Gå til innhold

Ufyselig barnehageansatt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Både meg og mannen (og andre foreldre vi har snakket med) gruer oss til henting/levering pga den personen. Vedkommende er uhøflig, klager konstant på bagateller, smiler aldri, hilser ikke og er veldig usikker/har komplekser som vises tydelig. Jeg får vondt i magen når jeg skal hente eller levere, i tilfelle jeg møter på vedkommende. Vedkommende er grei med barnet mitt og det er ikke noe problemer der, men det er så mye som kommer ut av munnen til vedkommende som er så upassende og noen ganger sårende. 

Skal jeg ta det opp eller lager jeg baluba? Skal jeg bare holde kjeft? De foreldrene som opplevde det samme som oss, de har nå bytta barnehage. Om vi tar dette opp så er jeg redd vi virker som "vanskelige". Jeg er veldig vennlig og hyggelig mot vedkommende og har vært ekstra hyggelig i håp om at ting kanskje blir bedre, men uten hell.. Det skal sies at alle andre i barnehagen er flotte mennesker som vi har en god tone/samarbeid med. Jeg er veldig konfliktsky men orker ikke de endeløse innvendingene og den konstant sure tonen. 

Anonymkode: 8ecfc...e7c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trenger du forholde deg så mye til vedkommende da? Hadde bare hentet og levert uten noe spesiell dialog med henne. 

Anonymkode: 2a121...100

• Liker 2
Skrevet

Ta det opp med lederen. Det er ikke å lage baluba.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du sier selvsagt i fra til lederen/sjefen/styreren. Ansatte skal ikke være sånn

Anonymkode: 45298...820

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er styrer i barnehage og hadde satt stor pris på om slik informasjon hadde kommet til meg. Vi er avhengige av gode ansatte og det gjelder ikke bare ansatt - barn forhold men ansatt- foreldre forhold også. Du som foreldre skal ikke føle ubehagelig, dette kan du fint ta opp. Vi får ikke gjort noe før vi problemet.  Slike holdninger er ikke akseptabelt fra ansatte. 

Anonymkode: 9146a...86c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...