AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 Sier selvførgelig ikke alle menn er drittsekker for det er de overhodet ikke! Har kjent mange menn som er trofast, lojale, kjempe snille, flinke og gode, samt som ordentlige drittsekker, umodene ”barn”. Er ute etter deres erfaringer og meninger om slike menn. Jeg har kjæreste med en som festet hver eneste helg mens han var sammen med meg, dro på guttetur på strippeklubb og kjøpte lapdance, prøvd seg på folk mens vi har vært kjærester. Han her er ganske mye til tider, krever mye og tar mye energi av meg. Så jeg vil helst slå meg til ro med et rolig menneske, som er bare god og snill og ikke minst lojal. - Han har så klart trappet ned litt, men fremdeles den personligheten jeg grøsser av. Sier ikke at jeg er engel iforhold til han, men jeg har hvertfall ikke lagt en hånd på en annen mann, jeg har kranglet mye i perioder og det kommer vel av usikkerhet, lite tillit (?) Hva er deres erfaringer med slike menn? Man blir jo glad i den man er sammen med også, men har noen bare rivet seg løs fra en slik menneske (isåfall hvordan har det gått?) Hva synes dere om menn som synes strippeklubb er så kult egentlig? Anonymkode: 93351...641
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 Strippeklubb er respektløst ovenfor kjæresten og kvinnene som er der (vi vet ikke årsaken til de har havnet der). Anonymkode: 93351...641 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 Hvorfor vil du være sammen med han? Anonymkode: 6efe2...02d 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #4 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvorfor vil du være sammen med han? Anonymkode: 6efe2...02d Et godt spørsmål, prøver egentlig å komme meg ut av dette forholdet. Overhodet ikke sunt å ha et sånt forhold. Kanskje om 4 år finner jeg denne tråden igjen og er lykkelig med ny mann og 2 barn 😊 Jeg er bare nyskjerrig på hvordan det har gått med folk som er sammen med ”gutter” som meg🙄 Anonymkode: 93351...641
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #5 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sier selvførgelig ikke alle menn er drittsekker for det er de overhodet ikke! Har kjent mange menn som er trofast, lojale, kjempe snille, flinke og gode, samt som ordentlige drittsekker, umodene ”barn”. Er ute etter deres erfaringer og meninger om slike menn. Jeg har kjæreste med en som festet hver eneste helg mens han var sammen med meg, dro på guttetur på strippeklubb og kjøpte lapdance, prøvd seg på folk mens vi har vært kjærester. Han her er ganske mye til tider, krever mye og tar mye energi av meg. Så jeg vil helst slå meg til ro med et rolig menneske, som er bare god og snill og ikke minst lojal. - Han har så klart trappet ned litt, men fremdeles den personligheten jeg grøsser av. Sier ikke at jeg er engel iforhold til han, men jeg har hvertfall ikke lagt en hånd på en annen mann, jeg har kranglet mye i perioder og det kommer vel av usikkerhet, lite tillit (?) Hva er deres erfaringer med slike menn? Man blir jo glad i den man er sammen med også, men har noen bare rivet seg løs fra en slik menneske (isåfall hvordan har det gått?) Hva synes dere om menn som synes strippeklubb er så kult egentlig? Anonymkode: 93351...641 Strippeklubb med meg ok, alene eller med guttegjengen nei! Sånne menn vil alltid gjøre sånt. Om det ikke er for han er 18år og kan modne da. Men de fleste som syns det er gøy fortsetter.Selv om de sier de ikke gjør det vil jeg tro. Hva føler du selv? Anonymkode: cae0f...f81
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #6 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Strippeklubb med meg ok, alene eller med guttegjengen nei! Sånne menn vil alltid gjøre sånt. Om det ikke er for han er 18år og kan modne da. Men de fleste som syns det er gøy fortsetter.Selv om de sier de ikke gjør det vil jeg tro. Hva føler du selv? Anonymkode: cae0f...f81 Føler dette er så umodent, guttene bare! Turn off 🙄 Anonymkode: 93351...641
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #7 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har kjæreste med en som festet hver eneste helg mens han var sammen med meg, dro på guttetur på strippeklubb og kjøpte lapdance, prøvd seg på folk mens vi har vært kjærester. Han her er ganske mye til tider, krever mye og tar mye energi av meg. Så jeg vil helst slå meg til ro med et rolig menneske, som er bare god og snill og ikke minst lojal. - Han har så klart trappet ned litt, men fremdeles den personligheten jeg grøsser av Disse tingene tyder på at dere ikke passer sammen. Dette vil slite på psyken din. Uansett hvor glad du er i han, så må du være sammen med en som gir deg ro i kropp og sjel. En som lader deg opp, og ikke tapper deg for energi. Det kan være spennende for en kort periode - f.eks. at man gjerne har sånne forhold som ungdom når alt skal være fest, fart og spenning, og man kan stikke hjem til mamma og lade opp til neste helg. Men nå er du voksen. Du skal gjerne bo sammen med kjæresten din - gjerne resten av livet. Da er det viktig at de ikke har en personlighet som du grøsser av og som tapper deg for energi. Jeg tror magefølelsen din har gitt deg svaret! Den tar sjelden feil! Hva folk på KG synes om strippeklubb og lapdance er helt irrelevant. Hva typen din synes om strippeklubb og lapdance er helt irrelevant. Det er DU som bestemmer hvilken personlighet du ønsker å tilbringe resten av livet ditt med. Anonymkode: bb7e6...bfd 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #8 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): kranglet mye i perioder og det kommer vel av usikkerhet, lite tillit (?) Jeg anbefaler terapi. Enten samlivsterapi, hvis du får med deg denne typen. Eller individuell terapi, der vil du få hjelp til å forstå hvorfor du veger å involvere deg med sånne typer og få hjelp til hvordan du kan finne en bedre mann neste gang. Anonymkode: 736cb...4a1 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #9 Skrevet 10. januar 2021 Om du blir sammen med en part løve, kan du ikke forvente at han skal endre «hobby». Om man ønsker et rolig forhold, finner man seg en som er rolig fra før av Anonymkode: 8ed11...a42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå