Gå til innhold

Ferdighus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har bygd ferdighus Nupen fra norgeshus og kan si noe om hva det kostet nøkkelferdig? Vet det kan variere litt alt etter hvor i landet det skal bygges, men greit å høre ca. pris. 

https://norgeshus.no/no/bygge+hus/moderne+hus/nupen.html

Evt. Hvilket annet ferdighus har du bygd og hva kom det ca. på? Tenker uten tomt. 

Anonymkode: 0af3b...ecb

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Skal bygge i Stavanger-området.

Skrevet

Hvis du har fått katalog fra dem så er det vel med prislister? 

Kostnad for bygg (eks graving og tomt) fra 25tusen pr kvadrat og oppover mener jeg er et slags utgangspunkt. 

AnonymBruker
Skrevet

Venter på katalog og prisliste, var i kontakt med dem på fredag. Det kommer nok i neste uke, men tenkte å høre om noen hadde bygget dette huset og hvilken ca pris det ligger på nøkkelferdig. :) 

Skrevet

husbygging og oppussing-gruppa på Facebook, der fant jeg ihvertfall denne: "Vi har bygget Nupen fra Norgeshus,utvidet det noe å har innbygget garasje,ca 200kvm+garasje på 46kvm.2 fulle etg,mye hus for pengene syns vi!betalte ca 4,7 inkl tomt på 614.000,nesten ikke gjort noe selv."

Anonymkode: 4eb24...6e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

husbygging og oppussing-gruppa på Facebook, der fant jeg ihvertfall denne: "Vi har bygget Nupen fra Norgeshus,utvidet det noe å har innbygget garasje,ca 200kvm+garasje på 46kvm.2 fulle etg,mye hus for pengene syns vi!betalte ca 4,7 inkl tomt på 614.000,nesten ikke gjort noe selv."

Anonymkode: 4eb24...6e3

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...