Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Søkte engangsstønad 11.11.2020 fikk aldri pengene men ble innvilget. Har ringt dem uttalige ganger til nav. Fikk beskjed om å vente på penger inntil konto. Dermed fikk kontrabeskjed om å ta seddel med til banken... den seddelen er da ikke gyldig, vil jeg da ikke få pengene mine?

Anonymkode: bdf60...3ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Søkte engangsstønad 11.11.2020 fikk aldri pengene men ble innvilget. Har ringt dem uttalige ganger til nav. Fikk beskjed om å vente på penger inntil konto. Dermed fikk kontrabeskjed om å ta seddel med til banken... den seddelen er da ikke gyldig, vil jeg da ikke få pengene mine?

Anonymkode: bdf60...3ce

Dette må NAV rydde opp i. Har du fått det innvilget så er det penger du har krav på. Hvorfor mente de ar du skulle ta seddel med til banken? Hvilken seddel er dette? Ring dem neste uke og krev at det blir ordnet.

Anonymkode: 03198...582

• Liker 2
Skrevet

Okei takk for raskt svar, det er engangsstønad seddel som var gyldig til 29.12.20. Kan levere den inn til banken og ta med kortet for å få det overført ved å møte opp fysisk. Jeg skal ringe dem, men fikk noe panikk at dette ikke skal gå bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...