AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #61 Del Skrevet 16. februar 2021 Sunnmøre denne mannen befinner seg, ts? Anonymkode: ffb32...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #62 Del Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 12.18): Er nok av single menn, så hva er grunnen til at så mange kvinner går etter menn i forhold? Man ser ikke det samme med menn, det skjer ja. men det er langt mer vanlig at kvinner går etter noen i forhold enn at menn gjør det. hva er grunnen til dette? Anonymkode: a3695...4fb Det er fordi noen kvinner er onskapsfulle seksuelle djevler som tilber djevelen Satan. De vil ikke ligge med deg hvis du ikke er gift eller er i forhold. Det er ondskapet som gjør dem kåt. Anonymkode: ffa32...f60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky Skrevet 16. februar 2021 #63 Del Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): TS ødlegger ingenting her. Det gjør den utroe mannen, helt på egenhånd Anonymkode: 2d3b6...f43 Og jo man gjør det. Jeg kunne valgt å vært en drittsekk da jeg var singel. Flørtet aktivt med gifte menn, ikke gitt meg, kledd meg i fine og sexy klær, tatt på han når jeg snakker med han, ledd av alt av dårlige vitser, vært blid og positiv hele tiden rundt han.. Lagd et bilde av en typisk før kone kjæreste. Tro meg, kjenner jenter av den kaliberen, men da har de gjerne vært forelsket i den gifte mannen, han har også vist tegn til interesse. Så da er min sympati litt mer på deres/kvinnens side. Men når man prøver aktivt kun for å få seg et ligg. Det er en helt annen samtale. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #64 Del Skrevet 16. februar 2021 Becky skrev (6 minutter siden): Trodde de ikke hadde ligget sammen enda, siden TS syntes hun trenger han kun for et ligg og trenger tips deretter? Selvsagt hvis han henger seg på ved et blunk, så er dette kun mannens ansvar. Men siden TS skriver på Kvinneguiden at hun trenger råd. Så har hun antageligvis prøvd uten å lykkes. Så hun vil da gå aktivt inn for å lage en strategi om hvordan få denne mannen til sengs. Det er ganske mye manipulative metoder man kan bruke for å få noen interessert eller til sengs. Men da må man virkelig gå hardt inn for det.. Hvis han faller for det, så er det jo også på han, men ville definitivt også lagt skylden på kvinnen med så uggene intensjoner, til å gå aktiv inn for å ødelegge et ekteskap, tyr til og med til kvinneguiden 😛 Altså...Noe så teit. Uanett så hardt TS vil ha denne mannen, så er det hans valg om han har sex med henne eller ikke. Rekner med TS ikke skal praktisk talt voldta denne mannen Anonymkode: 2d3b6...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky Skrevet 16. februar 2021 #65 Del Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uanett så hardt TS vil ha denne mannen, så er det hans valg om han har sex med henne eller ikke. Rekner med TS ikke skal praktisk talt voldta denne mannen Anonymkode: 2d3b6...f43 Det endrer ikke meningen min om at jeg syntes det også ligger på henne. Det endrer ikke meningen min om at jeg syntes det er lite "classy", idiotisk og egoistisk. Som om det ikke er andre menn å ta av. Syntes det samme med menn som går aktivt inn i å kapre dama fra en annen mann (KUN for et ligg!). Uggent tvers igjennom. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #66 Del Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 12.07): Skulle ha tips, ikke gjør meg i dårlig humør. Anonymkode: ae8d5...118 Du kan brenne i helvete ... Anonymkode: bc6b1...48c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #67 Del Skrevet 16. februar 2021 Jeg ligger med en som er gift og har barn. Det var null stress å få han med på det, han er alltid veldig villig. Han er gift med meg da. Der har du løsningen: Hvis du vil ligge med en gift mann, så får du gifte deg med han først. Anonymkode: b317b...376 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #68 Del Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du kan brenne i helvete ... Anonymkode: bc6b1...48c Det var da voldsomt da... her lukter jeg bitterfitte😂 Anonymkode: 2d3b6...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #69 Del Skrevet 16. februar 2021 Nope er ikke det men bevist gå inn å ødelegge en familie med barn er stusselig . Er det ikke barn inne i bildet så jaja tenker jeg . Anonymkode: bc6b1...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #70 Del Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 12.18): En mann som er gift med barn ville jeg i alle fall holdt meg unna, det er jo ulovlig. Anonymkode: 088e6...1c8 Står det i noen lov at det er ulovlig? Anonymkode: 8ea21...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tun Skrevet 16. februar 2021 #71 Del Skrevet 16. februar 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Nope er ikke det men bevist gå inn å ødelegge en familie med barn er stusselig . Er det ikke barn inne i bildet så jaja tenker jeg . Anonymkode: bc6b1...48c Hvorfor er det ikke like stusslig om en ikke har barn? Nei, en mann som ikke har baller nok til å holde seg til henne i forhold er ikke noe å samle på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #72 Del Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 15.2.2021 den 11.00): Kvalitetskvinner ødelegger ikke livet til barn. Men du er vel ikke en kvalitetskvinne. Anonymkode: 96a45...aea Dette. Anonymkode: 70593...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttifrutti843950 Skrevet 16. februar 2021 #73 Del Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 11.31): Hvordan fikk dere han? Hva måtte til for å få oppmerksomheten til en slik mann? er ikke like lett å være direkte i en slik situasjon.. Anonymkode: ae8d5...118 Så du sitter her å planlegger hvordan du kan være en home wrecker? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #74 Del Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er fordi noen kvinner er onskapsfulle seksuelle djevler som tilber djevelen Satan. De vil ikke ligge med deg hvis du ikke er gift eller er i forhold. Det er ondskapet som gjør dem kåt. Anonymkode: ffa32...f60 Du er nå naiv da.😏 En opptatt mann er lett å forholde seg til, du slipper å få ham på døra og du slipper å vurdere om du vil ha et forhold til ham. Anonymkode: 0158c...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå