Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke evner har dere, og hvordan fikk dere evnen(e)? Er det noe dere ble født med eller utviklet selv?

Anonymkode: a786a...84e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes ingen som har alternative evner som du kaller det.

• Liker 1
Skrevet
Aragorn ll Elessar skrev (4 minutter siden):

Det finnes ingen som har alternative evner som du kaller det.

Nehei, hva skal jeg kalle det da?

Skrevet

Det er utlovet en dusør på over en million dollar (tror jeg )til den personen som kan bevise sine alternative evner .. er enda den dag idag ingen som har gjort krav på disse.

Mao: alternative evner er  bullshit .

• Liker 1
Skrevet
Rogadame skrev (31 minutter siden):

Det er utlovet en dusør på over en million dollar (tror jeg )til den personen som kan bevise sine alternative evner .. er enda den dag idag ingen som har gjort krav på disse.

Det stemmer, James Randi Educational Foundation har blant annet en dusør på 1 million $ til den som kan bevise evner. Selvfølgelig så er det ingen til dags dato som har klart å komme med beviser selv om det er utrolig mange som har prøvd.

https://en.wikipedia.org/wiki/One_Million_Dollar_Paranormal_Challenge

Anonymkode: 3ea5f...73d

• Liker 2
Skrevet
Rogadame skrev (2 timer siden):

Bevise evner ut i fra ulike kriterier, ser jeg. Aner ikke hvordan disse kriteriene er, hvordan evnene skal bevises og hvorfor ingen har gjort «krav» på disse pengene. 

Men hva du tror, eller ikke tror på, spiller ingen rolle for meg. Jeg har opplevd nok ting til å tro at det finnes noe mer, og at det finnes mennesker med ulike alternative evner. Så da har vi bare en ulik formening om temaet. Jeg respekterer at du mener det er bullshit, det er din rett til å mene og tro.

Jeg var heller ikke ute etter å høre om alle om ikke tror det finnes folk med alternative evner i tråden. For jeg er jo selvsagt fullstendig klar over at disse meningene finnes blant mange mennesker. Jeg er derimot ute etter å høre fra folk som opplever å ha disse evnene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 2.31):

Hvilke evner har dere, og hvordan fikk dere evnen(e)? Er det noe dere ble født med eller utviklet selv?

Som du ser i denne tråden er det ikke akkurat sosialt akseptert å være noe annet enn A4. De aller fleste tier om sine evner fordi de ikke møter respekt for det å være annerledes. 

Jeg ble født med mine, men også utviklet dem ved å ''jobbe'' med dem. Det er forskjell mellom rå materiell og finpusset sluttprodukt. De aller fleste fødes ikke med finpusset sluttprodukt, men med rå materiell. 

Selvfølgelig snakker jeg ikke med noen om det fordi jeg ser at jeg er omgitt av non-believers som er blinde. Det er ingen vits i å kaste bort tid og energi på folk som har valgt å benekte eksistensen av det de ikke forstår og selv ikke har erfaring med. 

Anonymkode: 58e31...526

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...