AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 Har en gutt på 19 år. Han var ganske flink på skolen helt til 2 året på videregående. Da fikk han mye venner. Jeg skylder ikke på vennene at han forandret seg, dette valget tok han selv. Men disse vennene røyket hasj. Det begynte min sønn også med. Ble tatt av politiet, måtte levere inn urinprøver og disse var ofte ikke rene. Han sa ikke sannheten til oss om hvem har var med. Skolen tok han ikke seriøst. Kom for seint og leverte ikke inn oppgave. I fjor gikk han ut av vgs. Hadde ikke bare dårlige karakterer men kom ikke inn på høyskolen. Ville ha 1 friår for å jobbe. Fikk ikke jobb, men byttet heldigvis venner og sluttet med hasj. Nå tar han det heldigvis seriøst. Tok opp 2 matte eksamen som privatist i November og fikk 5 på begge. Skal ta flere eksamen i vår og da håper vi at han kommer inn på høyskolen. Jobb har han fått også. Er så glad for at det er mulig å forandre seg. Anonymkode: 5f94f...0e5 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 Er ikke uvanlig at gutter modnes på det feltet litt senere enn jenter. Anonymkode: 86ba6...df8 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #4 Skrevet 9. januar 2021 Mange opplever dette. Meg selv inkludert. Jeg røyket masse hasj, gikk ut fra VGS med mellom 2-3 i snitt - i tillegg til en stryk. Ante ikke hva jeg ville i livet. Ble gravid tidlig, tok opp fag og kom inn på ønsket studier. Fullfører mastergrad nå, og har bare toppkarakterer. Det er godt at man har tid til å forandre seg, til å gjøre ting på nytt og få en sjanse til. Godt å høre det går bra med gutten Anonymkode: d4c0a...964
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå