Gå til innhold

skuffet

Gjest mum

Anbefalte innlegg

Off, dette her blir slitsomt! For fire uker sider sluttet vi med prevensjon. Fikk mensen i dag og er kjempeskuffa :tristbla: Vet det er tåpelig å håpe vi skulle bli gravid med det samme, men jeg kan ikke noe for det, ble bare så lei meg. Lurer på hvordan det skal gå med humøret om det drøyer før vi blir gravide når jeg blir så skuffa allerede etter en måned :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi deg selv litt tid. Jeg var super oppsatt på at det skulle klaffe med en gang, og deppa. Men nå går det greiere, det er jo faktisk litt overgang fra å være "redd" for å bli gravid til å skulle ha sex for å bli gravid! Det er jo en helt ny tankegang (som for min del betyr at jeg må endre tankegangen jeg har hatt de 15 siste årene).

Uansett, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir faktisk litt irritert på de som tar det som en selvfølge å skulle bli gravide med en gang. 75 % blir det innen ett år, og noen kan rett og slett ikke få barn. Ta tiden til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir faktisk litt irritert på de som tar det som en selvfølge å skulle bli gravide med en gang.  75 % blir det innen ett år, og noen kan rett og slett ikke få barn. Ta tiden til hjelp.

Har aldri tatt det som noen selvfølge å bli gravid med det samme. Derfor jeg ble så overrasket over at jeg ble så inderlig skuffa når mensen kom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hvordan du har det mum!!

Har allerede opplevd å bli kjempeskuffa over å få mensen, og det enda før vi egentlig skulle begynne prøvinga.

Det er nok fordi når vi endelig har tatt den store avgjørelsen og vil ha barn, har vi jo lysst at det skal skje _nå_ :) (jeg er ivertfall slik) Selv om vi vet det tar lang tid for mange å bli gravid, hindrer det jo ikke oss i å håpe at vi lykkes raskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det slik de første mnd, etter 2 mnd lå jeg i sengen en hel dag og deppet og var sur i flere dager etterpå.

Etter 4 "bom" går det bedre og venter i spenning til mandag om det kommer tante eller ei. Mer avslappet nå, men de første mnd var grusomme :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...