periodisk fasting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Tyah said:

Jeg har spist i kaloriunderskudd. Dvs i en periode telte jeg alle kalorier. La inn absolutt alt jeg spiste i appen lifesum. I perioder har jeg gått mye turer for å forbrenne ekstra kalorier, og jeg har også drevet med periodisk fasting.

Så flink du er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke like fort sliten, jeg svetter mindre, det er lettere å barbere meg (jeg kan endelig se meg selv nedentil uten å måtte trekke inn magen for harde livet...), jeg er mer komfortabel og selvsikker, jeg kan kjøpe klærne jeg synes ikke er fine og ikke bare de jeg tror dekker fettet best og jeg har absolutt ingen halsbrann lengre.

Anonymkode: 6229e...afa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...