Gå til innhold

Hva regner du som sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har man hatt sex med noen dersom man kun har onanert hverandre?

Hva med suging, regner du det som sex? Hva med kyssing?

Er det kun pikk i vagina som regnes som sex? Eller er pikk i rumpa også sex? Hva med pikk i munn? 

Anonymkode: 6a221...f71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt som involverer kjønnsorgan er sex for meg. 

Anonymkode: 4e26a...f5e

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har man hatt sex med noen dersom man kun har onanert hverandre?

Hva med suging, regner du det som sex? Hva med kyssing?

Er det kun pikk i vagina som regnes som sex? Eller er pikk i rumpa også sex? Hva med pikk i munn? 

Anonymkode: 6a221...f71

Alt det du beskriver der regnes som sex slik jeg forstår det. Unntaket er kyssing på munn.

"Alt som involverer kjønnsorgan er sex for meg."

Hmm, så hvis en person kjøper en buttplug eller en dildo og bruker den i rumpa for seksuell tilfredsstillelse uten å berøre kjønnsorganet sitt, så er det ikke sex? Eller hvis en person utfører anilingus på en annen, så er det ikke sex? ;)

• Liker 1
Skrevet

Alt som potensielt kan føre til orgasme. 

Anonymkode: 6813d...469

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Alt som involverer kjønnsorgan er sex for meg. 

Ja..

Har hatt wet sex flere ganger,  men det regnes vel ikke som sex..

Eller..?

Skrevet

Alt som involverer sexleker og/eller et eller flere kjønnsorgan (sexleker for å inkludere analsex) 

Wetsex, sier seg selv at invoverer sex, ja? Eller mener du kun wet? Kun wet er ikke sex for meg.

• Liker 1
Skrevet
KRJ skrev (1 time siden):

Alt det du beskriver der regnes som sex slik jeg forstår det. Unntaket er kyssing på munn.

Hmm, så hvis en person kjøper en buttplug eller en dildo og bruker den i rumpa for seksuell tilfredsstillelse uten å berøre kjønnsorganet sitt, så er det ikke sex? Eller hvis en person utfører anilingus på en annen, så er det ikke sex? ;)

Nei, det er ikke sex. Det burde du ha skjønt.

Anonymkode: afdf2...08e

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg har ronka en fyr, føler ikke jeg det er sex for meg. Hvis vi har ligget naken og gnudd på hverandre, føler jeg heller ikke det er sex for meg. Men det er veldig i gråsona, da. 

Anonymkode: bbf84...d8a

Skrevet

Dette lurer jeg alltid på når folk snakker om antall sexuelle partnere.. aner ikke hvordan jeg skal definere eller telle dette ettersom det er veldig få jeg har hatt vaginal sex med selv om jeg kanskje har gjort andre ting..

Anonymkode: 3c877...d45

• Liker 1
Skrevet

Alt som du ikke synes er greit at partner gjør med andre er vel sex?

• Liker 2
Skrevet

Var det ikke tidligere president Bill Clinton som prøvde å sno seg unna ved å si "I have not had sexual relations to that woman" (pekte mot Monica Levinsky) når hun faktisk hadde gitt han en blowjob og han hadde brukt sigar (!) på henne?

Det ble i alle fall slått fast at det var en seksuell handling som hadde skjedd mellom dem. 

Anonymkode: d94c5...904

• Liker 1
Skrevet

Når menn skal skryte av antall sex-partnere under årsmøtet i herreklubben så er det "penishodet inne" som gjelder. 

• Liker 2
Skrevet
KRJ skrev (3 timer siden):

lsklars skrev (3 timer siden):

Ja..

Har hatt wet sex flere ganger,  men det regnes vel ikke som sex..

Eller..?

Jeg svarte hva det er for meg. Jeg gir vel langt faan i hva det er for dere. Jeez. 

Skrevet

Jeg regner bare vaginalt samleie og oralsex som sex. Analsex er også sex, men det har jeg aldri uansett. Klining, runking og fingring av hverandre regner jeg ikke som sex. Det er jo seksuelle handlinger, men er for light til å regnes som ren sex liksom.

Anonymkode: 20860...0d6

Skrevet

Spør jeg om du har hat sex med den person, mener jeg har du vært naken, tat på kjønnsorganet eller har de tatt på dine?  Ja, jeg ser naken klining som sex. Har dere all klær på og kliner så er det ikke sex for meg. Jeg mener også du ikke er jomfru lenger hvis du har blitt fingra, har gitt eller mottatt oralsex eller hat analsex. 

Anonymkode: 19795...805

Skrevet

Jeg regner bare vaginalt samleie som sex. Analsex også, men det er jeg ikke interessert i. Hvis noen spør hvor mange jeg har hatt sex med teller jeg ikke med de jeg har utført oralsex på eller som har utført på meg.

Anonymkode: 2db03...d8f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg regner bare vaginalt samleie som sex. Analsex også, men det er jeg ikke interessert i. Hvis noen spør hvor mange jeg har hatt sex med teller jeg ikke med de jeg har utført oralsex på eller som har utført på meg.

Anonymkode: 2db03...d8f

Så sex er ikke sex? 

Anonymkode: b0785...a56

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så sex er ikke sex? 

Jo, sex er sex, og oralsex er oralsex. Sex er for meg vaginalt (evnt anal) samleie. 

Skrevet
Nerine_ skrev (4 minutter siden):

Jo, sex er sex, og oralsex er oralsex. Sex er for meg vaginalt (evnt anal) samleie. 

Samleie er en form for sex, på lik linje med anal, oral, osv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Samleie er en form for sex, på lik linje med anal, oral, osv. 

Ja, men jeg sier ikke at jeg har hatt sex om det kun er oral. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...