Sommerfugl90 Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Jeg fikk tørrhoste for straks over 1 uke siden og litt kiling i nesa. For 3-4 dager siden begynte jeg å kjenne meg litt småsyk med muskelverk og litt forhøyet temperatur og fortsatt tørrhoste. For 2-3 dager siden utviklet dette seg til litt slimaktig hoste og vond/tett følelse og kiling/ømhet i brystet og feber rundt 38 grader og litt hodepine. Kan dette være covid19 eller er det utelukket ettersom dette utviklet seg til slimhoste?
Trimsi Skrevet 10. januar 2021 #3 Skrevet 10. januar 2021 Sommerfugl90 skrev (2 minutter siden): Jeg fikk tørrhoste for straks over 1 uke siden og litt kiling i nesa. For 3-4 dager siden begynte jeg å kjenne meg litt småsyk med muskelverk og litt forhøyet temperatur og fortsatt tørrhoste. For 2-3 dager siden utviklet dette seg til litt slimaktig hoste og vond/tett følelse og kiling/ømhet i brystet og feber rundt 38 grader og litt hodepine. Kan dette være covid19 eller er det utelukket ettersom dette utviklet seg til slimhoste? Uten å være ekspert, jeg tror ikke man kan utelukke Covid19 sykdom fordi man har slimhoste. Alt tyder på at symptomene kan være veldig varierte. Så ta en test du. 2
Sylveon Skrevet 10. januar 2021 #4 Skrevet 10. januar 2021 (endret) Sommerfugl90 skrev (23 minutter siden): Jeg fikk tørrhoste for straks over 1 uke siden og litt kiling i nesa. For 3-4 dager siden begynte jeg å kjenne meg litt småsyk med muskelverk og litt forhøyet temperatur og fortsatt tørrhoste. For 2-3 dager siden utviklet dette seg til litt slimaktig hoste og vond/tett følelse og kiling/ømhet i brystet og feber rundt 38 grader og litt hodepine. Kan dette være covid19 eller er det utelukket ettersom dette utviklet seg til slimhoste? https://www.oslo.kommune.no/koronavirus/testing-og-provesvar/#gref Hvis du bor i Oslo, og hvis ikke så må du finne ut hvordan det fungerer i din kommune. Mistenker du korona, så spør du ikke på KG. Du aner ikke hva slags svar du får her. Du ringer til din kommune og forhører deg med personer som har erfaring med dette her. Som over meg påpeker så er symptomene forskjellig fra person til person og det er vanskelig å vite hva som kan være hva. Endret 10. januar 2021 av Sylveon 5
Sommerfugl90 Skrevet 10. januar 2021 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2021 Jaymie skrev (20 minutter siden): Ta en test og hold deg hjemme. Venter på test og holder meg selvsagt hjemme. Har hatt hjemmekontor i flere måneder. 3
ErGlad Skrevet 10. januar 2021 #6 Skrevet 10. januar 2021 Sommerfugl90 skrev (2 minutter siden): Venter på test og holder meg selvsagt hjemme. Har hatt hjemmekontor i flere måneder. Kjipt å ha hjemmekontor i flere måneder... 1
Sommerfugl90 Skrevet 10. januar 2021 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2021 Trimsi skrev (42 minutter siden): Uten å være ekspert, jeg tror ikke man kan utelukke Covid19 sykdom fordi man har slimhoste. Alt tyder på at symptomene kan være veldig varierte. Så ta en test du. Du kan ha rett i det. Synes bare jeg har hørt så mye om tørrhoste og ingenting om slimhoste i forbindelse med covid19. Venter forresten på test.
Sommerfugl90 Skrevet 10. januar 2021 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2021 Sylveon skrev (32 minutter siden): https://www.oslo.kommune.no/koronavirus/testing-og-provesvar/#gref Hvis du bor i Oslo, og hvis ikke så må du finne ut hvordan det fungerer i din kommune. Mistenker du korona, så spør du ikke på KG. Du aner ikke hva slags svar du får her. Du ringer til din kommune og forhører deg med personer som har erfaring med dette her. Som over meg påpeker så er symptomene forskjellig fra person til person og det er vanskelig å vite hva som kan være hva. Jeg burde helt klart formulert meg på en annen måte, men jeg spurte egentlig mer av nysgjerrighet. Og ville gjerne vite om noen selv kanskje hadde opplevd slimhoste i forbindelse med covid19 eller visste at slimhoste forekom. Venter på test
Sommerfugl90 Skrevet 10. januar 2021 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2021 Sosialt skrev (10 minutter siden): Kjipt å ha hjemmekontor i flere måneder... Jeg synes egentlig det er litt deilig. Men jeg er introvert og trives godt i eget selskap. 1
Sylveon Skrevet 10. januar 2021 #10 Skrevet 10. januar 2021 Sommerfugl90 skrev (3 minutter siden): Jeg burde helt klart formulert meg på en annen måte, men jeg spurte egentlig mer av nysgjerrighet. Og ville gjerne vite om noen selv kanskje hadde opplevd slimhoste i forbindelse med covid19 eller visste at slimhoste forekom. Venter på test Beklager, da misforsto jeg litt. 1
Sommerfugl90 Skrevet 10. januar 2021 Forfatter #11 Skrevet 10. januar 2021 Sylveon skrev (7 minutter siden): Beklager, da misforsto jeg litt. Det fremkom jo ikke så bra i innlegget mitt så det forstår jeg godt ☺
KvinneguidenBruker Skrevet 12. januar 2021 #13 Skrevet 12. januar 2021 Sommerfugl90 skrev (5 timer siden): Sars-CoV2-negativ! ☺ Herlig 👏
skrue Skrevet 12. januar 2021 #14 Skrevet 12. januar 2021 6 hours ago, Sommerfugl90 said: Sars-CoV2-negativ! ☺ Bra. Samtidig viser det hvor lett man blir smittet av andre ting selvom man er mer forsiktig enn normalt, møter færre osv.
Anbefalte innlegg