Gå til innhold

Til dere som ble forelsket i en mann som allerede var gift med barn...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vel har fått alle menn jeg vil ha hittil. Alle jeg har pekt på har jeg fått. ;)

Anonymkode: ae8d5...118

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi jeg har vært i en situasjon hvor jeg vil ha en mann som er gift med barn. Og dermed er denne situasjonen utfordrende.

Nå synes jeg du motsier deg selv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og bygge det opp gradvis, å få han rett over på knulling på 1-2-3 kan være vanskelig. De trenger som sagt ofte litt tid til å venne seg til tanken, og må gå over små grenser hele tiden med babysteps

Denne mannens motstandskraft beror mye på hvordan han har det i hjemmet, og hvor påkoblet han er til kona si. Det er viktig å så dette frøet, som forteller at her har han mulighet til å få seg noe på si, uten at drama skal følge med på kjøpet.  Det neste er å sørge for at det er praktisk mulig,  og trygt å gjennomføre. Hvis han må begynne med nye aktiviteter, eller lage unnskyldninger for å være mer borte fra hjemmet,  så er det verre å få til. 

Anonymkode: 0d7dc...4b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ekte mann og far dumper ikke mor med småbarn. Han venter til tiden er inne og riktig for alle. En mann tar det ansvaret det er å sette barn til verden. Det gjelder tilstedeværelse, bolig, økonomi og farsrolle. 
Når tiden endelig er kommet, da har han sørget for at han og familien sin har et sted å bo i nærområdet. Da er han singel lenge og koser og knuller alle de 10000 single jenter som jakter på han fordi han er en ekte mann. Da er hun slangen i gresset fra 14 år siden blitt ganske uaktuell. 
En mann som går fra en et åring for å få litt sex er ikke en mann i mine øyne. 

Anonymkode: b6a4c...cc8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Trenger han bare for noen uker. 
Er ikke følelsesmessig tiltrukket av han, men seksuelt. 

Det er så jævlig egoistiske drittsekkfakter. 

Anonymkode: 1a884...62f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hadde du hatt noe fjern anelse hvem smerte du vil koste den andre kvinnen som elsker mannen og familien din. Hvor vondt ønsker du et annet menneske for å få deg et ligg? 

Jeg har vært den andre kvinnen, hun som hadde mammen og familien var i en dårlig periode... han likte oppmerksomheten og gikk ut av forholdet.  Tok meg to år å bygge meg opp igjen. Første året klarte jeg ikke å være en mor😦, jeg var et følelsesmessig vrak. Jeg fikk posttramatisk stresssyndrom etter jeg møtte de tilfeldig på butikken. Ble innlagt og måtte skikkelig gå noen rundr med meg selv fordi uten han og familien ønsket ikke jeg å leve. Heldigvis hadde jeg venner som hjalp meg, jeg ringte selv barneværnet for å få hjelp. Jeg klarte ikke være mor😧 Heldigvis har sorgen gitt litt og litt slipp men jeg vil aldri bli den samme igjen....  så jeg håper du og andre damer kan respektere andres forhold. Finn en ledig mann og respekter familielivet til andre. Du vil såre mange om du bare ønsker et ligg med han....

Anonymkode: e6976...05c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 11.31):

Hvordan fikk dere han? Hva måtte til for å få oppmerksomheten til en slik mann? 

er ikke like lett å være direkte i en slik situasjon..

Kvalitetskvinner ødelegger ikke livet til barn. Men du er vel ikke en kvalitetskvinne. 

Anonymkode: 96a45...aea

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 13.08):

Vel jeg er så vakker og sexy, at ingen mann kan motstå meg

Tro meg, hadde du lagt deg etter min mann hadde du ikke vært mye "vakker" noe mer. Og dessuten, du kan ikke få hvem du vil. Min mann hadde rå ledd av deg og vist alt til meg. Og å ødelegge familie pga egoistiske behov, sier litt hvor på rangen i livet du fortjener å være. I søplebøtta sammen med dritten. Utroskap kommer alltid frem for en dag. Og den dagen, det gjør. Bør du løpe og rømme landet..  Det hadde du behøvd virkelig hvis du hadde klart å legge min mann på rygg, om han hadde vært dum nok. Jeg hadde sørget for at du hadde mistet jobb, venner, familie, fortalt offentlig hva slags tømme maskin du er og barnehater du er. Og virkelig gått inn for at du skulle fått lide. 

Anonymkode: 989b0...b71

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er vel at dersom han hadde vært interessert så hadde du merket det allerede. Gifte menn er ikke spesielt annerledes enn single menn i så måte.

Det eneste er vel at de vil være mer sikre før de sier ting rett ut. Så de legger ut følere (og det er vel da de fleste av oss gir høflige signaler tilbake om at det ikke er interessant).

Dersom du kun vil ha en seksuell affære i noen uker så forstår jeg godt at en gift mann er attraktiv for deg. Menn tåler etter min erfaring rent seksuelle forhold ganske dårlig, men går jo statistisk sett helst ikke fra kona, så man slipper gjerne drama og ønsket om noe mer fra deres side. Gifte menn i åpne ekteskap er veldig attraktive elskere syns jeg.

Hva du derimot skal med en gift mann hvis han ikke har «lov» hjemmefra, sliter jeg mer med å forstå. Høres ut som oppskriften på drama og full krasj for alle sammen inkludert deg selv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter lang tids kontorflørting fra hans side, jeg mente bare å være hyggelig, så begynte det å slå gnister.
Da jeg kjente på noe og ga ham oppmerksomhet, trakk han seg helt unna. Så var det mye fram og tilbake før jeg fikk ham på kroken. 
Det ble litt sex, men hver gang fikk han dårlig samvittighet for kona etc. Han jo en snill og samvittighetsfull person.

Altså, brukte laang tid og fikk egentlig mest piss tilbake, var helt uaktuelt å forlate den søte kona. Så kan virkelig ikke anbefale gift mann.

Anonymkode: 6a35e...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tro meg, hadde du lagt deg etter min mann hadde du ikke vært mye "vakker" noe mer. Og dessuten, du kan ikke få hvem du vil. Min mann hadde rå ledd av deg og vist alt til meg. Og å ødelegge familie pga egoistiske behov, sier litt hvor på rangen i livet du fortjener å være. I søplebøtta sammen med dritten. Utroskap kommer alltid frem for en dag. Og den dagen, det gjør. Bør du løpe og rømme landet..  Det hadde du behøvd virkelig hvis du hadde klart å legge min mann på rygg, om han hadde vært dum nok. Jeg hadde sørget for at du hadde mistet jobb, venner, familie, fortalt offentlig hva slags tømme maskin du er og barnehater du er. Og virkelig gått inn for at du skulle fått lide. 

Bestem deg. Er mannen din trofast eller ei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du vil bare ha sex med han så gjør du det. Gifte menn er verdens enkleste å få til sengs. De har som regel en kjedelig kone hjemme. Så gi gass spør du meg! Ansvaret å splitte en familie er kun hans. Du er ikke utro mot noen

Anonymkode: 2d3b6...f43

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Regner med mannen din hadde fått gjennomgå enda mer? Selv om jeg ikke helt klarer å se hva som skulle vært verre enn det du beskriver at en ev. elskerinne må utsettes for... 

Anonymkode: bb7a4...47c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gifte menn er verdens enkleste å få til sengs. De har som regel en kjedelig kone hjemme.

Så, så. Det står ikke SÅ dårlig til med norske kvinnelige partnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å prøve seg det,flørte litt og se om deg funker...

du kommer til å angre men om du kun vil pule og ser fornøyd med det kjør på men da tenker du jo kun på deg selv og ditt behov... du ødelegger jo en familie (om kona finner ut og det gjør de oftest)

Anonymkode: 3569e...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (13 timer siden):

Så, så. Det står ikke SÅ dårlig til med norske kvinnelige partnere.

Det er ikke nødvendigvis konene det er noe galt med. Det er mennene som vil ha mer spenning, og takker sjeldent nei om de får sjansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa til meg første kvelden vi kysset at han ville gå fra kona for meg. 5 mnd senere var han ute, kjøpt ny leilighet og ordnet alt det praktiske.
Han var aldri i tvil om at det var meg han ville ha, og sto i det. Nå har vi vært sammen i 3 år, barna hans elsker meg. 
MEN vi holdt det skjult til ca et halvt år etter han flyttet ut for å unngå problemer med ekskone og barn. Var hardt da det sto på, men verdt det.

Anonymkode: 11506...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han sa til meg første kvelden vi kysset at han ville gå fra kona for meg. 5 mnd senere var han ute, kjøpt ny leilighet og ordnet alt det praktiske.
Han var aldri i tvil om at det var meg han ville ha, og sto i det. Nå har vi vært sammen i 3 år, barna hans elsker meg. 
MEN vi holdt det skjult til ca et halvt år etter han flyttet ut for å unngå problemer med ekskone og barn. Var hardt da det sto på, men verdt det.

Anonymkode: 11506...eca

Kan jeg få spørre hvordan han tok det når (om) konen gikk i kjelleren og var du støttespiller eller trakk du deg unna i den prossessen? Og hvor lang tid tok det før du traff barna? 
Har en venninne i samme situasjon men føler at jeg ikke er til særlig mye hjelp😅

Anonymkode: e0239...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 12.10):

Trenger han bare for noen uker. 
Er ikke følelsesmessig tiltrukket av han, men seksuelt. 

Da er det spesielt ekstremt egoistisk av deg, ikke minst lite "classy".. Fra en jente som har hatt menn etter seg både opptatte og single. Hvis en mann er i et forhold , syntes jeg bare han er uattraktiv og idiot som vil være utro med kjæresten. Ikke noe jeg ville blitt involvert i. Men du, på din side, mener at for at du skal få deg et ligg med denne mannen, er du villig til å ødelegge en familie, med barn og ekteskap. Noe så uggent. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becky skrev (1 minutt siden):

Da er det spesielt ekstremt egoistisk av deg, ikke minst lite "classy".. Fra en jente som har hatt menn etter seg både opptatte og single. Hvis en mann er i et forhold , syntes jeg bare han er uattraktiv og idiot som vil være utro med kjæresten. Ikke noe jeg ville blitt involvert i. Men du, på din side, mener at for at du skal få deg et ligg med denne mannen, er du villig til å ødelegge en familie, med barn og ekteskap. Noe så uggent. 

TS ødlegger ingenting her. Det gjør den utroe mannen, helt på egenhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS ødlegger ingenting her. Det gjør den utroe mannen, helt på egenhånd

Trodde de ikke hadde ligget sammen enda, siden TS syntes hun trenger han kun for et ligg og trenger tips deretter? Selvsagt hvis han henger seg på ved et blunk, så er dette kun mannens ansvar. Men siden TS skriver på Kvinneguiden at hun trenger råd. Så har hun antageligvis prøvd uten å lykkes. Så hun vil da gå aktivt inn for å lage en strategi om hvordan få denne mannen til sengs. Det er ganske mye manipulative metoder man kan bruke for å få noen interessert eller til sengs. Men da må man virkelig gå hardt inn for det.. Hvis han faller for det, så er det jo også på han, men ville definitivt også lagt skylden på kvinnen med så uggene intensjoner, til å gå aktiv inn for å ødelegge et ekteskap, tyr til og med til kvinneguiden 😛 Altså...Noe så teit. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...