AndersenG Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Hei! Hvordan tror dere det blir etter pandemien? Blir det lett for alle å få seg et ligg? Jeg er i kontakt med flere jenter på Tinder, og mang av dem er klare for å ha sex med meg etter pandemien. Det kan være noe de sier nå, men de virker så klare...(sender nudes osv.) Mange som ikke har pult under pandemien er kanskje litt ekstra nødne etter den er over?
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 Etter? Det er ikke noe etter. Dette vil ikke forsvinne, og verden vil ikke bli den samme. Vi kommer aldri til å gå tilbake til hvordan ting var FØR. Jeg for min del, håper folk vil bli mer forsiktige med hvem de møter for random sex. Nei, folk kommer ikke til å slutte å ha random sex. De har ikke klart å slutte midt i dette en gang. Men kanskje, bare kanskje, er det lov å håpe at folk blir litt mer forsiktige. Anonymkode: 65271...f97 2
AndersenG Skrevet 10. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Etter? Det er ikke noe etter. Dette vil ikke forsvinne, og verden vil ikke bli den samme. Vi kommer aldri til å gå tilbake til hvordan ting var FØR. Jeg for min del, håper folk vil bli mer forsiktige med hvem de møter for random sex. Nei, folk kommer ikke til å slutte å ha random sex. De har ikke klart å slutte midt i dette en gang. Men kanskje, bare kanskje, er det lov å håpe at folk blir litt mer forsiktige. Anonymkode: 65271...f97 Nakstad sier atte verden blir mer normal igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #4 Skrevet 10. januar 2021 Etter atte hva? Det er ikke noe etter pandemien Anonymkode: 62473...3be
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #5 Skrevet 10. januar 2021 AndersenG skrev (6 minutter siden): Nakstad sier atte verden blir mer normal igjen. Mer normal, vil ikke si som før. Vil ikke si helt normal. Anonymkode: 65271...f97
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #6 Skrevet 10. januar 2021 Når alle er vaksinert så blir det jo annerledes. Satser på å ha sex igjen etter jeg er vaksinert. Vi som er single kan ikke gå resten av livet uten. Anonymkode: e05fd...8e1
AndersenG Skrevet 10. januar 2021 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mer normal, vil ikke si som før. Vil ikke si helt normal. Anonymkode: 65271...f97 hva tror du blir forskjellen?
AndersenG Skrevet 10. januar 2021 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Når alle er vaksinert så blir det jo annerledes. Satser på å ha sex igjen etter jeg er vaksinert. Vi som er single kan ikke gå resten av livet uten. Anonymkode: e05fd...8e1 Da vil jeg ha en dame på 20 , en på 30, 40, 50 og 60. noen tykke, noen tynne, noen blondiner og noen brunetter. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #9 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når alle er vaksinert så blir det jo annerledes. Satser på å ha sex igjen etter jeg er vaksinert. Vi som er single kan ikke gå resten av livet uten. Anonymkode: e05fd...8e1 Sånn frem til viruset muterer, sånn at vaksinen er useless. Anonymkode: 65271...f97
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #10 Skrevet 10. januar 2021 AndersenG skrev (1 time siden): hva tror du blir forskjellen? Jeg håper at folk er mer nøye med å faktisk holde seg hjemme om de er syke. Jeg håper at det blir mer vanlig å se ansiktsmasker rundt om i landet. Jeg håper at folk blir mer fornuftige, og faktisk hører på hva som blir sakt om sykdommer rundt om. Jeg håper at folk tar til vett. Jeg vet, det er for mye å håpe på. Men jeg håper likevel. Anonymkode: 65271...f97 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #11 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når alle er vaksinert så blir det jo annerledes. Satser på å ha sex igjen etter jeg er vaksinert. Vi som er single kan ikke gå resten av livet uten. Anonymkode: e05fd...8e1 Alle som vil. Anonymkode: 915b9...9f2 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #12 Skrevet 10. januar 2021 Vi lærer oss etterhvert å leve med et annet risikonivå. Nå er vi nede på ca 100 trafikkdrepte i året. Folk slutter ikke å kjøre bil, om vi plutselig er oppe på 1000 heller. Anonymkode: 1b8d2...3c9 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #13 Skrevet 10. januar 2021 .... skal jeg ha trekant for første gang. Det er mitt nyttårsløfte til meg selv. Har tenkt flere ganger at det skulle jeg likt å prøve, uten at det har blitt noe av. Når pandemien er over skal det skje. Jeg er singel kvinne på 32 som regner meg selv som glad i sex. Sikkert ikke så grensesprengende for mange, men det blir en nye erfaring for meg. Nå gjelder det bare å finne et par gode menn til prosjektet. Anonymkode: d25f2...287 1
AndersenG Skrevet 10. januar 2021 Forfatter #14 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg håper at folk er mer nøye med å faktisk holde seg hjemme om de er syke. Jeg håper at det blir mer vanlig å se ansiktsmasker rundt om i landet. Jeg håper at folk blir mer fornuftige, og faktisk hører på hva som blir sakt om sykdommer rundt om. Jeg håper at folk tar til vett. Jeg vet, det er for mye å håpe på. Men jeg håper likevel. Anonymkode: 65271...f97 Bortsett fra masker er jeg enig med deg. Jeg hater når syke kommer på jobb og snufser og snafser. 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #15 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg håper at folk er mer nøye med å faktisk holde seg hjemme om de er syke. Jeg håper at det blir mer vanlig å se ansiktsmasker rundt om i landet. Jeg håper at folk blir mer fornuftige, og faktisk hører på hva som blir sakt om sykdommer rundt om. Jeg håper at folk tar til vett. Jeg vet, det er for mye å håpe på. Men jeg håper likevel. Anonymkode: 65271...f97 Ja, for det er jo så sykt mye mindre smitte i land hvor det har vært vanlig å bruke munnbind lenge 🙄 Anonymkode: 2bf99...676 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #16 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sånn frem til viruset muterer, sånn at vaksinen er useless. Anonymkode: 65271...f97 De nye mRNA vaksinene kan lett endres så de tilpasses muterte virus. Det tar bare seks uker å endre vaksinen ifølge forskerne som fant opp vaksinen som nå er godkjent i EU. Anonymkode: e05fd...8e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå