Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere,

Jeg trenger hjelp. For ett år siden, hadde jeg ett fantastisk one night stand. Vi snakket, koste og alt føltes rett og naturlig. Jeg følte vi fikk en connection jeg aldri har følt på før. Dessverre har ikke denne følelsen gitt seg. Jeg har tatt kontakt gang på gang, men han viser at han ikke er interessert. Likevel klarer jeg ikke gi slipp og komme meg videre fra denne flotte kvelden. Dermed får jeg en sterk følelse av dumhet og at en skrue sitter løst. Jeg trenger da god hjelp fra alle som kan hjelpe meg med å miste følelser som ikke burde hvert der...

Hva skal jeg gjøre? Og hvorfor føler jeg på disse følelsen etter kun en kveld?

Anonymkode: 023ed...b55

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei dere,

Jeg trenger hjelp. For ett år siden, hadde jeg ett fantastisk one night stand. Vi snakket, koste og alt føltes rett og naturlig. Jeg følte vi fikk en connection jeg aldri har følt på før. Dessverre har ikke denne følelsen gitt seg. Jeg har tatt kontakt gang på gang, men han viser at han ikke er interessert. Likevel klarer jeg ikke gi slipp og komme meg videre fra denne flotte kvelden. Dermed får jeg en sterk følelse av dumhet og at en skrue sitter løst. Jeg trenger da god hjelp fra alle som kan hjelpe meg med å miste følelser som ikke burde hvert der...

Finn en annen. 

Anonymkode: f558f...10f

AnonymBruker
Skrevet

oi for en vanskelig situasjon... dette håper jeg du får hjelp med... har du hørt om obsessive love disorder? kanskje dette er noe du sliter litt med...

Anonymkode: a26df...7e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hei dere,

Dette hørtes ikke helt sunt ut. Er dette ditt første one night stand?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Gjest12879 skrev (1 minutt siden):

Dette hørtes ikke helt sunt ut. Er dette ditt første one night stand?

Nei, har hatt noen, men dette var noe helt eget, klarer ikke sette ord på det. 

AnonymBruker
Skrevet

Å presse på når han tydelig har avvist deg er et overtramp. Respekter grensene hans

Anonymkode: 8853b...78c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, har hatt noen, men dette var noe helt eget, klarer ikke sette ord på det. 

Men for han var det tydeligvis ikke noe spesielt, og kun et ons. Da er det på tide å gå videre for å ikke være helt patetisk.

Anonymkode: cc7b8...9d0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å presse på når han tydelig har avvist deg er et overtramp. Respekter grensene hans

tror hun kommer hit for å få hjelp til å komme seg videre. virker ikke som om hun har presset seg på han

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Å ta kontakt er noe annerledes enn å presse seg på spør du meg:))))

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men for han var det tydeligvis ikke noe spesielt, og kun et ons. Da er det på tide å gå videre for å ikke være helt patetisk.

Anonymkode: cc7b8...9d0

Ja, er helt enig i det, det er akkurat dette jeg trenger hjelp til...

Endret av Gullhår1155
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna, så du Ikke opparbeider deg for mye dårlige følelser og erfaringer til neste gang. Noen ganger MÅ man bare tvinge seg til å  ta seg sammen, og dette er en av dem. Du gjør det bare unødvendig belastende for ettertiden. 

Anonymkode: 9f6a6...bdf

AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna han... Fokuser på noe annet enn han, kanskje prøv å finn en annen?

AnonymBruker
Skrevet

Du sitter igjen med gode følelser av dette øyeblikket dere hadde sammen. Dette får du aldri igjen. Med han. 
Men du kan skape gode øyeblikk med en annen mann, som vil deg. 

Er du virkelig interessert i en mann som ikke finner deg attraktiv nok for annet en et ONS? Isåfall må du jobbe med selvverdien din. 

Anonymkode: 74d06...b56

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du sitter igjen med gode følelser av dette øyeblikket dere hadde sammen. Dette får du aldri igjen. Med han. 
Men du kan skape gode øyeblikk med en annen mann, som vil deg. 

Er du virkelig interessert i en mann som ikke finner deg attraktiv nok for annet en et ONS? Isåfall må du jobbe med selvverdien din. 

Anonymkode: 74d06...b56

AnonymBruker
Skrevet

Dropp ons.

Anonymkode: 2e1e8...fdd

AnonymBruker
Skrevet

Dette er normalt i en alder altså! :) Hvor gamle er dere? Har du addet han på facebook? Add han der, å snakk med han. Begynn smått.

Anonymkode: 91b6e...8e0

AnonymBruker
Skrevet

Blokker han på alle steder så du slipper å se han mer

Anonymkode: e8959...dfa

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være noen håp der, gir ikke opp for kjærligheten. Ts, hvor gamle er dere? :)

Anonymkode: 91b6e...8e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...