AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 Jeg er seks uker på vei og får sterke smerter i nedre del av magen etter orgasme, og lurer på om noen har lignende erfaringer. Og i så fall, om det går over videre utover i graviditeten? Det er jo veldig trist om det skal være sånn her i ni måneder. Anonymkode: 55024...54e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 Nei det går fint. Er nok bare livmor og ligamenter du kjenner. Blir bedre når livmor kommer opp fra bekkenet. Anonymkode: abb2b...da5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei det går fint. Er nok bare livmor og ligamenter du kjenner. Blir bedre når livmor kommer opp fra bekkenet. Anonymkode: abb2b...da5 Godt å høre! Anonymkode: 55024...54e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #4 Skrevet 9. januar 2021 Jeg får veldig mye kynnere etter orgasme. Det er helt vanlig, men de kan være ganske vonde. Hatt det siden uke 15 ca. Anonymkode: 340c0...f93
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #5 Skrevet 9. januar 2021 Livmoren blir hard når man får orgasme. Jeg syntes også at det var vondt i starten, nå som hele magen er livmor så føles det veldig merkelig ut bare egentlig. Ikke vondt, men rart .. Anonymkode: 9b4c1...eda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå