Katten.2.0 Skrevet 9. januar 2021 #21 Del Skrevet 9. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Om sex betyr at hunden blir forvist så får den negative assosiasjoner til dette, og sjalusi til den som ikke er hovedomsorgspersonen. Noe som kan gjøre den sur og irritabel. Det må da være bedre at hunden har sitt eget sted og sin egen hundeseng som den er trygg i og "eier". Og æsj så uhygenisk med hund i sengen. Anonymkode: e615c...97f Man trenger ikke overkomplisere ting. Våre to hunder tåler fint å bli stengt ute fra soverommet, eller ikke få bli med på alt vi gjør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #22 Del Skrevet 9. januar 2021 Heihola skrev (32 minutter siden): Jo, det forstår jeg. Men jeg forstår ikke behovet for å ha dyrene i senga da... om man flytter ned hunden de første 3 gangene hunden legger seg i senga, er det vel heller tvilsomt at hunden vil velge senga igjen som et typisk sted å ligge. At folk syns det er greit at hunder og katter ligger i senga så ofte, syns jeg bare er merkelig. På lik måte som hunden min vil ha hundesenga for seg selv, det er hundens plass, så er min seng min plass. Men men, dette er vel den evige "hunder i senga"-diskusjonen som aldri tar slutt, og det er vel sikkert ikke helt on topic... 😆😆😆 Tar nok mange flere repetisjoner enn 3, gitt. Det er litt som sofaen, dyr liker ofte å være der resten av flokken er. Anonymkode: 14981...d83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 9. januar 2021 #23 Del Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Om sex betyr at hunden blir forvist så får den negative assosiasjoner til dette, og sjalusi til den som ikke er hovedomsorgspersonen. Noe som kan gjøre den sur og irritabel. Det må da være bedre at hunden har sitt eget sted og sin egen hundeseng som den er trygg i og "eier". Og æsj så uhygenisk med hund i sengen. Anonymkode: e615c...97f Hvorfor er det værre med dyr i senga, enn å kose med dem eller ha dem på fanget på dagtid? Er du mer mottakelig for basselusker om natten? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #24 Del Skrevet 9. januar 2021 Haha! Dette har virkelig bekymret meg også den siste tiden! Sorgene er tatt litt på forskudd, dog, men det gjelder å være forberedt 😄 Har noe på gang med en som har to hunder. Jeg har en. Alle er type «frimerke» - sover på soverom (helst i senga), står trofast utenfor døra når mennesket deres dusjer osv. Har sett for meg mange morsomme og til dels kleine scener akkurat når det gjelder evt framtidig sengegøy ... kanskje spesielt relatert til første gang hvis det samtidig blir noen komplikasjoner med hunder ... Type «nå skjer det» ... «oj, nå ligger Fido, Bamse og Pluto og piper utfor døra ... skal vi bare kjøre på??»... Så tar gjerne innspill her ja... Anonymkode: 06b74...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #25 Del Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og æsj så uhygenisk med hund i sengen. Anonymkode: e615c...97f OT, men jeg skjønner ikke hvorfor det er særlig mer uhygienisk enn f.eks hund i sofaen, hund på fanget, hund på kjøkkenet? Jeg (som barnløs) synes forøvrig det virker mer uhygienisk med unger i senga... Anonymkode: 746f9...06e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #26 Del Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): OT, men jeg skjønner ikke hvorfor det er særlig mer uhygienisk enn f.eks hund i sofaen, hund på fanget, hund på kjøkkenet? Jeg (som barnløs) synes forøvrig det virker mer uhygienisk med unger i senga... Anonymkode: 746f9...06e Glad i hunder, men vil ikke ha dem hverken i senga eller sofaen. Synes heller ikke de trenger å sitte i fanget, men nå er jeg vant med hunder som er for store til det. På kjøkkenet er de jo på gulvet, ikke oppå benkeplatene... Anonymkode: 20b59...a41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #27 Del Skrevet 10. januar 2021 Lar den delta de gangene vi føler for threesome, utenom det blir den sendt ut av soverommet. Anonymkode: 375e7...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #28 Del Skrevet 10. januar 2021 Vår hund kommer stortsett bare i senga for å bli klødd litt før det er natt og han av fri vilje går ned å legger seg nedenfor vinduet. Så stortsett så venter vi til han er gått ned. Hvis han blir liggende (har skjedd 1 gang tror jeg, på 6 år) så ba vi han gå 🤷🏻♀️ Skjønner ikke at det skal være noe å lure på? Anonymkode: f8968...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #29 Del Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): OT, men jeg skjønner ikke hvorfor det er særlig mer uhygienisk enn f.eks hund i sofaen, hund på fanget, hund på kjøkkenet? Jeg (som barnløs) synes forøvrig det virker mer uhygienisk med unger i senga... Anonymkode: 746f9...06e Barn røyter ikke. Har dyr selv, men synes det er skikkelig ekkelt med hår i senga. Støvsuger sofa hver eneste dag og det holder. Anonymkode: 662ae...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #30 Del Skrevet 10. januar 2021 Vi gjør aldri noe med den når vi har sex- Syns ikke dyr skal være med mennesker og ha sex!!! Sex har vi alene😏😝 Anonymkode: 432b0...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heihola Skrevet 10. januar 2021 #31 Del Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): OT, men jeg skjønner ikke hvorfor det er særlig mer uhygienisk enn f.eks hund i sofaen, hund på fanget, hund på kjøkkenet? Jeg (som barnløs) synes forøvrig det virker mer uhygienisk med unger i senga... Anonymkode: 746f9...06e Sitter du naken på sofaen og med hunden på fanget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #32 Del Skrevet 13. januar 2021 Husker vi hadde en hund når jeg var gift (han ble igjen hos eksmannen min, dessverre). Ved sengehygge, gikk hunden bananas - hver gang! Han brukte gjerne ei pute til å hygge seg med - og vi ble så distraherte og flirfulle at det var vanskelig å få utrettet det vi tenkte... Oh those memories! Tenker jeg tar denne anonym, jeg... 😄 Anonymkode: 9d2d0...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå