Gå til innhold

Gravering i ringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

De vakre ringene våre skal snart graveres. Det ser nemlig ut som om vi nå har fått fastsatt en dato i oktober. :grine2:

Men, så er det denne graveringen da. Vi har ikke lyst til å ha din xxx. Vi har tenkt på noe, som blir mer personlig for oss, men vi trenger fler tips og ideer.

Mener at jeg en gang var inne på en nettside med drøssevis av eksempler på hva folk haddae gravert i ringene sine.

Noen som vet hva jeg snakker om, eller har linker til lignende sider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet dessverre ikke hva slags side du tenker på, men vi har Din XX, dato for når vi traff hverandre, dato for forlovelse og dato for bryllup.

Skrevet

Er ikke gravering inkludert i prisen når man kjøper sånne ringer...?

Skrevet
Er ikke gravering inkludert i prisen når man kjøper sånne ringer...?

Jo, det er da vel normalt...?

Skrevet (endret)

Hvordan kan det bli personlig for dere, når dere ikke har en ide om hva dere ønsker å ha i de? Jeg forstår det faktisk ikke, for personlig for meg, er når man finner noe selv som man ønsker å ha. Ikke når man må spørre om hjelp for å finne det en vil ha, for da er det plutselig ikke personlig lengre. I alle fall ikke for meg.

Men skal jeg komme med tips, må det bli sitater fra hverdagen deres. Gjerne kallenavnene deres. Setninger dere bruker ofte til hverandre, kosemose osv

Endret av Piper
Skrevet

vi kjøpte ringene i utlandet så vi må gravere de her.derfor lurte jeg på pris. :sjenert:

Skrevet (endret)
Hvordan kan det bli personlig for dere, når dere ikke har en ide om hva dere ønsker å ha i de?

Hvor står det at vi ikke har noen ide om hva som skal stå i de??

Jeg forstår det faktisk ikke, for personlig for meg, er når man finner noe selv som man ønsker å ha. Ikke når man må spørre om hjelp for å finne det en vil ha,  for da er det plutselig ikke personlig lengre. I alle fall ikke for meg. 

Jeg sier jo ikke at du skal finne ut for meg hva som skal stå i ringene våre. Jeg trenger bare tips på formuleringer etc... Vet ikke. Som sagt vi har noen ideer, men trenger vel bare hjelp til å se litt hvordan det kan komme til uttrykk i en ring. Se litt hva andre har valgt å ha i sine ringer.

Men skal jeg komme med tips, må det bli sitater fra hverdagen deres. Gjerne kallenavnene deres. Setninger dere bruker ofte til hverandre, kosemose osv

Åhhh... Endelig noe konstruktivt!!  ;)  Det hadde holdt med dette. Her er jo tipsene dine. 

Endret av Xavia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...