AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #21 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hadde de brodder? Anonymkode: fd16d...1d5 Ja masse. Ts Anonymkode: c72f2...5a9 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #22 Skrevet 10. januar 2021 Send meld til de på fb. Beskriv hvor det var og når. Hvordan selgeren så ut. Anonymkode: 3d308...689
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #23 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tipper du allerede dreit deg ut ved å "begynte å forklare hva brodder er" før hun i det heletatt hadde rukket og svare på spørsmålet og være hyggelige med mennesker man møter på sin vei gjør veldig mye og det er en direkte sammenheng med hvordan kunden oppføerer seg og hvordan behandling de får. Ingen gidder og la seg tråkke på eller bli snakket nedlatende til. Anonymkode: 96746...aaa Jeg startet med å spørre henne høflig om brodder. Hun sto og så på meg i minst 10 sekunder før hun sa noe, derfor trodde jeg at hun ikke visste hva brodder var for noe, derfor begynte jeg å forklare hva brodder var for noe. Hvorfor i alle dager svarte hun skråsikkert at de ikke hadde brodder, når det er hang brodder 3 meter bortenfor? His hun ikke hadde vært helt sikker, burde hun ha sagt at hun skulle spørre en kollega eller gå rundt å sjekke for meg. Hun burde tåle at jeg ble irritert på henne, når hun står og sier opp i ansiktet mitt at de ikke har brodde, og så har de det. Ts Anonymkode: c72f2...5a9 11
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #24 Skrevet 10. januar 2021 Tough cookie skrev (3 timer siden): Det var sikkert en ansatt som var på arbeidsutprøving gjennom Nav. Det er ganske dømmende å mene at de som ikke er flinke er utplassert fra NAV. Mange av de kan faktisk være flinkere og hyggeligere enn de som faktisk er ansatte Anonymkode: 6927a...a20 17
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #25 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg gikk på Europris i dag for å kjøpe brodder, slik at jeg slipper å skli på hålken. Utenfor butikken sto det et skilt, og på det stod det: "Vi har brodder" Da jeg kom inn i butikken gikk jeg meg rett på en ansatt, og spurte henne høflig om hvor broddene stod hen i butikken. Hun så på meg med et tomt blikk mens hun tygde hardt på tyggegummien sin, så jeg begynte å forklare hva brodder var for noe. Joda hun visste hva det var, men det hadde de ikke. Er du sikker? spurte jeg. Ja, vi har ikke brodder sa den ansatte litt småsurt, og fortsatte å tygge på tyggegummien sin mens hun snudde seg mot kollegaen for å prate om iphone 11. Jeg syntes det var rart Europris ikke hadde brodder, og sa til henne at det står jo på skilt utenfor butikken at de har brodder, men da fikk jeg ikke noe svar bare et blikk. Jeg kom plutselig på at jeg trengte q-tips, så da jeg gikk 3 meter videre bortover gulvet, gikk jeg meg på et stort stativ med brodder! Plutselig uten at jeg hadde kontroll på meg selv, så snudde jeg på hælen og gikk 3 meter tilbake til den ansatte og sa irritert: Det henger et stort stativ med brodder rett her borte! Hvorfor sa du til meg at dere ikke hadde brodder?? Arbeider du ikke her? Du kan ikke stå her og fortelle feil informasjon til kunder! Den ansatte kom med masse unnskyldninger og sa at det ikke var hennes skyld at hun ikke visste at de hadde brodder, fordi Europris hadde så mange varer. Så la hun til at sånne frekke kunder som meg, hadde hun ikke noe til overs for. Hva trodde jeg egentlig at jeg var, som bare kunne komme inn der liksom.. sånne frekke kunder som meg kunne hun ikke fordra.. Hallo😏 😁 Anonymkode: c72f2...5a9 Hørtes ut som de ansatte på europris her i byen jeg bor, de er like håpløse pg frekke🙄 Anonymkode: 72063...322 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #26 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og en annen ting: du holder deg unna Europris om du vil unngå corona. Det samme gjelder Coop Obs! Anonymkode: ed739...535 ...Ellers kan du reise hvor som helst...🤣🤣 - bare ikke dit!!! 😝 Anonymkode: e616b...226 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #27 Skrevet 10. januar 2021 Skjønner godt at du ble irritert. Har jobbet selv mange år i butikk og hadde aldri i min villeste fantasi behandlet en kunde sånn. Vet man ikke, så undersøker man. Overse de tullesvarene du har fått her, ikke din skyld at hun er frekk og ikke gjør jobben sin. Anonymkode: 0f841...2a2 9
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #29 Skrevet 10. januar 2021 Hvorfor skriver man det her på kg? Det er vanlig å støte på mange rare mennesker. Anonymkode: a5801...495 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #30 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skriver man det her på kg? Det er vanlig å støte på mange rare mennesker. Anonymkode: a5801...495 Utblåsing kanskje eller? Hvorfor ikke? 🤷♀️ Anonymkode: 0f841...2a2 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #31 Skrevet 10. januar 2021 Du møtte nok ikke den skarpeste kniven i skuffen. Hadde latt det gå og tenkt at vedkommendes antenner ikke er helt i orden. Mulig en ansatt på tiltak. Anonymkode: 418b1...413 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #32 Skrevet 10. januar 2021 Kundeservice var nok ikke i fokus her nei. Butikkjobben har vært så mye enklere om hun slapp kunder og spørsmål 🤭 Selv om hun ikke kunne plasseringen til alle varene i butikken, så burde hun ha undersøkt det i det minste. Men litt rart at hun ikke hadde fått det med seg, i og med det var annonsert på utsiden. Hun kan selvfølgelig ha vært helt fersk i jobben. Jeg har fått god hjelp av ansatte på Europris, men de kan være uheldig med personer de ansetter de også. Du traff nok ikke på "månedens ansatt" her. Anonymkode: 45ed6...9df 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #33 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor skriver man det her på kg? Det er vanlig å støte på mange rare mennesker. Anonymkode: a5801...495 Hvorfor skriver man noe som helst på Kvinneguiden? Fordi det er et diskusjonsforum hvor du kan ta opp alt mellom himmel og jord. Er det ikke mer rart at en butikk ansetter en person som ikke er interessert i å hjelpe kunden? Jeg trodde det var kamp om disse butikkjobbene nå pga korona og økt arbeidsledighet, og at butikkene kunne velge og vrake i de som er best kvalifiserte. Noen nevner tiltak via NAV, men det er vel heller ikke det samme som å gjøre en dårlig jobb. Anonymkode: 45ed6...9df 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #34 Skrevet 10. januar 2021 11 hours ago, Tough cookie said: Det var sikkert en ansatt som var på arbeidsutprøving gjennom Nav. Hva får deg til å tro at de som er på arbeid via NAV ikke kan noe? Snakk om å bare se verden svart/hvitt! Anonymkode: 7be6a...fd6 4
Tough cookie Skrevet 10. januar 2021 #35 Skrevet 10. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva får deg til å tro at de som er på arbeid via NAV ikke kan noe? Snakk om å bare se verden svart/hvitt! Anonymkode: 7be6a...fd6 Det var ikke diskriminerende ment, men jeg tenkte det muligens var en person på utprøving via nav som ikke selv ønsket å jobbe på Europris, men måtte bare være der for å få aap. Endret 10. januar 2021 av Tough cookie
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #36 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Og en annen ting: du holder deg unna Europris om du vil unngå corona. Det samme gjelder Coop Obs! Anonymkode: ed739...535 Er det der Coronaen samler seg? På alle Europris og Coop Obs i hele Norge eller gjelder det bare enkelte av dem? I den Coop Obs butikken jeg handler i går stort sett alle med maske - har sett bare et par-tre stykker hver gang jeg har vært der og handlet. Er det på varene Coronaen har festet seg da? Anonymkode: 37cf5...ad2 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #37 Skrevet 11. januar 2021 Jeg var på Coop en dag og spurte om de hadde glutenfrie pepperkaker. Det var til noen bekjente, jeg er ikke kjent med hvor glutenfrie greier jeg. Jeg lette der det sto pepperkaker. Han jeg spurte måtte spørre noen andre. Ingen av de kunne gi meg noe svar. Vi lette litt, gikk i glutenfri-hylla, men fant ingenting. De sa at da må det være tomt. Jeg ga opp og henta med meg noen glutenfrie sjokoladekjeks i stedet. Så rusler jeg litt rundt i butikken, og DER ser jeg en hel hylle med glutenfrie pepperkaker! På andre siden av gangen for glutenfri-hylla. 😂 Jeg bare lo litt av det. Stakkars de som jobber der, må være umulig å holde styr på hvor alt er. Har selv jobbet i butikk, og i starten visste jeg knapt hvor noen ting var, og jeg har aldri jobbet på noen store butikker. Hun jenta du prata med var sikkert ny. Anonymkode: 60137...381
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #38 Skrevet 11. januar 2021 On 1/10/2021 at 1:14 AM, AnonymBruker said: Ja masse. Ts Anonymkode: c72f2...5a9 Juhu! Anonymkode: ed739...535
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #39 Skrevet 12. januar 2021 On 1/9/2021 at 10:49 PM, Tough cookie said: Det var sikkert en ansatt som var på arbeidsutprøving gjennom Nav. .... Hvorfor så stigmatiserende? Er man frekk bare fordi man får hjelp av Nav?? Herregud, den mobbingen som foregår her på KG er til å bli helt matt av.. Jeg skjønner ikke at dere har glede av å være så kjipe.. Er du noe bedre enn den nevnte butikkansatte når du driver på sånn? Jeg jobbet lenge i butikk en tid tilbake jeg, med mange ansatte under meg på arbeidsutprøving. Og jeg opplevde aldri at noen oppførte seg slik mot kundene. Og jeg hadde til og med innsatte i åpent fengsel på arbeidspraksis. Tydeligvis bra vi ikke snakket høyt om det, da hadde de vel fått høre det. Vår øverste sjef nummer to derimot, hun var en b***ch både mot kunder og oss. Anonymkode: 9cc38...721 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #40 Skrevet 12. januar 2021 Dette må jo være en uvanlig uheldig episode, for jeg synes de butikkansatte løper rundt og leter som besatt hver gang jeg måtte spørre om noe. En gang var jeg ute etter et produkt jeg ikke fant, og en av de ansatte (antar det var en skoleungdom ut fra alder) gikk på leting sammen med meg. I det vi ga opp å finne det vi så etter, kikket jeg ned, og der lå en hel stabel rett foran meg. Vi lo godt, begge to. Som nevnt over, det er vanskelig å ha den fulle oversikt over alt i butikken selv om du er ansatt der. Men, i TS tilfelle (om historien ikke er oppdiktet) skulle naturligvis den ansatte ha anstrengt ser mer for å hjelpe. Og jeg tror heller ikke at det var en "på tiltak". De er ofte ivrige etter å gjøre en god jobb. Anonymkode: 4a0c6...efc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå