AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Tenk på meg som en med null sosiale antenner, hvis dette er det eneste «tegnet» vil du si han flørtet? vi jobbet noen vakter Sammen. Jeg bestilte foodora, var koselig og vi satt til etter kontortid. Dagen etter sier han «nå må jeg spandere foodora siden du spanderte i går» prøver å si det ikke trengs, men neida han insisterer. Tidligere har han bare gått på butikken og handla, eller hatt med. må også sies at han er i en periode hvor han sparer hver eneste krone. er han interessert? Anonymkode: 45b31...97e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 For lite kjøtt på historien til å vite. Han har kanskje bare en god rettferdighetssans og vil gjøre opp for seg. Er han singel? Anonymkode: 93ee6...440 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #3 Skrevet 10. januar 2021 STOPP! Ikke begynn å analysere og "overtenke". Ta det som det er, du var hyggelig og nå ønsker han å være hyggelig tilbake. Fin mann, med rettferdighetens og som ikke gjerrig, til tross at han har en personlig mål. Hvem vet, kanskje det kan bli lykkelig slutt Anonymkode: a11f2...9f0 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå