Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå kjøpt meg en Braun silk expert pro 5 etter å ha sett mange gode tilbakemeldinger. Men etter å ha lest bruksanvisningen er jeg litt skremt😅 Aldri før har jeg lest så mye advarsler om et produkt. Mannet meg opp til å ta en hudtest nå, så får se om jeg får en reaksjon før jeg begynner for fullt.

Noen som har erfaring med hjemmelaser? Er du fornøyd og ser effekt, evnt hvor lang tid tok det? 

Jeg kommer til å bruke den nedentil i første omgang, det er der jeg sliter mest med ingrodde hår som jeg håper jeg får bukt med. Bruker man stempling eller gliding i dette området?

Det står i bruksanvisningen at man ikke skal bruke apparatet bla. hvis man har gjort en peelingbehandling i området. Gjelder dette kun ved sånn kjemisk peeling? Eller teller vanlig body scrub? For det bruker jeg jo stadig vekk. 
Ved bruk av laseren i armhulen, når kan jeg ta på deo igjen etterpå? Bør man vente 24 timer?

Også et kanskje dumt spørsmål på slutten her. Påvirker laseren pigmentet mitt? Siden den påvirker melaninet. Er derfor litt skeptisk til å bruke den på leggene i tilfelle jeg mister pigment(jeg blir nemlig mørkebrun om sommeren, og da barberer jeg heller leggene enn å bli bleik😅).

Anonymkode: 6e57f...059

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...