AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #1 Del Skrevet 10. januar 2021 Jeg trenger sårt litt motivasjon, er nødt ned 15 kg, jeg gir så fort opp. Starter bra med kaloeitelling på lifesum, åsså blir jeg så lei og gir opp. Dere som har gått ned mye, hva er det beste med det synes dere? 😀 Anonymkode: 91f73...69a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #2 Del Skrevet 10. januar 2021 Jeg er 165 og gikk ned ca 7-8 kilo, fra 80 til 74 / 73 i høst. Det var supert å passe inn i buksene som jeg har liggende. og ikke ha så mye mage som presser frem når jeg sitter. Jeg må ned ti kilo til, nå frem mot sommeren. Anonymkode: 5e8ea...a87 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #3 Del Skrevet 10. januar 2021 Hei! Jeg har gått ned i overkant av 40 kg. Mye positivt: økt livskvalitet, mer sosial, mer aktiv, stolt av meg selv, føler meg penere, har blitt modigere, gladere! Lykke til! Gjør små endringer og vær snill mot deg selv. 👍 Heier på deg! Anonymkode: 4058c...fc9 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #4 Del Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! Jeg har gått ned i overkant av 40 kg. Mye positivt: økt livskvalitet, mer sosial, mer aktiv, stolt av meg selv, føler meg penere, har blitt modigere, gladere! Lykke til! Gjør små endringer og vær snill mot deg selv. 👍 Heier på deg! Anonymkode: 4058c...fc9 Utrolig flink du har vært! 😀Skal ta med meg det du sier, som motivasjon videre 👍 Anonymkode: 91f73...69a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #5 Del Skrevet 10. januar 2021 Har gått ned over 30 kilo med lavkarbo. Med dette kostholdet kan jeg kose meg med masse god mat, og føler meg aldri skrubbsulten. Jeg har mye er energi! Jobber 120%, har 4 barn og gjør det meste av husarbeidet. Ingen problem. Dette er bare hva kostholdet gir meg. Fordi jeg har blitt tynn har jeg et mye bedre selvbilde. Det er en fryd å handle klær i str. XS og S, istedet for XXL! Jeg er mye sprekere, og motivert til å trene, da jeg føler meg komfortabel i treningstøy. Anonymkode: 8c72c...673 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #6 Del Skrevet 10. januar 2021 Klart det er deilig å ikke behøve å tenke på om klærne i skuffen passer. Klart det er deilig at ikke trusekanten ruller ned når jeg bøyer meg. Jeg er veldig fornøyd med at smerter er borte og forventet levealder er økt. Men det beste med nedgangen er at jeg denne gangen ikke kommer til å gå opp igjen. Og det var noe jeg ikke kunne før jeg sluttet å legge planer jeg trengte motivasjon utenfra for å klare. Sist gang jeg slanket meg, la jeg nemlig opp en strategi som jeg ønsket å fortsette med resten av livet. Allerede mens jeg gikk ned, begynte jeg å tenke som en normalvektig. Det tok noen runder å bli av med all desinformasjonen jeg hadde blitt påprakket og alle forestillingene jeg hadde skapt meg selv, men etterhvert ble det slutt på rar mat og upraktiske måltidsrutiner, presse meg selv til å trene, og stolthet over å gjøre bortkastede ting. Anonymkode: 72f70...90c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #7 Del Skrevet 10. januar 2021 Det er dessverre et gjennomgående glansbilde av det å gå mye ned i vekt. Virkeligheten inneholder mere enn at alt er vidunderlig. Ens ytre og identitet forandres og en kan savne sitt gamle jeg veldig. Selv om alt av bevegelse blir lettere, så er ikke ny kropp alltid det beste for trivselen. Det kan hende at man lengter tilbake til det som var før på mange måter. Man var stor, sterk og rund over alt. Så blir man etter hvert smal, bein, sener, blodårer kommer frem over alt der det ikke var noen synlige før, det blir vondt å sitte på hardt underlag og man kan føle seg svak. Usynlig. Dette er bare noen tanker om det og det finnes mange flere. Lykken er ikke nødvendigvis å være veldig tynn, uansett hvor mange som politisk korrekt påstår det. Anonymkode: edf7e...f5a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #8 Del Skrevet 10. januar 2021 Jeg har gått ned fra 84 til 68 (er 165 cm), og er nå akkurat normalvektig. Skal ned 10 kilo til. Merker jeg har mer energi, MYE mer selvtillit! Har alltid hatt et godt sexliv med samboer, men har etter vektnedgangen turt å kle meg opp i sexy undertøy og være mer vill, siden jeg er mer trygg på kroppen min. Elsker å kjøpe klær i str S nå, istedenfor XL, og det er nesten det beste 😅 Anonymkode: 7a3ad...26d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 10. januar 2021 #9 Del Skrevet 10. januar 2021 Jeg gikk ned ca 15 kg, fra 75 til 60, i 2020. Mye av vektnedgangen på grunn av lange gåturer nesten hver dag, så kondisen ble jo mye bedre. Ser bedre ut med klær på, og lettere å kjøpe bukser som passer i butikken. Ellers må jeg dessverre si at jeg ikke føler meg særlig annerledes - om noe, så føler jeg at jeg ser VERRE ut uten klær nå - og jeg hadde skyhøye forventninger, så selvtilliten gikk egentlig i kjelleren etter vekttapet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #10 Del Skrevet 10. januar 2021 Jeg gikk ned 12-15 kg i fjor og det beste med det var: Det ble mye lettere å gå i trapper og bakker, jeg kunne ta fram en del fine klær som passet igjen, og jeg føler meg bedre fordi jeg ser bedre ut Anonymkode: 922aa...fd6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 10. januar 2021 #11 Del Skrevet 10. januar 2021 Det beste for min del var at det ble mye lettere å snu seg i senga 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæretre Skrevet 10. januar 2021 #12 Del Skrevet 10. januar 2021 Det beste var roen rundt mat, at jeg kan trives med å kjøpe, lage, spise og ikke spise mat. Det har blitt en ny glede og interesse. Og godt med mer overskudd, mer ny giv når ting er utfordrende på jobb og i familie. Livet er naturligvis det samme, med gode og verre dager, ingen forandring på det. Men forandring på hva jeg har å stille opp med, i meg selv. Så er det godt å slippe plager med rygg og kne. Jeg har også mye mindre tørre hender denne vinteren, de sprekker nesten ikke opp, sammenlignet med de siste årene. Men det vet jeg ikke om skyldes vektnedgangen altså. Så føler jeg meg mer vel, kan gå med all slags klær, men det er lengre ned på lista da. Viktigst tror jeg er erfaringen om at jeg kan ta gode avgjørelser på vegne av meg selv, gjennomføre og etterpå se at det ble en varig og mye mer avslappende hverdag for kroppen min. Om det ga mening ☺️ Lykke til, TS! Er nesten misunnelig på deg som skal i gang, for det er så artig, når det går seg til med endringen. Syntes jeg da. Heier på deg altså 🤩 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #13 Del Skrevet 10. januar 2021 Jeg skal ned 3-5kg, så fort som mulig, men med en bra livsstil. Jeg har lyst til å bli mer veltrent også, så jeg skal trene ganske mye. Har planer om å kjøpe en treningsklokke som motivasjon. Anonymkode: 8274a...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #14 Del Skrevet 10. januar 2021 Det positive er at jeg har masse energi og har en kropp som orker. I tillegg føler jeg ingen misunnelse over andres utseende. Det negative er at jeg fryser hele tiden, og synes det er vanskelig å finne klær da selv de minste str. begynner å bli store. Anonymkode: 625d5...95f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #15 Del Skrevet 10. januar 2021 Å faktisk bli behandlet som et menneske, og ikke et eller annet monster som burde avlives. Anonymkode: 9bbb4...27b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #16 Del Skrevet 10. januar 2021 Det absolutt beste? At jeg ser forbaska bra ut 😅 gått ned 60 kg! Lite løshud (utenom på magen) siden jeg har trent tung styrke siden dag 1! Anonymkode: 92e47...6a5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnfjording Skrevet 10. januar 2021 #17 Del Skrevet 10. januar 2021 Alt om at klær passer bedre og sånn er jo positivt. Men du kan jo prøve å gå med en 15kg ryggsekk hele dagen og så ta den av deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #18 Del Skrevet 10. januar 2021 Det beste er at jeg ser bedre ut, og får sex med deiligere menn enn før Anonymkode: 40056...a15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #19 Del Skrevet 10. januar 2021 Følelsen av en sunnere kropp, føle at jeg ser yngre ut, få bedre hud og hår. Det har vært bedre enn "de rette" klærne. Anonymkode: f6531...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #20 Del Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har gått ned over 30 kilo med lavkarbo. Med dette kostholdet kan jeg kose meg med masse god mat, og føler meg aldri skrubbsulten. Jeg har mye er energi! Jobber 120%, har 4 barn og gjør det meste av husarbeidet. Ingen problem. Dette er bare hva kostholdet gir meg. Fordi jeg har blitt tynn har jeg et mye bedre selvbilde. Det er en fryd å handle klær i str. XS og S, istedet for XXL! Jeg er mye sprekere, og motivert til å trene, da jeg føler meg komfortabel i treningstøy. Anonymkode: 8c72c...673 Så flink! Hvor lang tid brukte du på dette? Hva spiste du en typisk dag og hvor mange kalorier? Anonymkode: e0c26...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå