AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #21 Del Skrevet 10. januar 2021 "Til dere som ble forelsket i en mann som allerede var gift med barn..." Jeg er ikke homo, så kan ikke svare. Men du bør absolutt anmelde fyren om han er gift med barn Anonymkode: 282c5...85c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #22 Del Skrevet 10. januar 2021 Hva får deg til å tro at han vil ha deg i det hele tatt? Hvor fikk du den selvtilliten fra? Anonymkode: 1ba6c...0f9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #23 Del Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ingen steder står det å være gift med barn, det står å gå etter en gift mann som har barn. Jeg leste det som at man vil bli sammen med en mann som har barn, ikke at man skal gifte seg med et barn. Anonymkode: a3695...4fb Hehe... Det er jo akkurat det det står i trådtittelen. Anonymkode: 282c5...85c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #24 Del Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva får deg til å tro at han vil ha deg i det hele tatt? Hvor fikk du den selvtilliten fra? Anonymkode: 1ba6c...0f9 Vel jeg er så vakker og sexy, at ingen mann kan motstå meg Anonymkode: ae8d5...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #25 Del Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel jeg er så vakker og sexy, at ingen mann kan motstå meg Anonymkode: ae8d5...118 Lol... sagt av enhver stygg menneske. ofte tror man at man er penere enn det man er. Hvis du tror du er en 8er på en god dag, så er du egentlig en 4er... jekk ned litt. Anonymkode: 1ba6c...0f9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #26 Del Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lol... sagt av enhver stygg menneske. ofte tror man at man er penere enn det man er. Hvis du tror du er en 8er på en god dag, så er du egentlig en 4er... jekk ned litt. Anonymkode: 1ba6c...0f9 Vel har fått alle menn jeg vil ha hittil. Alle jeg har pekt på har jeg fått. Anonymkode: ae8d5...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #27 Del Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel har fått alle menn jeg vil ha hittil. Alle jeg har pekt på har jeg fått. Anonymkode: ae8d5...118 Tømmestasjoner er ikke særlig attraktive. Ofte søppel. Hvis du er så vakker? Hvorfor trenger du råd fra kg?😂 Anonymkode: 1ba6c...0f9 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #28 Del Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tømmestasjoner er ikke særlig attraktive. Ofte søppel. Hvis du er så vakker? Hvorfor trenger du råd fra kg?😂 Anonymkode: 1ba6c...0f9 Fordi jeg har vært i en situasjon hvor jeg vil ha en mann som er gift med barn. Og dermed er denne situasjonen utfordrende. Anonymkode: ae8d5...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #29 Del Skrevet 10. januar 2021 Jeg aldri har* Anonymkode: ae8d5...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #30 Del Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi jeg har vært i en situasjon hvor jeg vil ha en mann som er gift med barn. Og dermed er denne situasjonen utfordrende. Anonymkode: ae8d5...118 Nei, ikke når du selv mener du kan få hva du vil... prøv litt hardere. Anonymkode: 1ba6c...0f9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #31 Del Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi jeg har vært i en situasjon hvor jeg vil ha en mann som er gift med barn. Og dermed er denne situasjonen utfordrende. Anonymkode: ae8d5...118 Om han er gift med barn, då er dette ulovlig. Du bør holde deg unna. Anonymkode: fa2e6...195 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #32 Del Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Teknisk sett er det jo akkurat det som står. Alle vet hva TS mente, men i overskriften står det faktisk "gift med barn" Til dere som ble forelsket i en mann som allerede var gift med barn... Anonymkode: 28e6a...553 Ja alle forstår hva TS mente, så hvorfor gjør dere, dere dumme med vilje og later som dere ikke forstår? Anonymkode: a3695...4fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #33 Del Skrevet 10. januar 2021 Alle kvinner kan spille på skjønnhet og være sensuell for å få noe med hvem som helst mann. Ung, gammel, gift, singel, prest, mulla, munk... spiller ikke noe rolle hva denne mannen er. Hvis du påstår at du er så vakker og sexy, så hadde du fått han for lenge siden uten å spørre oss. Ofte kvinner med komplekser liker sånt. Du har nok en del mangler ved utseendet ditt som hindrer deg. Anonymkode: 1ba6c...0f9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #34 Del Skrevet 10. januar 2021 Jeg antar dette er en trolletråd, siden ingenting setter mer fyr å KGere enn elskerinner. Men jeg er med på leken, jeg. Hiver litt mer bensin på bålet siden det var litt labert med hissig respons her 😛 Vet ikke hvilken relasjon du har til han, men om det er en kollega eller andre du møter ofte så kan du ta deg god tid og ta det litt gradvis. Da ville jeg startet med å så et lite frø i hodet hans, du må vise at her er det en mulighet og sette han på tanken. Gifte trenger gjerne å kverne litt lengre på det enn single, bli vant med tanken å være utro. Du må også ta litt mer initiativ vanligvis, være mer pådriveren. Hva du skal si og gjøre for å sjekke han opp krever jo et lengre kurs da, har du ikke draget på enslige så har du ikke draget på gifte heller. Men har du draget, så bare bruk litt av mojoen på han her på samme måte som med andre. Du kan gjerne være direkte, men kanskje fint å dyppe tåen litt i vannet først og sjekke stemningen. Og bygge det opp gradvis, å få han rett over på knulling på 1-2-3 kan være vanskelig. De trenger som sagt ofte litt tid til å venne seg til tanken, og må gå over små grenser hele tiden med babysteps. Det kan ta år og få en mann til å gå fra "jeg ville aldri bedratt kona" til at han er elskeren din. Anonymkode: e5685...b8c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #35 Del Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg antar dette er en trolletråd, siden ingenting setter mer fyr å KGere enn elskerinner. Men jeg er med på leken, jeg. Hiver litt mer bensin på bålet siden det var litt labert med hissig respons her 😛 Vet ikke hvilken relasjon du har til han, men om det er en kollega eller andre du møter ofte så kan du ta deg god tid og ta det litt gradvis. Da ville jeg startet med å så et lite frø i hodet hans, du må vise at her er det en mulighet og sette han på tanken. Gifte trenger gjerne å kverne litt lengre på det enn single, bli vant med tanken å være utro. Du må også ta litt mer initiativ vanligvis, være mer pådriveren. Hva du skal si og gjøre for å sjekke han opp krever jo et lengre kurs da, har du ikke draget på enslige så har du ikke draget på gifte heller. Men har du draget, så bare bruk litt av mojoen på han her på samme måte som med andre. Du kan gjerne være direkte, men kanskje fint å dyppe tåen litt i vannet først og sjekke stemningen. Og bygge det opp gradvis, å få han rett over på knulling på 1-2-3 kan være vanskelig. De trenger som sagt ofte litt tid til å venne seg til tanken, og må gå over små grenser hele tiden med babysteps. Det kan ta år og få en mann til å gå fra "jeg ville aldri bedratt kona" til at han er elskeren din. Anonymkode: e5685...b8c Likte denne! Tusen takk Anonymkode: ae8d5...118 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #36 Del Skrevet 10. januar 2021 For min del var det enkelt, møtte han på tinder, så var naturlig at kontakten startet med «flørting». Deretter måtte det klargjøres hva han var ute etter. Tror egentlig den største grunnen til at vi hadde kontakt så lenge var at jeg ble et pusterom for han, hvor det ikke var barn/kone/hverdag. Vi snakket om helt andre ting enn hva han var vant til, samtidig som jeg var en goood del år yngre. Så mitt beste tips ville vært det: gi han noe han ikke har så mye av i hverdagen. Anonymkode: 32bfb...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marleneK92 Skrevet 10. januar 2021 #37 Del Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vel har fått alle menn jeg vil ha hittil. Alle jeg har pekt på har jeg fått. Anonymkode: ae8d5...118 Altså har du hull, og er villig til å fylle det opp så er det alt som trengs for å få en mann seksuelt i større grad. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marleneK92 Skrevet 10. januar 2021 #38 Del Skrevet 10. januar 2021 marleneK92 skrev (16 minutter siden): Altså har du hull, og er villig til å fylle det opp så er det alt som trengs for å få en mann seksuelt i større grad. Altså, om ikke det var opplagt. Sexy & kvalitet spiller liten rolle når en mann må tømmes. Ditt valg, ts er jo ditt. Men blant annet pga det jeg skriver her (å mye mer) så skjønner jeg ikke hvorfor det er noe å strebe etter. Men man er forskjellige slik. Det å sette livet til denne mannen du er tiltrukket i på spill er ikke respektabelt i mine øyne idet hele tatt (så godt du ikke trenger min respekt) heler ikke å sette livet på spill for kone, og barn. Virkelig ......... Gjort. Trådtittelen sier forelsket ett av svarene dine her sier det bare er seksuelt. Da håper jeg igrunn på sistenevnte for er man forelsket i en person håper jeg så inderlig det siste man ønsket var å snu denne personens liv på hodet. Man vil at de man elsker, er glad i, forelsket i etc skal ha det bra/best mulig. Da fikk jeg tømt meg 😜 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #39 Del Skrevet 10. januar 2021 Problemet er jo at hvis du klarer å kapre han, så er han ikke til å stole på, og dermed ikke noe å samle på. Heller ikke for deg. Anonymkode: 0638d...530 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuka Skrevet 10. januar 2021 #40 Del Skrevet 10. januar 2021 (endret) Trolletråd, jeg får også alt (alle) jeg vil ha, smellvakker og klok er jeg også så har aldri opplevd å bli sagt nei til i grunn om jeg virkelig går inn for noe, men det krever energi og tid så gidder ikke gå etter opptatte folk selv om jeg tenner på de eller blir tiltrukket seksuelt av de, handler om voksenhet å begrense seg vettu 🤷♀️ Endret 10. januar 2021 av Nuka 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå