Gå til innhold

Dere som har hunden i sengen, hva gjør dere med den når dere skal ha sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg smører på litt leverpostei nedentil, og lar henne slikke meg ren.

Neida! Jeg kjøpte meg faktisk egen dobbeltseng kun for å ha min lille, søte hund sovende med meg i den, for min mann var redd for å legge seg over henne om natten. Så vi sover i hver vår dobbeltseng på hvert vårt rom. Sex har vi ikke hatt på et år, så... Men om vi hadde hatt det, hadde nok hunden vært i sin egen seng akkurat da. Det hadde uansett ikke vært mer enn fem minutter. 

Anonymkode: 0cd96...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Trenger ikke å utdype...

Anonymkode: 18b8b...e8b

Hva tror du vi med hund gjør da, egentlig?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi har en stor seng og en veldig liten hund. Hun pleier bare å snike seg ned i ene hjørnet i fotenden og ligge der. Evt hopper hun ned og legger seg på gulvet.

Anonymkode: 7c45c...075

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk absolutt må ha hunden i senga. Hunder bør ha sin egen seng, gjerne i nær tilknytning til soverommet eller på en annen plass i huset de føler seg veldig trygge. De trenger sitt eget sted, som er KUN hunden sitt. Der hunden kan trekke seg tilbake å sove, uten å bli plaget.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihola skrev (3 minutter siden):

Skjønner ikke at folk absolutt må ha hunden i senga. Hunder bør ha sin egen seng, gjerne i nær tilknytning til soverommet eller på en annen plass i huset de føler seg veldig trygge. De trenger sitt eget sted, som er KUN hunden sitt. Der hunden kan trekke seg tilbake å sove, uten å bli plaget.

Du skjønner at hunder (eller katter) som ligger i sengen er der av egen fri vilje? De fleste kjæledyr har sin egen plass, men likevel velger de "menneskesengen". Blir dyret "plaget" så flytter det seg. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Heihola skrev (7 minutter siden):

Katten her blir ikke akkurat tvunget til å ligge i senga. Hun legger seg i fotenden på samboers side av egen fri vilje. Noen ganger ligger hu der gjennom natten, andre ganger har hu gått på stua etter hvert. Dyrene har jo andre steder å sove, de VELGER derimot å sove med eieren. 

Anonymkode: 861df...bf9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nerine_ skrev (1 time siden):

Du skjønner at hunder (eller katter) som ligger i sengen er der av egen fri vilje? De fleste kjæledyr har sin egen plass, men likevel velger de "menneskesengen". Blir dyret "plaget" så flytter det seg. 

Jo, det forstår jeg. Men jeg forstår ikke behovet for å ha dyrene i senga da... om man flytter ned hunden de første 3 gangene hunden legger seg i senga, er det vel heller tvilsomt at hunden vil velge senga igjen som et typisk sted å ligge. At folk syns det er greit at hunder og katter ligger i senga så ofte, syns jeg bare er merkelig. På lik måte som hunden min vil ha hundesenga for seg selv, det er hundens plass, så er min seng min plass.

Men men, dette er vel den evige "hunder i senga"-diskusjonen som aldri tar slutt, og det er vel sikkert ikke helt on topic... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Den hopper ned hvis det blir for mye bevegelse i sengen. Fant ut etter hvert at det var en skikkelig moodbreaker å gå ut av sengen for å ta den ut av rommet så nå gjør vi vårt og så gjør den sitt😊

Anonymkode: d9966...d0f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihola skrev (9 minutter siden):

Jo, det forstår jeg. Men jeg forstår ikke behovet for å ha dyrene i senga da... om man flytter ned hunden de første 3 gangene hunden legger seg i senga, er det vel heller tvilsomt at hunden vil velge senga igjen som et typisk sted å ligge. At folk syns det er greit at hunder og katter ligger i senga så ofte, syns jeg bare er merkelig. På lik måte som hunden min vil ha hundesenga for seg selv, det er hundens plass, så er min seng min plass.

Men men, dette er vel den evige "hunder i senga"-diskusjonen som aldri tar slutt, og det er vel sikkert ikke helt on topic... 

Jeg syns det er hyggelig med kjæledyr i senga, og dyrene legger seg der av egen fri vilje. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Husker gamle hunden vår ble helt stressa. Vi hadde hun aldri i senga da, da jeg  tenker at hunder ikke har noe i senga å gjøre. Det var riktignok en stor hund .. Men uansett - hun kom alltid løpende inn å prøvde å stoppe oss, spesielt hvis mannen var øverst. Det syntes hun ikke noe om. 

Anonymkode: d43c5...2e4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg smører på litt leverpostei nedentil, og lar henne slikke meg ren.

Neida! Jeg kjøpte meg faktisk egen dobbeltseng kun for å ha min lille, søte hund sovende med meg i den, for min mann var redd for å legge seg over henne om natten. Så vi sover i hver vår dobbeltseng på hvert vårt rom. Sex har vi ikke hatt på et år, så... Men om vi hadde hatt det, hadde nok hunden vært i sin egen seng akkurat da. Det hadde uansett ikke vært mer enn fem minutter. 

Anonymkode: 0cd96...fa8

Løsningen er egen dobbeltseng til deg og hunden??????

Anonymkode: e615c...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Katten.2.0 skrev (3 minutter siden):

Man plasserer hunden utenfor og lukker døra? 

Om sex betyr at hunden blir forvist så får den negative assosiasjoner til dette, og sjalusi til den som ikke er hovedomsorgspersonen. Noe som kan gjøre den sur og irritabel. Det må da være bedre at hunden har sitt eget sted og sin egen hundeseng som den er trygg i og "eier". 

Og æsj så uhygenisk med hund i sengen. 

Anonymkode: e615c...97f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...