Gå til innhold

Mannfolk :Har dere fortalt noen kompiser om at dere har elskerinne ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere har fått en helt rå elskerinne. En som gir dere god sex og som dere har blitt betatt av. Tross du som opptatt  mann ,forteller du om dette til noen ? 

Anonymkode: b9393...525

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn er ulike..

Anonymkode: a32c0...587

• Liker 6
Skrevet

Har en kompis som har gifte bekjente i finansmiljø som skryter om horer de har betalt for sex 🙄

Anonymkode: 2c33a...560

• Liker 1
Skrevet

Er elskerinna jeg da, men vet han jeg ligger med har fortalt om det til kun en kompis. Dette er hans nærmeste venn og en som også har hatt sine svin på skogen, så han føler han kan prate med han om det. Jeg tror også det gjør han godt å få et slags godkjent-stempel eller forståelse fra en venn.

Tror ikke det er så vanlig å skryte av en "rå" elskerinne til kompisene, det å være utro er jo ganske skambelagt og kan skape sterke reaksjoner hos folk. 

Men så spørs det jo hva slags kompisgjeng man har da, menn og miljøer er forskjellige.

Anonymkode: e85f0...ae1

• Liker 5
Skrevet

Jeg er elskerinnen. Vet at han har fortalt det til broren sin, og fire nære venner. Han ene vennen har jeg møtt, og en annen av de skal jeg møte når landet åpner opp igjen. 

Anonymkode: d4f87...3b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er elskerinnen. Vet at han har fortalt det til broren sin, og fire nære venner. Han ene vennen har jeg møtt, og en annen av de skal jeg møte når landet åpner opp igjen. 

Blir det gangbang mon tro? 😏

Anonymkode: 3f1b2...187

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er elskerinna jeg da, men vet han jeg ligger med har fortalt om det til kun en kompis. Dette er hans nærmeste venn og en som også har hatt sine svin på skogen, så han føler han kan prate med han om det. Jeg tror også det gjør han godt å få et slags godkjent-stempel eller forståelse fra en venn.

Tror ikke det er så vanlig å skryte av en "rå" elskerinne til kompisene, det å være utro er jo ganske skambelagt og kan skape sterke reaksjoner hos folk. 

Men så spørs det jo hva slags kompisgjeng man har da, menn og miljøer er forskjellige.

Har du også partner ? 

Siden han har fortalt om dette til en kompis vill jeg tolke det som han liker deg veldig godt ! Men hvis man klarer og holde dette kun for seg selv så er det kun sex og ikke noe annet ?  

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du også partner ? Må si han er tøff som har fortalt dette til såpass mange. Spesielt til sin bror ? Tror du da det blir noe mer mellom dere fremover ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har en kompis som har gifte bekjente i finansmiljø som skryter om horer de har betalt for sex 🙄

Anonymkode: 2c33a...560

Uff 🙈

Skrevet

Nei det er min hemmelighet, elskerinnen gir meg den sexen jeg vil ha, men ser ikke ut i måneskinn, så henne holder jeg godt skjult ja.

Anonymkode: ef9b4...bb9

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei det er min hemmelighet, elskerinnen gir meg den sexen jeg vil ha, men ser ikke ut i måneskinn, så henne holder jeg godt skjult ja.

Ser ikke ut i måneskinn? Den var jo ikke "pen"... Men hun holder tydeligvis slik at det får for deg .... 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du også partner ? 

Siden han har fortalt om dette til en kompis vill jeg tolke det som han liker deg veldig godt ! Men hvis man klarer og holde dette kun for seg selv så er det kun sex og ikke noe annet ?  

Han liker meg veldig godt, ja. Men jeg tror ikke det er det som er avgjørende for om man forteller eller holder det for seg selv, tenker det kanskje er mer hvilken type man er selv og hvilken type venner man har. Om man føler man kan betro seg til dem og de forstår. Eller om man er i et miljø hvor "alle" er utro, eller i et miljø hvor utroskap blir veldig hardt fordømt.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha yeah right, det er SÅ gjennomskuelig at du bare ønsker å slenge dritt til elskerinner :ler:

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blir det gangbang mon tro? 😏

Anonymkode: 3f1b2...187

😂😂😂dagens 

Skrevet

Nei, ikke når jeg er i forhold.

Anonymkode: facbb...474

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ha ha ha altetende mannfolk. Ja ja😂😂

• Liker 4
Skrevet

Ja, fortalte om elskerinnen på 29 til en kamerat. Jeg er 57. 

Anonymkode: 0e569...37f

• Liker 2
Skrevet

Var ikke mange menn som

svarte utenom elskerinner 😂👍🏻

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, fortalte om elskerinnen på 29 til en kamerat. Jeg er 57. 

Anonymkode: 0e569...37f

Den skjønner jeg da var d litt å skryte av😂

• Liker 3
Skrevet
Bente1234 skrev (1 minutt siden):

Ha ha ha altetende mannfolk. Ja ja😂😂

Utseende behøver ikke nødvendigvis ha noe med sexappeal og kåthet å gjøre skjønner du.  Mange som har gjort meg steinkåte uten å være direkte vakre akkurat.

Anonymkode: 30fd5...1c2

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis dere har fått en helt rå elskerinne. En som gir dere god sex og som dere har blitt betatt av. Tross du som opptatt  mann ,forteller du om dette til noen ? 

Jeg er bittelitt feil person til å svare, men jeg var en elsker til en gift kvinne, helt rå sex, helt rått forhold egentlig også. 

Jeg endte med å fortelle det til en venn jeg kjenner i en bo et stykke unna her jeg bor, uten å si noe identifiserende. Måtte bare fortelle om det, i en blanding av lykkerus/glede, og selvbebreidelse.

Anonymkode: 45d7c...b6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...