AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 Skriver her da jeg ikke er helt sikker på hvor ellers jeg skal skrive det eller finne andre med liknende erfaringer. Jeg fødte tidligere i år. I forkant av graviditet hadde jeg uregelmessige menstruasjoner som kunne variere mellom 5-7 uker mellom hver gang den kom. Etter gravditeten fortsatte den samme intervallen med lange mellomrom, før jeg begynte på p-piller. Etter at jeg begynte på p-pillen hadde jeg først hyppige menstruasjoner, omtrent hele mnd. Så ble den stabil og kom hver måned som den skal. Men nå plutselig ut av det blå har jeg fått mensen to ganger samme måned? Med bare en kort uke opphold. Begge menstruasjoner har ganske kraftige blødninger og varer lenge. Er dette normalt når man går på p-pille at dette kan forekomme? Jeg brukte p-sprøyte og p-plaster i forkant av graviditet og prøvetid så jeg har lite erfaring med p-piller. Blir veldig glad for svar Anonymkode: dd1a5...df6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 Hei! Jeg mener ikke å kuppe tråden din, men kan man ta p-piller imens man ammer? Spør oppriktig fordi jeg trodde ikke man kunne det. Da kan jo jeg også gjøre det Jeg fødte for ett år siden, men ammer selvfølgelig fremdeles. Når det kommer til det andre, vet jeg ikke... Håper du får nyttige svar. Anonymkode: 88186...894
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei! Jeg mener ikke å kuppe tråden din, men kan man ta p-piller imens man ammer? Spør oppriktig fordi jeg trodde ikke man kunne det. Da kan jo jeg også gjøre det Jeg fødte for ett år siden, men ammer selvfølgelig fremdeles. Når det kommer til det andre, vet jeg ikke... Håper du får nyttige svar. Anonymkode: 88186...894 Ja, det kan du. Men ikke hvilken som helst type. Cerazette og desirett er minipiller som er trygge å ta mens du ammer. Anonymkode: dd1a5...df6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå