Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sånn kjærlighetssorg 😭 vet ikke hva jeg skal gjøre, vil bare grave meg ned. 

vi traff hverandre på en dating app.. konfronterte han når det ble slutt om at jeg sikkert ikke var riktig person for han siden han fremdeles kunne gå inn der ved jevne mellomrom. Jeg slettet meg selv derfra i romjulen. Opprettet ny profil der samme dag det ble slutt kun for å se om eksen var der inne som før, men han er borte vekk. Hvorfor tror dere han plutselig ble borte fra dating appen dagen det ble slutt mellom oss? Burde det ikke være en befrielse for han? Vet han har vært der flere år enn meg så ble litt overrasket. 

Anonymkode: 18085...141

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det at han har blokkert deg der da? 

Hva sa han da du konfronterte han med at han fortsatt var på datingappen? 

• Liker 1
Skrevet
Bilmeknikerjenta skrev (29 minutter siden):

Er ikke det at han har blokkert deg der da? 

Hva sa han da du konfronterte han med at han fortsatt var på datingappen? 

Hvordan kan han blokkere meg? Jeg var jo ikke der da. Opprettet ny profil i etterkant.

han sa ingenting. vi har ikke hatt kontakt etterpå

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hvordan kan han blokkere meg? Jeg var jo ikke der da. Opprettet ny profil i etterkant.

han sa ingenting. vi har ikke hatt kontakt etterpå

Hmm, så rart? Han kan ikke ha møtt på den nye profilen din, for så å blokkert den før du oppdaget at han var der? 

Skrevet

Mange gifte og samboende som er på tinder. De bryr seg ikke. Tinder er opphavet til mange konflikter og brudd.

Anonymkode: d399b...bc1

• Liker 2
Skrevet
Bilmeknikerjenta skrev (2 timer siden):

Hmm, så rart? Han kan ikke ha møtt på den nye profilen din, for så å blokkert den før du oppdaget at han var der? 

Jeg opprettet ikke profil med eget navn og bilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...