AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 Hei... Jeg har et problem Jeg har fått følelser for Pule vennen min og jeg aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Vi har holdt på slik som dette i snart et halvt år og vi møtes flere ganger i uken, noen ganger har vi ikke sex engang men bare henger hele dagen og ser på film eller noe. Noen ganger ligger jeg over til han flere dager eller han hos meg. Vi kysser og koser og der er veldig mye mer enn sex. Problemet er at vi har avtalt at dette bare er en "friends with benefits" situasjon. Jeg tørr ikke fortelle han om følelsene mine fordi jeg er redd for å miste han... Jeg ligger ikke med andre, men har lov, det har også han. Og tanken på at han ligger med andre gjør meg litt lei meg og jeg hater at jeg føler det slik fordi han har 100% lov og det har jeg sagt og det vet han. Men en del av meg vil fortelle han at jeg liker han, jeg vet bare ikke hvordan. Burde jeg fortelle det? Og isåfall hvordan kan jeg gjøre det uten at jeg mister han? Anonymkode: 2a52c...d94
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 Derfor bør man ikke ha pulevenner. Anonymkode: 5dd3e...55c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå