Hr. Aktiv Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Dere som lever i forhold og har som overskriften sier tid til elskere og elskerinner i en ellers så travel hverdag? Dere savner sex og nærhet, men hvordan får dere fyllt det ved ett tidspress det blir når man har en partner å forholde seg til? Hvorfor går dere ikke fra partner og innleder ett nytt forhold der dere kan leve ut uten å være i skjul? Har dere tanker om hva deres partner tenker om dere blir oppdaget? Er dere ikke redde for å bli smittet av sykdommer?
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 Det var enklere før corona, når jobben inneholdt mer reising. Møtte damer til middag, resten av kvelden på hotellet. Nå kan jeg si jeg drar på kontoret eller trening. Men må ha en trygg plass å møte de. Fort gjort å bli gjenkjent i egen by. Sikkerhet er viktig. Samtykke og enighet om alt, det går begge veier. Anonymkode: 8abbc...920
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #3 Skrevet 10. januar 2021 De jeg kjenner til som har nailet det over lang tid og mer enn bare en kveld innimellom har enten pendlet ifbm jobb, eller, de har hatt en elsker/eøskerinne på jobben. Typisk mye overtid/reiser sammen. Booker to hotellrom, sover på 1. Anonymkode: c57a9...f41 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #4 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samtykke og enighet om alt, det går begge veier. Dette finner jeg ganske ironisk, i en tråd hvor det spørres om hvordan holde elsker forhold hemmelig for en partner. Samtykke ja... Anonymkode: b6e52...e08 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #5 Skrevet 10. januar 2021 Det er noen håndverkere som ikke alltid er på jobb når de sier de er på jobb, for å si det sånn. Anonymkode: 5cafd...766 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #6 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det var enklere før corona, når jobben inneholdt mer reising. Møtte damer til middag, resten av kvelden på hotellet. Nå kan jeg si jeg drar på kontoret eller trening. Men må ha en trygg plass å møte de. Fort gjort å bli gjenkjent i egen by. Sikkerhet er viktig. Samtykke og enighet om alt, det går begge veier. Anonymkode: 8abbc...920 Er ikke det stressende? Virker mer som tvangstanke enn kos Anonymkode: 08196...6e6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #7 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er noen håndverkere som ikke alltid er på jobb når de sier de er på jobb, for å si det sånn. Anonymkode: 5cafd...766 Det merket jeg med eksen. Han skrøyt ofte på seg timer på jobb, men pengene så jeg ingenting til. Snakk om 170 - 200t på en måned og sånt. Anonymkode: 08196...6e6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå