AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 Ny (?!) trend er vel disse grisekakene som babyen får til sin første fødselsdag. I dag så jeg i snapgruppa (termin) at foreldre hadde laget kake til sin gutt som hadde bursdag i dag. De ga kaken til baby og så ser man plutselig en hånd som tar tak i hodet til baby og dytter denne i kaka. Baby blir helt forfjamset og skjønner ingenting. Men dette var visst veldig gøy for forrentende. Det stakkars barnet skjønner jo ingenting av denne humoren og synes slettes ikke slikt er gøy. Hva faen feiler det folk? Moren til dette barnet er tydeligvis lærer. Ser det kun er en person som har reagert på dette. Men av de andre over hundre medlemmene er det ingen som sier noe! Anonymkode: b2144...3f4 4
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men av de andre over hundre medlemmene er det ingen som sier noe! Si noe du da!
Hr. Aktiv Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 Det finnes mye rart rundt om kring både mye på kanten og mye langt over grensa til stygt. Som forelder og far må du bare akseptere at dette skjer og svært skjelden kan man gjøre noe som helst med det hvis mor er grunnen. 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #4 Skrevet 9. januar 2021 Ett tilfelle er ikke en trend. Anonymkode: cac2b...c73 14
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #5 Skrevet 9. januar 2021 Veldig spesielt. Stakkars baby Anonymkode: e7079...3a0 10
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #7 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ett tilfelle er ikke en trend. Anonymkode: cac2b...c73 Trenden er kaken og forhåpentligvis ikke det denne moren eller faren gjorde. Anonymkode: b2144...3f4 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #8 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Veldig spesielt. Stakkars baby Anonymkode: e7079...3a0 Ja, og dette ser folk humoren i?! 😡 Anonymkode: b2144...3f4 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #9 Skrevet 9. januar 2021 Alt for sosiale medier og likes.... dette er bare trist, stakkars barn:( Anonymkode: f4b46...273 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #10 Skrevet 9. januar 2021 May Angelica skrev (1 minutt siden): Stakkars baby😢 kva er galt med folk! Helt enig. Må si jeg blir besten sjokkert hver eneste dag hva folk får seg til å gjøre mot sine barn, men dette tok kaka bokstavelig talt! 🤬 Anonymkode: b2144...3f4 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #11 Skrevet 9. januar 2021 En ettåring et ingen baby lengre. men, ikke greit Anonymkode: f1d5d...91b 8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #12 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ny (?!) trend er vel disse grisekakene som babyen får til sin første fødselsdag. I dag så jeg i snapgruppa (termin) at foreldre hadde laget kake til sin gutt som hadde bursdag i dag. De ga kaken til baby og så ser man plutselig en hånd som tar tak i hodet til baby og dytter denne i kaka. Baby blir helt forfjamset og skjønner ingenting. Men dette var visst veldig gøy for forrentende. Det stakkars barnet skjønner jo ingenting av denne humoren og synes slettes ikke slikt er gøy. Hva faen feiler det folk? Moren til dette barnet er tydeligvis lærer. Ser det kun er en person som har reagert på dette. Men av de andre over hundre medlemmene er det ingen som sier noe! Anonymkode: b2144...3f4 Følger samme gruppa, og jeg tolket ikke snappen sånn som deg. Det er ikke noe jeg ville ha gjort med min ettåring, men det første jeg tenkte var at det så ut som en bestemorshånd som prøvde å få han til å smake ordentlig på kaka ved å dytte litt i han, siden han er ganske nølende til å begynne med. Det var heller ikke lyd på snappen, så vi vet ikke om foreldrene syns dette var veldig gøy..? Anonymkode: 96175...19a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #13 Skrevet 9. januar 2021 Det er heller ingen som "tar tak i" hodet til gutten. Han har allerede munnen nedi kaka når hånden dytter han🤷♀️ Anonymkode: 96175...19a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #14 Skrevet 9. januar 2021 Sikkert de samme som syns det er hysterisk morsomt å skremme vettet av dyrene sine... Anonymkode: 58185...2a6 6
Silva Pluvialis Skrevet 9. januar 2021 #17 Skrevet 9. januar 2021 Helt normalt å gi ettåringen kake, men ikke normalt å dytte hodet nedi kaken. 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #18 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Følger samme gruppa, og jeg tolket ikke snappen sånn som deg. Det er ikke noe jeg ville ha gjort med min ettåring, men det første jeg tenkte var at det så ut som en bestemorshånd som prøvde å få han til å smake ordentlig på kaka ved å dytte litt i han, siden han er ganske nølende til å begynne med. Det var heller ikke lyd på snappen, så vi vet ikke om foreldrene syns dette var veldig gøy..? Anonymkode: 96175...19a Da snakker ikke vi om samme video. For her vise baby tydelig interesse for kaka og begynner å ta på den forsiktig med hendene, når han bøyer seg frem, ser du ei hånd tar bakhodet hans og dytter fjeset i kaka. Det ble gjort forsiktig, men baby er helt tydelig forfjamset. Bare se blikket han gir vedkommende. Anonymkode: b2144...3f4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #19 Skrevet 9. januar 2021 Guidet Kvinne skrev (9 minutter siden): Hva slags kake dreier det seg om? En slags bløtkake med vaniljekrem i følge mor Anonymkode: b2144...3f4
Kenelz Skrevet 9. januar 2021 #20 Skrevet 9. januar 2021 Altså var det en skikkelig/kraftig dytt eller en som bitteliten der bare nesen og haken ble forsiktig trykt ned?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå