Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg hèlt rar, men har tenkt på det flere ganger :Nikke: 

Jomfru K42 er hèlt fortapt i M42 Tyr . Ikke gjensidig. Fascinasjonen har vart i årevis og hver gang jeg tror jeg har satt punktum, kommer suget og savnet tilbake :trist:Tusen takk for hva som enn kommer din vei! :hjerte:

Anonymkode: af842...960

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

17 stjerner: Kortet står for håp og inspirasjon. Du er på rett spor, men det kreves at du jobber for å være der du er/ der du vil.

Så om du fortsatt vil sette punktum må du jobbe for det. Personelig (ikke tarot) tror jeg det er helt normalt å føle det sånn , savnet kommer i bølger, men vær sterk og ikke handle utifra det ☺️

Anonymkode: d7741...ea4

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

17 stjerner: Kortet står for håp og inspirasjon. Du er på rett spor, men det kreves at du jobber for å være der du er/ der du vil.

Så om du fortsatt vil sette punktum må du jobbe for det. Personelig (ikke tarot) tror jeg det er helt normalt å føle det sånn , savnet kommer i bølger, men vær sterk og ikke handle utifra det ☺️

Tusen takk, du er herlig :hjerte: Om jeg innerst inne ønsker å utforske..vil det gjøre mer vondt enn godt, eller er det håp?Tusen takk igjen! :hjerte: 

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen trekke et kort for meg og? Ung kreps

Anonymkode: 2e0c5...7da

AnonymBruker
Skrevet

Meg også? Vær 43, lurer på kjærlighet, økonomi og fremtid

Anonymkode: bfb34...ffc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tusen takk, du er herlig :hjerte: Om jeg innerst inne ønsker å utforske..vil det gjøre mer vondt enn godt, eller er det håp?Tusen takk igjen! :hjerte: 

Ikke noe problem! 😀 Men når det skal sies, jeg er ikke proff på dette, du må ta det med en klype salt, og ikke for bokstavelig.

Fem begre: Dette dukker opp i forbindelse med tap, det kan være tap av penger, eiendeler eller mennesker, muligheter, drømmer eller jobb osv. Kortet står for anger.

Jeg veit ikke hvordan jeg skal tolke det, om du bør gjøre noe med angeren eller ikke. Det kan bare du vite ☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan noen trekke et kort for meg og? Ung kreps

Anonymkode: 2e0c5...7da

Om du er kreps spiller ikke noen rolle for meg 😊

Åtte staver: Nyheter, som kommer med forandring. Du er inne i en hektisk periode, kortet indikerer i en hurtig og lykkelig avsluttning på ting. Reise. Kortet står åså for kominikasjon og avstander.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Meg også? Vær 43, lurer på kjærlighet, økonomi og fremtid

Anonymkode: bfb34...ffc

Myntenes ridder: Kortet viser at ting man bør gjøre som er nyttige men kjedelige, og ikke kjærlighet nå. Du er på jakt etter å erobre nye marker og få ting gjort. Men du kan bli litt blindet av penger. Litt egoistisk i jakten på dette. Dette er en advarsel, du jobber for hardt og du er perfeksjonist. Lytt til fornuft.

Skrevet

Løve, K45 tar gjerne imot tips ift veien videre når det gjelder kjærlighet, barn og jobb 😉  

Svært takknemlig for svar!

Anonymkode: 7f569...c0a

Skrevet
Frelsma skrev (Akkurat nå):

Meg og? K25 lurer på kjærlighet 

Ni staver: Kortet handler om styrke, og at livets skole kan være veldig tøff. Du har møtt mye motgang og begynner å tvile på deg selv. 

Jeg synes ikke dette ga deg så mye 🙂 Nytt kort.

Ypperste prestinnen: Det er ikke tid for handling, hun står for hemmeligheter, underbevistheten din og femenin styrke. Hemmelighetene avsløres og det er en kvinne i livet ditt, hvordan hun spiller en rolle gjenstår å se.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Løve, K45 tar gjerne imot tips ift veien videre når det gjelder kjærlighet, barn og jobb 😉  

Svært takknemlig for svar!

La tre kort, og du fikk 9 symboler på hvert av kortene, aldri sett det, men her er de. (Rekkefølgen er samme som i rekkefølgen på sp. dine)

Ni staver:  Kortet handler om styrke, og at livets skole kan være veldig tøff. Du har møtt mye motgang og begynner å tvile på deg selv. 

Ni sverd: Dette står for fortvilelse, og har ofte noe med avvisning å gjøre. Angsten for å ikke være elsket, skyldfølelse, skuffelse og uhell. Bedrag og indikerer ofte mørke tanker.

Ni mynter: Dette dukker opp ved materiel trygghet, og står for å få dekket behov. Du kan få gaver, arv eller lønnsøkning, bedre jobb osv. Kortet står åså for tillit til seg selv og evner.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

La tre kort, og du fikk 9 symboler på hvert av kortene, aldri sett det, men her er de. (Rekkefølgen er samme som i rekkefølgen på sp. dine)

Ni staver:  Kortet handler om styrke, og at livets skole kan være veldig tøff. Du har møtt mye motgang og begynner å tvile på deg selv. 

Ni sverd: Dette står for fortvilelse, og har ofte noe med avvisning å gjøre. Angsten for å ikke være elsket, skyldfølelse, skuffelse og uhell. Bedrag og indikerer ofte mørke tanker.

Ni mynter: Dette dukker opp ved materiel trygghet, og står for å få dekket behov. Du kan få gaver, arv eller lønnsøkning, bedre jobb osv. Kortet står åså for tillit til seg selv og evner.

Tusen takk! Har virkelig ikke noe peiling selv på dette, men det gir noe mening. 

Er det mulig å trekke flere kort i.f.t de to første spm om kjærlighet og barn (samme rekkefølge som sist)? :-) 

Skrevet

Kan du legge på meg? Kvinne 29, løven, lurer på fremtidlig foehoød med mann på 25?

Anonymkode: 447d0...a1d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk! Har virkelig ikke noe peiling selv på dette, men det gir noe mening. 

Er det mulig å trekke flere kort i.f.t de to første spm om kjærlighet og barn (samme rekkefølge som sist)? 🙂

Dommen: Fornyelse og endring. På tide med ett oppgjør med fortiden. Fortidens feil er bak deg, du er klar for en ny start nå. Kortet står åså for prøve og testing. 

Begeret: Dette står for en følsom person, som undrer seg og tenker mye over livet. Har lett for å drømme seg bort. Ny begynnelse. Kortet handler ofte om et sårbart barn. Hyggelig melding eller forelskelse åså her.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dommen: Fornyelse og endring. På tide med ett oppgjør med fortiden. Fortidens feil er bak deg, du er klar for en ny start nå. Kortet står åså for prøve og testing. 

Begeret: Dette står for en følsom person, som undrer seg og tenker mye over livet. Har lett for å drømme seg bort. Ny begynnelse. Kortet handler ofte om et sårbart barn. Hyggelig melding eller forelskelse åså her.

Herlig - begge kort gir mening på sine temaer. Tusen takk!

Kan jeg be deg trekke et kort for helse også? :-)

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kan du legge på meg? Kvinne 29, løven, lurer på fremtidlig foehoød med mann på 25?

To staver: Makt er et viktig stikkord her, du har en stor dose mot, oppfinnsomhet og energi. Du står klar til å erobre verden, men må vente med fremgang, hvem av dere er grunnen til at det er satt på vent?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herlig - begge kort gir mening på sine temaer. Tusen takk!

Kan jeg be deg trekke et kort for helse også? 🙂

Styrke: Indre selvkontroll og mot. Du må stole på deg selv og ta ansvar for eget liv. Du gjennomgår prøvelser du må og vil klare. Kortet betyr åså lidenskap.

• Liker 1
Skrevet

To staver: Makt er et viktig stikkord her, du har en stor dose mot, oppfinnsomhet og energi. Du står klar til å erobre verden, men må vente med fremgang, hvem av dere er grunnen til at det er satt på vent?

Føler det stemmer bra det du sier. Føler mest det står på han. Kan du si noe om han oppriktig er intressert?

Skrevet

Styrke: Indre selvkontroll og mot. Du må stole på deg selv og ta ansvar for eget liv. Du gjennomgår prøvelser du må og vil klare. Kortet betyr åså lidenskap.

Tusen takk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...