Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet moren min når jeg var 7 år gammel. Og nå er jeg 28 år. Hver eneste dag, flere ganger om dagen så dukker hun opp i tankene. Bare sånn overfladisk tenkning, ikke noe dypt, eller at jeg blir lei meg, men hun bare svever i hodet mitt mange ganger pr dag ofte bare som en tillegs tanke til alt annet jeg tenker på samtidig. Alltid vært sånn, og nå begynte jeg å tenke litt over det... er det helt vanlig? Så mange år etter? At det ikke går en eneste dag uten å glemme henne litt ? Egentlig er hun i bakgrunnen i hodet hele tiden. 

Jeg drømmer aldri om henne om natta, og jeg husker drømmene mine hver dag.. det er også litt rart så mye tid hodet mitt bruker på henne.

Jeg savner henne, men det er ikke noe dypt savn lenger, så jeg føler ikke at jeg sliter med at hun er borte heller. Jeg bare syns dette er litt rart og lurer på om det er normalt? 

Anonymkode: 8bf65...abc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker nesten daglig på mammaen min. Det er minner og savn. Det er nå 14 år siden hun døde.

Anonymkode: f0063...c09

• Liker 1
Skrevet

Har det helt likt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker nesten daglig på mammaen min. Det er minner og savn. Det er nå 14 år siden hun døde.

Anonymkode: f0063...c09

Ja, det er mye minner som går igjen og igjen. Masse små ting. Husker henne som om hun levde igår. Så minnene er veldig klare. Husker veldig mye. Bare skjønner ikke hva hjernen min mener jeg skal med å tenke på alle disse tingene hele tiden. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo egentlig fantastisk,  at hun på en måte forsatt lever gjennom tankene dine 

Anonymkode: e3c2e...8f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er helt normalt. Jeg tenker ikke på en død slektning hver dag, men jeg tenker på hesten min hver eneste dag. Jeg hadde han i 20 år, og savnet er så stort, at jeg klarer ikke helt å beskrive det. En mamma vil for alltid være en mamma, så at du tenker på henne stadig, syns jeg ikke er rart ❤

Anonymkode: cf146...450

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er jo egentlig fantastisk,  at hun på en måte forsatt lever gjennom tankene dine 

Anonymkode: e3c2e...8f1

Ja, det er jo det egentlig. Tankene om henne er jo veldig levende så, så det er jo nesten som om hun lever inni hodet mitt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er mer normalt enn meg som mistet faren min for 8 mnd siden og ikke tenker på han ukentlig engang, enda vi hadde et godt og nært forhold. 

Anonymkode: 0f0db...7ee

AnonymBruker
Skrevet

Samme her, tenker på bestemor hver dag. Minner og gode tanker, noen ganger sorg og tristhet. Syntes det er fint, de blir aldri glemt ❤️

Anonymkode: 2e953...926

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tror det er mer normalt enn meg som mistet faren min for 8 mnd siden og ikke tenker på han ukentlig engang, enda vi hadde et godt og nært forhold. 

Anonymkode: 0f0db...7ee

Det kommer kanskje etterhvert. Noen ganger kan det ta tid før det går opp for underbevusstheten at personen faktisk er borte for godt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...