AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 Jeg jobber i bhg. det er faren til en unge som jeg kun har vanlig «hei» «hade» relasjon med. Akkuratt som alle andre foreldre. Vi har aldri ellers snakket. Kun sagt hei når han kommer og hade bra når han går. jeg er ikke annet enn en vikar. Og har aldri introdusert meg for han selv om jeg har jobbet her lenge (3 mnd, ca 2-3 ganger i uka). som sagt vi sier hei og hade, akkuratt som alle andre foreldre jeg sier til Men noe rart skjedde fredag... Da han kom sa jeg hei, og han hei. når han skulle dra kom jeg akkuratt ut av badet og skulle inn til avdleingen. I det jeg så på dem også så han på meg og sa «god helg ***» det jeg lurer på er hvordan han vet hva jeg heter? Og hvordan han vet akkuratt jeg er den jeg er. Kan godt hende faren har sett på bildet og spurt sønnen hva heter hun, men hvorfor skulle han? Isåfall greit nok han vil vite hva jeg heter. Men hvorfor ville han vise meg at han vet hva jeg heter? Var bare meg der alene i denne garderoben. så syntes det virker rart han sa god helg også navnet mitt. Når han bare kunne si god helg, med tanke på at det bare var meg? Og som sagt vi sier bare hei og hade. Ingen andre foreldre har heller aldri sagt navnet mitt jeg sa god helg og smilte tilbake. hva syntes dere om saken? Tror dere han er Interesert i meg? Isåfall hvorfor sa han sånnt til meg? Anonymkode: 25dfe...c0e
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 9. januar 2021 Det er litt tynt grunnlag for å si om han liker deg eller ikke. Anonymkode: eeed5...b85 64
TinaChristina Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 Jeg har klart å finne ut hva de som jobber med barna mine heter på et vis. Jeg er dog ikke interessert i de. 42
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #4 Skrevet 9. januar 2021 Kanskje barnet har nevnt deg, slik barn ofte prater om dagen sin og hvem de har vært sammen med. Hadde virkelig ikke lagt noe mer i dette enn det Anonymkode: 9c1d1...bd5 24
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #5 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er litt tynt grunnlag for å si om han liker deg eller ikke. Anonymkode: eeed5...b85 Bare for å legge til. Når han sa god helg ***. Så hadde han øyekontakt med meg, helt til jeg sa god helg tilbake også gikk han. 😅 Anonymkode: 25dfe...c0e 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #6 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje barnet har nevnt deg, slik barn ofte prater om dagen sin og hvem de har vært sammen med. Hadde virkelig ikke lagt noe mer i dette enn det Anonymkode: 9c1d1...bd5 Greit nok han ville vite hva jeg het. Men er det ikke rart han ville bruke navnet mitt når det bare var meg der? Når vi normalt sett aldri bruker navn til hverandre. Anonymkode: 25dfe...c0e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #8 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Greit nok han ville vite hva jeg het. Men er det ikke rart han ville bruke navnet mitt når det bare var meg der? Når vi normalt sett aldri bruker navn til hverandre. Anonymkode: 25dfe...c0e Nei, jeg hadde ikke tenkt over det engang😅 Anonymkode: 9c1d1...bd5 20
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #9 Skrevet 9. januar 2021 Han oppførte seg da bare normalt høflig vil jeg si. Anonymkode: d9e56...c02 22
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #10 Skrevet 9. januar 2021 Jeg hadde slått tanken fra meg, for nå. Dessuten har det ikke mye å si heller, du skal jo selvfølgelig ikke legge deg etter pappaen til en i barnehagen du jobber i. Veldig tynt grunnlag, syns jeg. Jeg jobber i bar, og flere av mine kunder vet mitt navn, uten at jeg har sagt det til De, og uten at de er interessert i meg av den grunn. Anonymkode: 13e6b...3a3 19
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #11 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg hadde slått tanken fra meg, for nå. Dessuten har det ikke mye å si heller, du skal jo selvfølgelig ikke legge deg etter pappaen til en i barnehagen du jobber i. Veldig tynt grunnlag, syns jeg. Jeg jobber i bar, og flere av mine kunder vet mitt navn, uten at jeg har sagt det til De, og uten at de er interessert i meg av den grunn. Anonymkode: 13e6b...3a3 Men hvorfor nevnte han det? Når kun jeg var der? For å vise han har lagt merke til meg, og hvorfor vil han vise det? Fordi han liker meg Anonymkode: 25dfe...c0e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #12 Skrevet 9. januar 2021 Her er det klart du som ønsker han skal like deg og legger vel mye i god helg 😅 nei det betyr ikke noe at har lært navnet ditt, er det ikke oversikt om hvem som er på jobb på en tavle ol? uansett det er helt normalt å lære seg navn på de som er rundt ungen sin. overanalyserer du andre ting også? Må være veldig slitsomt.. Anonymkode: 2cfa1...446 22
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #13 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg jobber i bhg. det er faren til en unge som jeg kun har vanlig «hei» «hade» relasjon med. Akkuratt som alle andre foreldre. Vi har aldri ellers snakket. Kun sagt hei når han kommer og hade bra når han går. jeg er ikke annet enn en vikar. Og har aldri introdusert meg for han selv om jeg har jobbet her lenge (3 mnd, ca 2-3 ganger i uka). som sagt vi sier hei og hade, akkuratt som alle andre foreldre jeg sier til Men noe rart skjedde fredag... Da han kom sa jeg hei, og han hei. når han skulle dra kom jeg akkuratt ut av badet og skulle inn til avdleingen. I det jeg så på dem også så han på meg og sa «god helg ***» det jeg lurer på er hvordan han vet hva jeg heter? Og hvordan han vet akkuratt jeg er den jeg er. Kan godt hende faren har sett på bildet og spurt sønnen hva heter hun, men hvorfor skulle han? Isåfall greit nok han vil vite hva jeg heter. Men hvorfor ville han vise meg at han vet hva jeg heter? Var bare meg der alene i denne garderoben. så syntes det virker rart han sa god helg også navnet mitt. Når han bare kunne si god helg, med tanke på at det bare var meg? Og som sagt vi sier bare hei og hade. Ingen andre foreldre har heller aldri sagt navnet mitt jeg sa god helg og smilte tilbake. hva syntes dere om saken? Tror dere han er Interesert i meg? Isåfall hvorfor sa han sånnt til meg? Anonymkode: 25dfe...c0e 😂😂😂😂 Anonymkode: 96ebd...50f 7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #14 Skrevet 9. januar 2021 Noen liker bare å bruke navnet til den de snakker med. Så ville ikke lagt noe som helst i det. Anonymkode: f8e38...12d 12
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #15 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen liker bare å bruke navnet til den de snakker med. Så ville ikke lagt noe som helst i det. Anonymkode: f8e38...12d Er en vikar som har jobbet her mye lenger enn meg. Han har tidligere brukt navnet til en ansatt også pekt på vikaren og sagt «og henne». hvorfor brukte han ikke navnet til vikaren som har jobbet der så lenge? hvorfor lærer han mitt navn? Anonymkode: 25dfe...c0e
Gjest ti10 Skrevet 9. januar 2021 #16 Skrevet 9. januar 2021 Kanskje han er en sånn irriterende fyr som bare MÅ bruke navnet til folk hele tiden? Hei, Kari! Hvordan går det med deg, Kari? Har du det bra, Kari? Hvorfor ikke, Kari? Ha det bra, Kari! God helg, Kari! Det høres ut på svarene dine som at du gjerne vil at han skal være interessert i deg. Men det du sier han sa, var altså bare noe helt vanlig som folk sier til andre hele tiden. Kanskje han faktisk er interessert, det vet vi ikke ut fra dette, men det er uansett ikke så lurt å legge seg etter faren til et barn i barnehagen der du er vikar. Selv om du ikke gjør noe med det, vil neppe kollegene sette pris på at du flørter med fedrene til barna der, og det kan igjen føre til konsekvenser for arbeidsforholdet.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #17 Skrevet 9. januar 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Er en vikar som har jobbet her mye lenger enn meg. Han har tidligere brukt navnet til en ansatt også pekt på vikaren og sagt «og henne». hvorfor brukte han ikke navnet til vikaren som har jobbet der så lenge? hvorfor lærer han mitt navn? Anonymkode: 25dfe...c0e Omg .. du virker ikke helt god😳 det kan være mange grunner til, en er at han glemte hva hun heter der og da. hvorfor studerer du denne faren så mye? Kanin koker vibber .. Anonymkode: 2cfa1...446 24
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #18 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Omg .. du virker ikke helt god😳 det kan være mange grunner til, en er at han glemte hva hun heter der og da. hvorfor studerer du denne faren så mye? Kanin koker vibber .. Anonymkode: 2cfa1...446 Studerer ikke så mye. Er bare rar hendelse syntes jeg han sier aldri navnet ellers. Han sier bare hei og hade. og han bruker ikke navn når han sier hei eller hade ellers. Anonymkode: 25dfe...c0e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #19 Skrevet 9. januar 2021 La meg gjette, han er en veldig kjekk fyr som du gjerne vil skal like deg 😉 Anonymkode: a7467...f6f 21
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #20 Skrevet 9. januar 2021 Haha, jeg sa «god helg, (navn)» til flere vikarer jeg aldri har sagt noe annet enn «hei» og «hade til på fredag, det betyr da absolutt ingen ting! Og selvsagt vet foreldrene hva du heter, vi prater da med barna våre! De fleste barnehager har i tillegg en app hvor barnehagen i blant skriver litt om dagen, samt at de sender ut nyhetsbrev om bemanning osv., og der er navnene på vikarene med. Jeg tror du dagdrømmer litt her, altså... Anonymkode: f0303...a2d 20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå