Gå til innhold

Fiser når jeg får orgasme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helvetes flau problemstilling men jeg trenger seriøst råd. 

Har vært seksuelt aktiv i mange år og aldri hatt dette problemet under sex. Eller jo, har vell klart å prompe under orgasmen to eller tre ganger med partner. Har vært griseflaut alle gangene og har hatt lyst til å begrave meg levende. Men har jo gått greit. Nå er det noen år siden sist jeg hadde sex og jeg onanerer ganske ofte. Jeg vet ikke om det er fordi jeg slapper av maksimalt eller hva som er greia, men jeg fiser så og si hver bidige gang. Orgasmene mine er enormt intense. 

Hvordan få slutt på dette? Jeg forstår ikke helt hvorfor det skjer. Som sagt har jeg ikke hatt dette problemet med partnere, og jeg har fått orgasme sammen med menn veldig mange ganger. Når jeg onanerer bruker jeg fingrene eller vibrator, bruker ikke dildo. Løsningen er vel kanskje å knulle kun med buttplug på plass for å unngå promping, men er ikke alltid man er gira på det heller. 

Håper på seriøse svar. Er i slutten av 20-åra. 

Anonymkode: 3e0fb...cc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også prompet under orgasme. Særlig fra skjeden. Men det er ikke et stort problem. Vi ler av det og det skjer ikke ofte.

Hvis du har mye luft i magen sånn generelt, så kan du kanskje undersøke om det er noe mat du reagerer på?  Mye bevegelse i løpet av dagen skal også hjelpe med å bli kvitt luft. 

Men. Ikke la dette gå ut over nytelsen din! Alle promper. Og da er det bedre å le enn å bli flau. 💜

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Helvetes flau problemstilling men jeg trenger seriøst råd. 

Har vært seksuelt aktiv i mange år og aldri hatt dette problemet under sex. Eller jo, har vell klart å prompe under orgasmen to eller tre ganger med partner. Har vært griseflaut alle gangene og har hatt lyst til å begrave meg levende. Men har jo gått greit. Nå er det noen år siden sist jeg hadde sex og jeg onanerer ganske ofte. Jeg vet ikke om det er fordi jeg slapper av maksimalt eller hva som er greia, men jeg fiser så og si hver bidige gang. Orgasmene mine er enormt intense. 

Hvordan få slutt på dette? Jeg forstår ikke helt hvorfor det skjer. Som sagt har jeg ikke hatt dette problemet med partnere, og jeg har fått orgasme sammen med menn veldig mange ganger. Når jeg onanerer bruker jeg fingrene eller vibrator, bruker ikke dildo. Løsningen er vel kanskje å knulle kun med buttplug på plass for å unngå promping, men er ikke alltid man er gira på det heller. 

Håper på seriøse svar. Er i slutten av 20-åra. 

Det hender det skjer meg og. Det er jo ikke direkte ulogisk at det skjer. Når man får orgasme så er det muskelsammentrekninger som skjer. Det er og mange som ... bruker musklene der nede for å oppnå en orgasme, som kan føre til noe press. Og dette sammen fører til litt små-fising ved orgasme.

Om mannen er en gentleman så sier han ingenting. Om dere har et godt forhold så kan dere til og med le litt av det, og totalt ignorere det. Det er mange rare lyder som skjer under sex. En liten fis er og der går helt fint :) 

En løsning kan være å legge om kostholdet til noe som gir mindre luft i tarmene. Men det enkleste er å prøve å slappe av og ikke bry seg.

Anonymkode: b0a7d...625

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har vel mer luft i magen, og at det er det egentlige problemet. 

Det må være luft for å komme fis. 

Jeg kan imidlertid ikke tro at en voksen partner anser det som krise. 

Anonymkode: 6a873...530

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (34 minutter siden):

Jeg har også prompet under orgasme. Særlig fra skjeden. Men det er ikke et stort problem. Vi ler av det og det skjer ikke ofte.

Hvis du har mye luft i magen sånn generelt, så kan du kanskje undersøke om det er noe mat du reagerer på?  Mye bevegelse i løpet av dagen skal også hjelpe med å bli kvitt luft. 

Men. Ikke la dette gå ut over nytelsen din! Alle promper. Og da er det bedre å le enn å bli flau. 💜

Nå er det vanlig promping jeg sliter med og ikke fra skjeden. Har opplevd "fittefis" en del ganger og syns ikke det er det samme, det er jo en naturlig reaksjon når det dannes vakuum i skjeden. Men syns det er fryktelig flaut å slippe luft fra endetarmen når jeg får orgasme. 

Det er mulig det er mye luft i magen generelt, at det kan være problemet. Skal se litt over kostholdet kanskje. Takk for svar. Prøver å ikke bli flau, men det er vanskelig. 

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det hender det skjer meg og. Det er jo ikke direkte ulogisk at det skjer. Når man får orgasme så er det muskelsammentrekninger som skjer. Det er og mange som ... bruker musklene der nede for å oppnå en orgasme, som kan føre til noe press. Og dette sammen fører til litt små-fising ved orgasme.

Om mannen er en gentleman så sier han ingenting. Om dere har et godt forhold så kan dere til og med le litt av det, og totalt ignorere det. Det er mange rare lyder som skjer under sex. En liten fis er og der går helt fint :) 

En løsning kan være å legge om kostholdet til noe som gir mindre luft i tarmene. Men det enkleste er å prøve å slappe av og ikke bry seg.

Anonymkode: b0a7d...625

Takk for svar. Du har rett i det du skriver. 

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du har vel mer luft i magen, og at det er det egentlige problemet. 

Det må være luft for å komme fis. 

Jeg kan imidlertid ikke tro at en voksen partner anser det som krise. 

Det kan være, men det hender at jeg ikke kjenner på luft i magen og ikke har sluppet luft før jeg onanerer, og plutselig når jeg får orgasme så kommer det ut. 

Gjest Smeltemann
Skrevet

Kan fort skje at du driter under orgasme å da 😎 

AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (3 minutter siden):

Kan fort skje at du driter under orgasme å da 😎 

Nei nå!

det er da vel ikke vanlig å bæsje seg ut under orgasme??!

Anonymkode: 64511...a32

Gjest Smeltemann
Skrevet

Det kan skje. 

Erfart det engang.

Skrevet

Det er egentlig et kompliment hvis dama fiser under orgasme. Fordi ei dame som faker ville aldri gjort det. Det er en bekreftelse på at du har fått orgasme 😉

Anonymkode: b80eb...9d3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er egentlig et kompliment hvis dama fiser under orgasme. Fordi ei dame som faker ville aldri gjort det. Det er en bekreftelse på at du har fått orgasme 😉

Det var en fin og avvepnende forklaring. 😊

Jeg har gjort det, og jeg har også opplevd at mannen fes. Mellom to voksne personer blir det vel mest at man trekker på smilebåndet, og ferdig med det. Ingen krise. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Det var en fin og avvepnende forklaring. 😊

Jeg har gjort det, og jeg har også opplevd at mannen fes. Mellom to voksne personer blir det vel mest at man trekker på smilebåndet, og ferdig med det. Ingen krise. 

Ja, det betyr bare at hun klarer å slappe av og nyte det. Det er helt naturlig at det slippes en fis man ikke kan kontrollere nå og da under sex og onanering. Så ingen krise, nei ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...