Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjør på :)

Anonymkode: ebe86...f47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor skal jeg kjøre og med hva? :) 

Skrevet

Hvordan blir morgendagen? Kjærlighet

Skrevet

Ja takk 🙏🏻 Dame 38, væren. Hva får du opp på meg? 

Anonymkode: bc824...df8

Skrevet

Dame 41, vannmann😊

Anonymkode: 26c63...807

Skrevet

Dame 33 ☺️ Så spennende! 

Skrevet

Dame 32, jomfru-88😊

Hvordan blir jobb året og min økonomiske situasjon?

Anonymkode: c35b8...438

Skrevet
7 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Hvor skal jeg kjøre og med hva? :) 

Fremtid: Dommen

Dommen symboliserer frelselsen og frigjøringen fra det som fanger oss. På et åndelig nivå vil du finne nye stier du ikke tidligere hadde forventet. Vær åpen for nye idéer og opplevelser. Dommen indikerer også at vi er ansvarlige for årsak og virkning som kommer av et resultat av våre handlinger.

Nøkkelord
- Forandring - Håp - Åndelig utvikling

Skrevet
7 minutter siden, Kvinnenavn said:

Hvordan blir morgendagen? Kjærlighet

Fremtid: Keiseren

Keiseren representerer stabilitet og sikkerhet. Han bringer struktur og disiplin inn å våre liv. Dine planer vil realiseres. På et åndelig nivå burde du sette av tid til å nå den veksten du søker. Fokuser på mer enn bare tall, og gi oppmerksomhet til din følelser. Saker som krever mye disiplin, for eksempel meditasjon, vil bli letere for deg. Keiseren bruker sine krefter til å beskytte de svake. Han liker å dele sin kunnskap med andre som er åpen for å motta.

Nøkkelord
-Realisme -Ansvar -Pragmatisk

Skrevet

Ja takk! 😃

Anonymkode: b96fd...32a

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja takk 🙏🏻 Dame 38, væren. Hva får du opp på meg? 

Astrologi og Tarot er to forskjellige fag :)
Men her er Tarot i alle fall:

Fremtid: Magikeren

Magikeren er selvbevisst og representerer evnen til å overkomme problemer. Det finnes en god harmoni mellom sinn og intuisjon som Magikeren kan bruke til å påvirke virkeligheten. Det er på tide å gjøre noe åndelig. En form for studie, eller dypere diskusjon rundt dette temaet vil være fordelaktig for deg. Det kan være du møter en åndelig lærer i ditt liv. Denne personen vil være en god mentor for deg og vil gi deg ny innsikt. Magikeren er svært dyktig, mektig og dynamisk. "Pass på hva du ønsker deg, for det kan komme til å skje."

Nøkkelord
- smidighet - konsentrasjon - utholdenhet

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Dame 41, vannmann😊

Eneboeren

Eneboeren representerer tilbaketrukkenhet. Han symboliserer det å være inadvent og det å oppdage oss selv. På et åndelig nivå vil du lære mye av andre. Dette behøver ikke å være spesifikt fra en person. Husk å være åpen for nye opplevelser. Eneboeren står for meningsfylte opplevelser, dybde og innsikt. Stol på din egen dømmekraft.

Nøkkelord
– Refleksjon - Livserfaring - Utforskning

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Eris said:

Dame 33 ☺️ Så spennende! 

Den hengte mann

Den hengte mann illusterer at vi sitter fast. På grunn av passivitet er vi kke i stand til å forandre oss. Det er kun når vi kan tenke anenreldes at problemet vil forsvinne. Det er essensielt å gi slipp på de negative, begrensende tankene. Husk på ""selvoppfyllende profetier"" og vær forsiktig med hvordan dine tanker om livet utspiller seg. Den Hengte Mann symboliserer også det å gi opp. Hans holdning her ""det er som det er"". Unngå å være passiv. Det er nødvendig med mot for å sette hjulene i gang. Sikt mot din destinasjon!

Nøkkelord
- Maktesløshet - Tvunget pause - Overgivelse

Skrevet

Meg også?😇 K, 33 år. 

Anonymkode: 83dd6...884

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Astrologi og Tarot er to forskjellige fag :)
Men her er Tarot i alle fall:

Fremtid: Magikeren

Magikeren er selvbevisst og representerer evnen til å overkomme problemer. Det finnes en god harmoni mellom sinn og intuisjon som Magikeren kan bruke til å påvirke virkeligheten. Det er på tide å gjøre noe åndelig. En form for studie, eller dypere diskusjon rundt dette temaet vil være fordelaktig for deg. Det kan være du møter en åndelig lærer i ditt liv. Denne personen vil være en god mentor for deg og vil gi deg ny innsikt. Magikeren er svært dyktig, mektig og dynamisk. "Pass på hva du ønsker deg, for det kan komme til å skje."

Nøkkelord
- smidighet - konsentrasjon - utholdenhet

Tusen takk🥰 

Får du opp noe om en mann som begynner på L? Og hva han tenker om meg/oss? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tusen takk🥰 

Får du opp noe om en mann som begynner på L? Og hva han tenker om meg/oss? 

Vognen

Vognen symboliserer det å la noe kjent og kjært ligge igjen i fortiden og å reise i en ny retning. På et åndelig nivå vil du lære raskt og enkelt av nye opplevelser på dette området. Ikke vær redd for å dra på seminarer eller møter om åndelige tema som til nå har vært ukjent for deg. Vognen representerer prinsippet om at ting vil kun fungere om hele deg er enig. Dette kortet handler om de kampene vi har med oss selv og livet.

Nøkkelord
- Utholdenhet - Målrettethet - Mot

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Den hengte mann

Den hengte mann illusterer at vi sitter fast. På grunn av passivitet er vi kke i stand til å forandre oss. Det er kun når vi kan tenke anenreldes at problemet vil forsvinne. Det er essensielt å gi slipp på de negative, begrensende tankene. Husk på ""selvoppfyllende profetier"" og vær forsiktig med hvordan dine tanker om livet utspiller seg. Den Hengte Mann symboliserer også det å gi opp. Hans holdning her ""det er som det er"". Unngå å være passiv. Det er nødvendig med mot for å sette hjulene i gang. Sikt mot din destinasjon!

Nøkkelord
- Maktesløshet - Tvunget pause - Overgivelse

Så sykt kult! Jeg har det ikke så greit i kveld og føler at min selvsabotasje nok engang har slått til og det var så passende det kortet! Tusen takk! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vognen

Vognen symboliserer det å la noe kjent og kjært ligge igjen i fortiden og å reise i en ny retning. På et åndelig nivå vil du lære raskt og enkelt av nye opplevelser på dette området. Ikke vær redd for å dra på seminarer eller møter om åndelige tema som til nå har vært ukjent for deg. Vognen representerer prinsippet om at ting vil kun fungere om hele deg er enig. Dette kortet handler om de kampene vi har med oss selv og livet.

Nøkkelord
- Utholdenhet - Målrettethet - Mot

Tusen takk🙏🏻

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Eneboeren

Eneboeren representerer tilbaketrukkenhet. Han symboliserer det å være inadvent og det å oppdage oss selv. På et åndelig nivå vil du lære mye av andre. Dette behøver ikke å være spesifikt fra en person. Husk å være åpen for nye opplevelser. Eneboeren står for meningsfylte opplevelser, dybde og innsikt. Stol på din egen dømmekraft.

Nøkkelord
– Refleksjon - Livserfaring - Utforskning

Tusen takk🤗 Kan du si noe om økonomi/kjærlighet framover? 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...