AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Venninnen min fikk vite dette i kveld. Ikke av mannen naturligvis, men ved en glipp fra hans side (tlf). Viser seg at han har andre fetisjer enn kona, og har fått utløp for dette med andre (veldig yngre damer) over lang tid. Flere år faktisk. Noen ons, noen lengre forhold. Og han har forelsket seg. Kona er i sjokk. De er passert 60 år. Hun har delt snart 40 år med mannen og så for seg resten av livet. Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal råde henne til. I kveld var det nok med å bare lytte, være en skulder å gråte på. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 6945b...d84 2
Resignert Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 (endret) Sjansen er vel stor for at sexlivet dem i mellom har vært rimelig dødt i rundt 10 år, av ordinære og naturlige årsaker. Om mannen fortsatt har evne og behov, er det jo naturlig å leve de ut med yngre kvinner. De fleste på konas alder og eldre er nok like uinteressert i sex som kona er. Det er jo forresten ganske imponerende at en mann i 60 årene klarer å etablere et seksuelt forhold med vesentlig yngre kvinner. Vil tro han er langt over gjennomsnittet attraktiv, på en eller annen måte Endret 10. januar 2021 av Resignert 20
Hengebuksvinet Skrevet 10. januar 2021 #3 Skrevet 10. januar 2021 Resignert skrev (2 minutter siden): Sjansen er vel stor for at sexlivet dem i mellom har vært rimelig dødt i rundt 10 år, av ordinære og naturlige årsaker. Om mannen fortsatt har evne og behov, er det jo naturlig å leve de ut med yngre kvinner. De fleste på konas alder og eldre er nok like uinteressert i sex som kona er. For et toskete svar. Jeg hadde nok prøvd å få litt avstand fra han, mens jeg tenkte over hva jeg ville gjort videre. På hytta? Og gå lange turer? Eller ta inn på et rolig hotell? Er vel ikke tiden for besøk, dessverre. Jeg hadde ikke kunnet leve med et sånt svik, og hadde nok forlatt mannen. Kjøpt meg en lettstelt leilighet. Men kanskje er det annerledes for venninna di? Jeg og mannen har bare vært sammen i litt ober 15 år, men kan aldri tenke meg at jeg blir mer villig til å dele med tiden. 36
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #4 Skrevet 10. januar 2021 50 minutter siden, AnonymBruker said: Venninnen min fikk vite dette i kveld. Ikke av mannen naturligvis, men ved en glipp fra hans side (tlf). Viser seg at han har andre fetisjer enn kona, og har fått utløp for dette med andre (veldig yngre damer) over lang tid. Flere år faktisk. Noen ons, noen lengre forhold. Og han har forelsket seg. Kona er i sjokk. De er passert 60 år. Hun har delt snart 40 år med mannen og så for seg resten av livet. Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal råde henne til. I kveld var det nok med å bare lytte, være en skulder å gråte på. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 6945b...d84 Får han seg noe hjemme? Anonymkode: 2e72b...bde 5
Bamseklemmer Skrevet 10. januar 2021 #5 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Venninnen min fikk vite dette i kveld. Ikke av mannen naturligvis, men ved en glipp fra hans side (tlf). Viser seg at han har andre fetisjer enn kona, og har fått utløp for dette med andre (veldig yngre damer) over lang tid. Flere år faktisk. Noen ons, noen lengre forhold. Og han har forelsket seg. Kona er i sjokk. De er passert 60 år. Hun har delt snart 40 år med mannen og så for seg resten av livet. Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal råde henne til. I kveld var det nok med å bare lytte, være en skulder å gråte på. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 6945b...d84 Jeg tenker ofte at det må være en årsak for at slike ting skjer, spesielt når vi ikke vet hvordan forholdet har vært. Å gå partisk inn i en slik situasjon har jeg brent meg på før, som fredsmegler mellom vennepar må man bestandig tenke begge veier... 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #6 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Får han seg noe hjemme? Anonymkode: 2e72b...bde Er det liksom en grunn som legitimerer å være notorisk utro? Anonymkode: d5781...64f 36
Resignert Skrevet 10. januar 2021 #7 Skrevet 10. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er det liksom en grunn som legitimerer å være notorisk utro? Anonymkode: d5781...64f I noen tilfeller, ja. Hvis det var kona som ikke fikk et eller flere behov oppfylt av mannen, hva da? (Økonomi, omsorg, støtte,hjelp. Sånne kjedelige ting som det) 8
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #8 Skrevet 10. januar 2021 Personlig hadde jeg kasta han på hue og ræva ut. Men som 'pårørende' må man bare støtte henne og lytte, gi råd om hun ønsker det. Mannen har liksom forelsket seg. Parterapi vil mange si. For min del, når han har drevet på med dette over lengre tid, er der ingen tilgivelse. Anonymkode: b8779...ca4 23
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #9 Skrevet 10. januar 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Er det liksom en grunn som legitimerer å være notorisk utro? Anonymkode: d5781...64f Ja. Anonymkode: 2e72b...bde 6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #10 Skrevet 10. januar 2021 Hvis hun er i sjokk over dette så hadde det kanskje vært greit med samtaleterapi uansett, sånn selv om hun ikke vil fortsette med han så kanskje hun kommer seg over det bedre hvis hun får bearbeida det ordentlig? Anonymkode: 3413a...0a3 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #11 Skrevet 10. januar 2021 Jeg har vanskelig for å se at du har noe med dette å gjøre. Kona til fyren aksepterer dette eller bryter opp. Anonymkode: ee512...be1 6
Flintis Skrevet 10. januar 2021 #12 Skrevet 10. januar 2021 Nå er hun selvfølgelig helt ute av seg. Hun må vurdere dette: 1. Hadde hun og mannen det bra før hun fikk vite om disse fetisjene? 2. Har mannen ytret ønske om å avslutte ekteskapet? 3. Kan hun leve med at mannen lever ut fetisjene sine i tillegg til samlivet dem i mellom slik at de kan ha ekteskapet sitt og han ikke trenger å snike rundt? Etter å ha vurdert disse forholdene får hun ta en prat med mannen å finne ut hva som er mulig. 6
Bamseklemmer Skrevet 10. januar 2021 #13 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Personlig hadde jeg kasta han på hue og ræva ut. Men som 'pårørende' må man bare støtte henne og lytte, gi råd om hun ønsker det. Mannen har liksom forelsket seg. Parterapi vil mange si. For min del, når han har drevet på med dette over lengre tid, er der ingen tilgivelse. Anonymkode: b8779...ca4 Det sikkert best å kaste han ut, men da får han det nok som han vil. For da er han jo blitt kvitt dama si som han ikke er glad i... han kommer sikkert også bare til å si til kompissene sine, at han har ei sinnsyk kjærring og ubrukelig til sex... Jeg synes han er en dårlig mann og jeg forsvarer han ikke, men det må tenkes litt på hva som kan komme til å skje... 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #14 Skrevet 10. januar 2021 Bamseklemmer skrev (8 minutter siden): Det sikkert best å kaste han ut, men da får han det nok som han vil. For da er han jo blitt kvitt dama si som han ikke er glad i... han kommer sikkert også bare til å si til kompissene sine, at han har ei sinnsyk kjærring og ubrukelig til sex... Jeg synes han er en dårlig mann og jeg forsvarer han ikke, men det må tenkes litt på hva som kan komme til å skje... wow, what a catch dere høres ut som begge to! 😂 Anonymkode: 3413a...0a3 10
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #15 Skrevet 10. januar 2021 Det er vemmelig og forkastelig. Anonymkode: ffa14...033 12
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #16 Skrevet 10. januar 2021 Resignert skrev (2 timer siden): I noen tilfeller, ja. Hvis det var kona som ikke fikk et eller flere behov oppfylt av mannen, hva da? (Økonomi, omsorg, støtte,hjelp. Sånne kjedelige ting som det) Så hvis hun ikke fikk det "behovet" man trenger for å overlevere og ha tak over hodet så kunne hun ha knullet rundt som en ape med tyveåringer for å føle seg bedre? Godt å vite. Anonymkode: a2bc7...ede 7
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #17 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har vanskelig for å se at du har noe med dette å gjøre. Kona til fyren aksepterer dette eller bryter opp. Anonymkode: ee512...be1 Ikke vær en venn, hjelp aldri en venn, bry deg aldri om andre, bry deg kun om deg selv, alltid. Hilsen mann Anonymkode: a2bc7...ede 6
3lis3 Skrevet 10. januar 2021 #18 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Venninnen min fikk vite dette i kveld. Ikke av mannen naturligvis, men ved en glipp fra hans side (tlf). Viser seg at han har andre fetisjer enn kona, og har fått utløp for dette med andre (veldig yngre damer) over lang tid. Flere år faktisk. Noen ons, noen lengre forhold. Og han har forelsket seg. Kona er i sjokk. De er passert 60 år. Hun har delt snart 40 år med mannen og så for seg resten av livet. Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal råde henne til. I kveld var det nok med å bare lytte, være en skulder å gråte på. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 6945b...d84 Hvis de hadde det greit sammen før hun oppdaget dette, er det ingen grunn til å la dette ødelegge forholdet. De er begge gamle, og det er helt naturlig at hun ikke kan tilfredsstille alle behovene hans etter over 40 år. Han elsker henne sikkert som livsledsager, men trenger spenning og nytelse som ikke hun kan gi han. Ikke gjør noe stort nummer ut av dette. La det holde på som før.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #19 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal råde henne til. I kveld var det nok med å bare lytte, være en skulder å gråte på. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 6945b...d84 Helt klart å gå. Dette kommer til å være veldig vanskelig for henne (40 år!), så din rolle er å være en støtte i prosessen. Kan hun leve med dette? Hva han vil og ønsker er helt irrelevant. Han har tatt sitt valg. Parterapi osv er også helt uinteressant. Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Det sikkert best å kaste han ut, men da får han det nok som han vil. For da er han jo blitt kvitt dama si som han ikke er glad i... .. Merkelig argumentasjon. Det høres ut som at du mener at hun bør bli fordi han ikke er glad i henne? Anonymkode: fc079...349 8
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #20 Skrevet 10. januar 2021 3lis3 skrev (14 minutter siden): Hvis de hadde det greit sammen før hun oppdaget dette, er det ingen grunn til å la dette ødelegge forholdet. De er begge gamle, og det er helt naturlig at hun ikke kan tilfredsstille alle behovene hans etter over 40 år. Han elsker henne sikkert som livsledsager, men trenger spenning og nytelse som ikke hun kan gi han. Ikke gjør noe stort nummer ut av dette. La det holde på som før. Hard pass. For en kvinneforakt for en kvinne med et 40 år langt ekteskap. For en hjerteløshet. Anonymkode: a2bc7...ede 19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå