Gå til innhold

Jenter og runking

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

I går diskuterte eg og kjeresten min litt dette med sex og hva vi liker og ikkje

Så sier eg dum og ærlig som eg er "Men runke kan du jo ikkje det kan ingen kvinner uten at de har fått øve seg masse"

SÅ ble hun sur og eg overaska over det for at ærlighet varer jo som kjent lengst......NOT

Men tabben er jo at eg prøvde å ro meg i land gjenn for straffen var allerede avsagd og det var med dette helt uaktuelt å runke meg gjenn.

For hun sier at jammen den første gangen vi var sammen da syntes du jo det var godt å bli runka?

Og her er svaret!!!!

"Ja men eg Kom jo til sist"

Kan noen begripe at det går ann å dumme seg ut på en så til degrader direkte frekk ufordraglig og respektløs måte?

Kva skal man si for å unskulde seg?

Er det i det heile tatt mulig å bli tilgitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kom vel litt dumt ut fra deg, ,mne synes jo at reaksjonen hennes ikke var noe bedre....

Si til henne at du har lyst at hun gjør det, og fortell henne hvordan du vil ha det.

Nekter hun plent sier det vel mer om henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter er flinke til å si at menn må bli bedre i sengen, og skal vi bli det må vi få øve og jentene må være villig til å vise oss hva vi skal gjøre og hvordan om vi skal bli flinkere.

Dette gjelder selvsagt da også andre veien, og vis hun tror at hun kan runke deg like godt som du kan selv, ja da er hun naiv.

Men, nå ønsker vel du råd som kan få låst opp denne kinkige situasjonen, og da er det vel først og fremst fra jenter du ønsker svar og at de kan gi deg noen gode tips på hva jenter tenker i en slik situasjon.

Girls, help him :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært sammen med kjæresten lenge, runket ham fra starten av, og han etter laang tid kom å fastslo at "runke, det kan du jo ikke!" Da hadde det nok ikke blittt noe mer runking på ei stund , før etter mange forklaringer og unnskyldninger!!!

Noen av oss kvins er litt såre på det der med å få det til godt for dere menn! dersom det er noe kjæresten din kan gjøre bedre, så foreslå heller måter hun kan gjøre det på, vis henne hva som er godt for deg! IKKE si at "dette kan du ikke!"

Hva du kan gjøre for å gjøre det godt igjen? Tja, du må vel bare forklare henne at ting kom litt feil ut? Det går an å si ting man kanskje ikke mener 100%, for så å angre når man hører hvordan det kommer ut, om du skjønner.

Det burde hun også skjønne, hun er sikkert ikke perfekt selv heller.

Fortell henne at du liker at hun runker deg, men du kan jo kanskje prøve å forklare hva du mener? Det er jo sant som du sier, at uten guiding, så vet ikke vi kvinner nødvendigvis hva og hvor det er godt å bli berørt når vi runker dere. Du kan jo godt fortelle henne at når hun gjør slik og slik, så er det kjempegodt, men at dersom hun hadde gjort sånn i tillegg... så hadde det vært enda bedre.

Og bare sånn for å ha sagt det, menn vet ikke hvordan de skal fingre eller slikke en kvinne heller, uten øving eller tips fra kvinnen! Både kvinner og menn er forskjellige på hva de liker, det hun liker trenger ikke være det du har lært at andre liker, og motsatt.

Svar til deg? Komunikasjon! Men vær litt ydmyk, det kan gjøre vondt å bli fortalt at hun ikke har tilfredsstilt deg godt når hun har forsøkt tidligere. OG du har ikke sagt det før nå!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vel, jeg var borti nesten det samme med suging.

Jeg sa ifra om at når hun sugde meg så gjorde det vondt når hun gjorde det på en spesiell måte. Siden har jeg ikke blitt sugd.

Jeg angrer iallefall bittert. Men jeg følte at hun behøvde en forklaring på hvorfor tissen blei slapp. KJMPETABBE :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan nok være bittert å høre slikt etter at man har vært sammen en stund. hvorfor ikke si i fra med en gang? den som får noe slikt slengt i trynet lurer nok på hvorfor du ikke har sagt noe før, om det var så dårlig. kanskje hun også lurer på om det er andre ting du også er misfornøyd med, men ikke sier noe om..

klar tale er vel og bra til sine tider, men på enkelte områder kan det være på sin plass å si ting litt diplomatisk. når det kommer til sex er vi vel ganske sårbare og blottlagt, ettersom det her er snakk om å møtes på et veldig intimt plan.

-jo, jeg liker det, men aller best liker jeg om du gjør slik og slik, kan man f.eks si, og lett få det som man vil...:)

selvtilliten hennes har nok fått en knekk..antagelig tror hun at du ikke nyter runkingen hennes i det hele tatt, og hvorfor skal hun gjøre det da?

til hun får motet tilbake kan dere kanskje "øve" på andre ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for mangen interesante forslag å hva og hvordan eg kunne gjort det for å ungått å kome i min situasjon nå er de slik at eg har dumma meg ut og trenger råd for å "Redde stumpene"

Vi har vert sammen i 5 måneder og snakker svært åkent om alt og der fekk nokk den åpenhetetnen knekk når reaksjonen ble som den ble fra min og hennes side.

Trenger råd for å ro meg i land.

Er villig til å krype til korset og kysse skoene hennes om det hadde hjelpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi henne litt tid, så blir det nok runking igjen :D

og er det fortsatt ikke godt så si forsiktig hvordan grep hun skal bytte til eller hva.. Vis at det er godt, så hun skjønner forskjellen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driter vel i runkingen eg

Det er samlivet, kjeresten og det åpne forholdet oss i mellom som eg/ vi må prøve å redde. Her er det ikkje snakk om små trivialiteter som runking men viktige ting som Vil hun stole på meg neste gang eg sier noe er godt eller vil hun innerst inne ha sine tvil om min opriktig het.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det kan ingen her vite..

Men jeg tror at det ikke vil være noe problem. Hun vil nok tvile i begynnelsen.. men det er vel ikke så rart, hun føler jo at hun ikke gjør det bra nok.

Har vært der, vet hva det vil si å ikke føle du mestrer det helt.

Men gi henne feedback..(spesielt når det er bra), og VIS henne istedenfor å si at "nei, det der er ikke godt"

Det ødelegger mye for selvtilliten hennes, det hadde nok ikke gått inn det ene øret og ut det andre på deg heller om det hadde vært omvendt.

Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knegg*

du kan jo prøve å ro deg i land med at du generaliserte veldig...

dvs at jenter generelt ikke kan runke på samme måte som gutter, og at du heller ikke FORVENTER det...du har jo ørten års erfaring i å gjøre det på den måten du liker, og at timingen din er perfekt nettopp fordi du er inne i din egen kropp og kan kjenne etter...akkurat som at hun kanskje kan fingre seg selv til en orgasme mye kjappere enn du kan..

fortell henne at ren teknikk ikke betyr alt (da hadde vel alle ligget hjemme og runket seg selv på perfekte måter, og ikke innlatt seg med andre?), men at det er godt at hun tar på deg (regner med at det ikke var helt fælt?) og vil ha sex med deg :)

og at om dette var så superviktig for deg, så hadde du hatt en gutte-kjæreste..

påstå at dere misforstod hverandre veeldig..

og vær ærlig med en gang heretter..og vis det tydelig når hun gjør noe du faktisk liker (kanskje selvtilliten må bygges litt opp igjen).

-og ikke forvent at det blir ronking med en gang..det tar sikkert litt tid å komme over dette.

VIS AT DU SYNES HUN ER SEXY, og at du elsker henne for den hun er.

vi forventer full rapport....*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for Gode svar er her å leser kontinuerlig.

Det er lett å vise at eg elsker henne for eg verkelig forguder henne.

Ho er det beste som har hendt meg til nå i livet mitt (30 År)

Ho er en drømm i senga og problemet er nokk kjeften min.

Det beste rådet er å gjøre som en eller annen kjent konge som hadde en nøtt i munnen og når han skulle snakke var han nødt til å ta den ut og slik fikk han tid til å tenke seg om og sa med det ikkje så mye dumt.

En enkel men efektiv måte å innføre det kjente "Tenke først snakke etter på"

MVH Sedai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen.

Dersom dere har et godt og åpent forhold, så må du kunne be om unnskyldning for det som ble sagt vel? Jeg mener, man slutter ikke å tro på noen fordi den personen sa noe litt feil EN gang? (bare min mening da)

Men jeg gjentar meg selv en gang jeg;

"Hva du kan gjøre for å gjøre det godt igjen? Tja, du må vel bare forklare henne at ting kom litt feil ut? Det går an å si ting man kanskje ikke mener 100%, for så å angre når man hører hvordan det kommer ut, om du skjønner.

Det burde hun også skjønne, hun er sikkert ikke perfekt selv heller. "

Etter hva jeg kan forstå, dersom jeg prøver å sette meg inn i hennes sted og situasjon, så er hun kanskje såret fordi hun føler du burde sagt fra om dette for lenge siden. Hun føler kanskje at du ikke synes det er godt når hun runker deg, siden den blir slapp.

Men ærlig talt, om dere har vært sammen i fem mnd, hun har runket deg siden starten, du har ikke funnet det tilfredsstillende nok, slik at tissen har blitt slapp, så burde jo kanskje hun ha skjønt noe eller spurt også?

Forstår ikke helt at dette kan skape så stor splid at forholdet er i fare jeg, for det første, så er det vel da bare å gjøre andre ting som hun får til?!?

Ellers så får dere jobbe med problemet?!?

Eller hun er nødt til å godtta at du kan si ting som du angrer på etterpå! Det kommer helt sikkert de fleste av oss til å gjøre en eller flere ganger i ett forhold! Ønsker hun det perfekte, så finner hun det i like stor grad hos deg som alene! MINST!!

Bare det å ha en partner som man kan snakke åpent med er gull verd! Men da må man også klare å kommunisere seg åpent frem til at ting kom ut feil! Det var ikke ment slik hun oppfattet det. (eller er det så ille når hun runker deg at du faktsik mente det ærlig og oppriktig? vil du heller at hun ikke skal gjøre det?)(da blir det jo nemlig litt vanskelig med min teori...)

Lykke til uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tar man en ting av gangen:

*Eg har bedt om unskulding. (Skulle eg sendt 7 røde roser for å understreke?

*Hun har runket meg to ganger siden vi ble i lag det er godt en stund men siden blir det liksom kjedelig for så å bli godt når eg forteller hvordan hvor hardt hvor og hvor langt.

*Den ble aldri slapp du må ikkje blande innleggene her du skjønner eg kommer. men det blir ikkje noen orgasme av det bare en sprut.

*Når eg sa det tengte eg som du ser lite eller ikkje i de heile, det er godt når me elsker sammen, men det blir ikkje himmelennår ho runker og hensikten var at her trengst det øving. og det heile kom ut av kontroll før eg viste ord av det.

Takk like vel og skal snakke med ho noen timer i kveld for se hva som skjer da. Er litt vanskelig å ta slike ting på telefonen og eg er litt redd for at eg kansje har støta ho litt fra meg?

For det er ikkje slike komentarer du glemmer med det første i eit forhold.

MVH Sedai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Hei

Ville nok satt av en kveld til å prate om dette. Jeg har selv lært meg en ting. Jeg får så mange komentarer for hvor deilig jeg suger...

Og det er det en grunn for... Jeg spør alltid hvordan han liker det. Jeg prøver meg frem.. forsiktig med tungen.. hele i munnen... hardt mykt...ja alle varianter.

Og så lytter jeg til hva han liker... For å kunne gjøre det deiligst mulig så er det en ting som gjelder og det er komunikasjon.

Tro meg det funker... og vil tro det samme gjelder på alle områder.

Gjør noe for henne som du vet hun liker.. spør henne hele tiden om hun liker det...om du kan endre noe for å gjøre det bedre.. da vil hun nok gjøre det samme for deg. Og du kan fortelle henne underveis hvordan DU liker det..

Ingen ting er bedre enn å klare å få han til himmels... da blir ejg helt vill...

Det er mitt lille råd.

Prat henne igjenom det. Ikke kritiser.. men informer... og lær henne.

Da vil hun nyte det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen jenter, hallo? Er det noe gutter kan, så er det å runke! Jeg er MEGET klar over at hva JEG presterte (merk dere - FORTID hehe) ikek kunne komme i nærheten av hans teknikk. Og når jeg spurte sa han jo det at nei, like godt som når han gjorde det selv var det ikke. jeg synes da ærlig talt ikke det var noe å ta på vei for jeg? og jeg sluttet ikke, da blir jeg jo i alle fall ikke no bedre! Vi gjorde en liten avtale vi da, kjæresten min og jeg. Jeg tok Runkeskolen!! Dvs jeg fikk en ganske grundig opplæring fra 'mesteren' selv hehe.... Undervisningen var spennende, praksisen herlig og eksamen bestod jeg med beste karakter og laud:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den største feilen jenter gjør, er at de runker i vei direkte på det tørre hodet, uten å "ta med" forhuden opp. Dette mestrer menn!

Derfor råder jeg jenter til å bruke en glatt olje når de runker han, da spiller det ingen rolle om dere runker direkte på "glansen".

Ellers har jeg registrert at jenter fort blir slitne i handa, de klarer ikke holde tempoet og trykket oppe. Husk at menn har trent på dette i årevis.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...