AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 Viser til overskriften. Trenger ny brystpumpe, og den jeg har fra før er Medela Swing Maxi. Har vært fornøyd med den, helt til den dessverre streiket. Ser at det er stor prisforskjell på Medela Swing og Medela Swing Maxi, og lurer på hva forskjellen er? Anonymkode: 7df92...220
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 Maxi er dobbel, derfor dyrere:) Anonymkode: ee835...7c4 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Viser til overskriften. Trenger ny brystpumpe, og den jeg har fra før er Medela Swing Maxi. Har vært fornøyd med den, helt til den dessverre streiket. Ser at det er stor prisforskjell på Medela Swing og Medela Swing Maxi, og lurer på hva forskjellen er? Anonymkode: 7df92...220 TS her. Jeg skjønner at Swing Maxi er dobbeltpumpe, men lurer på om selve motoren i Swing Maxi er sterkere enn den i Swing? Anonymkode: 7df92...220
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #4 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): TS her. Jeg skjønner at Swing Maxi er dobbeltpumpe, men lurer på om selve motoren i Swing Maxi er sterkere enn den i Swing? Anonymkode: 7df92...220 Ja, motoren i Swing Maxi er sterkere, så du vil ikke kunne bruke Maxi som dobbelpumpe med god effekt. Anonymkode: 7cf69...604 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå