Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Tusen takk🤗 Kan du si noe om økonomi/kjærlighet framover? 🙈

Anonymkode: 26c63...807

Djevelen

Djevelens kort har vi lite kontroll over. Det representerer maktesløshet og våre manglende evner til å fullføre våre gode hensikter. Positive tanker er svært viktig på dette tidspunktet. Vær sikker på at du omgås positive mennesker. Livet er for kort og tro er permanent. Djevelen er en personifisering av beistets instinkint. Om vi aksepterer våre mørkere sider vil vi forstå at det er det motsatte av våre lysere sider.

Nøkkelord
- Grådighet - Skygge - Egoisme

Anonymkode: ebe86...f47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser jeg var akkurat for sen til å være en av de fem som fikk kortlegg i natt, kan jeg spørre om du vær så snill kan legge kort på meg likevel? For fremtiden? Har det vanskelig og trenger å finne litt håp🙂

Anonymkode: b96fd...32a

Skrevet

Kunne du være så snill å legge kort for meg og? 

Kvinne 37, lurer på hvordan ting kommer til å gå på kjærlighetsplanet.

Anonymkode: 775e8...acf

Skrevet

🖐 Ser jeg er for sen. Så rekker bare opp hånden sjenert og håpefullt at jeg får er kort... 

Anonymkode: 4acc2...c25

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Fremtid: Keiseren

Keiseren representerer stabilitet og sikkerhet. Han bringer struktur og disiplin inn å våre liv. Dine planer vil realiseres. På et åndelig nivå burde du sette av tid til å nå den veksten du søker. Fokuser på mer enn bare tall, og gi oppmerksomhet til din følelser. Saker som krever mye disiplin, for eksempel meditasjon, vil bli letere for deg. Keiseren bruker sine krefter til å beskytte de svake. Han liker å dele sin kunnskap med andre som er åpen for å motta.

Nøkkelord
-Realisme -Ansvar -Pragmatisk

Tusen takk 🙏🏼

Skrevet
MissB skrev (23 timer siden):

Ja takk. Dame 28 tyr

Hei! 

Jeg var 1 av 5 i går, men fikk ikke noe kort. Hadde satt stor pris på et 😊

Skrevet
7 hours ago, MissB said:

Hei! 

Jeg var 1 av 5 i går, men fikk ikke noe kort. Hadde satt stor pris på et 😊

Ypperestepresten

Ypperstepresten representerer tillit, moral og tro. Meninger og det å ta seg av fundamentale problemer er viktig i ditt liv. Føl på og ta deg av disse fundamentale problemene. På et åndelig nivå er det viktig at du jevnlig setter av dit til å koble fra. Ved å bruke denne fritiden vil du legge merke til positive forandringer. Ypperestepresten er en klok mann som deler sine erfaringer og kunnskap med andre.

Nøkkelord
- Tillit - Sannhet - Overbevisning

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ypperestepresten

Ypperstepresten representerer tillit, moral og tro. Meninger og det å ta seg av fundamentale problemer er viktig i ditt liv. Føl på og ta deg av disse fundamentale problemene. På et åndelig nivå er det viktig at du jevnlig setter av dit til å koble fra. Ved å bruke denne fritiden vil du legge merke til positive forandringer. Ypperestepresten er en klok mann som deler sine erfaringer og kunnskap med andre.

Nøkkelord
- Tillit - Sannhet - Overbevisning

Tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...