AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 Hei dere, Jeg trenger hjelp. For ett år siden, hadde jeg ett fantastisk one night stand. Vi snakket, koste og alt føltes rett og naturlig. Jeg følte vi fikk en connection jeg aldri har følt på før. Dessverre har ikke denne følelsen gitt seg. Jeg har tatt kontakt gang på gang, men han viser at han ikke er interessert. Likevel klarer jeg ikke gi slipp og komme meg videre fra denne flotte kvelden. Dermed får jeg en sterk følelse av dumhet og at en skrue sitter løst. Jeg trenger da god hjelp fra alle som kan hjelpe meg med å miste følelser som ikke burde hvert der... Hva skal jeg gjøre? Og hvorfor føler jeg på disse følelsen etter kun en kveld? Anonymkode: 023ed...b55 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei dere, Jeg trenger hjelp. For ett år siden, hadde jeg ett fantastisk one night stand. Vi snakket, koste og alt føltes rett og naturlig. Jeg følte vi fikk en connection jeg aldri har følt på før. Dessverre har ikke denne følelsen gitt seg. Jeg har tatt kontakt gang på gang, men han viser at han ikke er interessert. Likevel klarer jeg ikke gi slipp og komme meg videre fra denne flotte kvelden. Dermed får jeg en sterk følelse av dumhet og at en skrue sitter løst. Jeg trenger da god hjelp fra alle som kan hjelpe meg med å miste følelser som ikke burde hvert der... Hva skal jeg gjøre? Og hvorfor føler jeg på disse følelsen etter kun en kveld? Anonymkode: 023ed...b55 Finn en annen. Anonymkode: f558f...10f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 oi for en vanskelig situasjon... dette håper jeg du får hjelp med... har du hørt om obsessive love disorder? kanskje dette er noe du sliter litt med... Anonymkode: a26df...7e9
Gjest12879 Skrevet 9. januar 2021 #4 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hei dere, Jeg trenger hjelp. For ett år siden, hadde jeg ett fantastisk one night stand. Vi snakket, koste og alt føltes rett og naturlig. Jeg følte vi fikk en connection jeg aldri har følt på før. Dessverre har ikke denne følelsen gitt seg. Jeg har tatt kontakt gang på gang, men han viser at han ikke er interessert. Likevel klarer jeg ikke gi slipp og komme meg videre fra denne flotte kvelden. Dermed får jeg en sterk følelse av dumhet og at en skrue sitter løst. Jeg trenger da god hjelp fra alle som kan hjelpe meg med å miste følelser som ikke burde hvert der... Hva skal jeg gjøre? Og hvorfor føler jeg på disse følelsen etter kun en kveld? Anonymkode: 023ed...b55 Dette hørtes ikke helt sunt ut. Er dette ditt første one night stand? 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #5 Skrevet 9. januar 2021 Gjest12879 skrev (1 minutt siden): Dette hørtes ikke helt sunt ut. Er dette ditt første one night stand? Nei, har hatt noen, men dette var noe helt eget, klarer ikke sette ord på det. Anonymkode: 023ed...b55
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #6 Skrevet 9. januar 2021 Å presse på når han tydelig har avvist deg er et overtramp. Respekter grensene hans Anonymkode: 8853b...78c 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #7 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, har hatt noen, men dette var noe helt eget, klarer ikke sette ord på det. Anonymkode: 023ed...b55 Men for han var det tydeligvis ikke noe spesielt, og kun et ons. Da er det på tide å gå videre for å ikke være helt patetisk. Anonymkode: cc7b8...9d0 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #8 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å presse på når han tydelig har avvist deg er et overtramp. Respekter grensene hans Anonymkode: 8853b...78c tror hun kommer hit for å få hjelp til å komme seg videre. virker ikke som om hun har presset seg på han Anonymkode: a26df...7e9 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #9 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Å presse på når han tydelig har avvist deg er et overtramp. Respekter grensene hans Anonymkode: 8853b...78c Å ta kontakt er noe annerledes enn å presse seg på spør du meg:)))) Anonymkode: a26df...7e9 1
Gullhår1155 Skrevet 9. januar 2021 #10 Skrevet 9. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men for han var det tydeligvis ikke noe spesielt, og kun et ons. Da er det på tide å gå videre for å ikke være helt patetisk. Anonymkode: cc7b8...9d0 Ja, er helt enig i det, det er akkurat dette jeg trenger hjelp til... Endret 9. januar 2021 av Gullhår1155
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #11 Skrevet 9. januar 2021 Hold deg unna, så du Ikke opparbeider deg for mye dårlige følelser og erfaringer til neste gang. Noen ganger MÅ man bare tvinge seg til å ta seg sammen, og dette er en av dem. Du gjør det bare unødvendig belastende for ettertiden. Anonymkode: 9f6a6...bdf
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #12 Skrevet 9. januar 2021 Hold deg unna han... Fokuser på noe annet enn han, kanskje prøv å finn en annen? Anonymkode: a26df...7e9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #13 Skrevet 9. januar 2021 Du sitter igjen med gode følelser av dette øyeblikket dere hadde sammen. Dette får du aldri igjen. Med han. Men du kan skape gode øyeblikk med en annen mann, som vil deg. Er du virkelig interessert i en mann som ikke finner deg attraktiv nok for annet en et ONS? Isåfall må du jobbe med selvverdien din. Anonymkode: 74d06...b56 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #14 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du sitter igjen med gode følelser av dette øyeblikket dere hadde sammen. Dette får du aldri igjen. Med han. Men du kan skape gode øyeblikk med en annen mann, som vil deg. Er du virkelig interessert i en mann som ikke finner deg attraktiv nok for annet en et ONS? Isåfall må du jobbe med selvverdien din. Anonymkode: 74d06...b56 ^ Anonymkode: a26df...7e9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #16 Skrevet 9. januar 2021 Dette er normalt i en alder altså! Hvor gamle er dere? Har du addet han på facebook? Add han der, å snakk med han. Begynn smått. Anonymkode: 91b6e...8e0
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #17 Skrevet 9. januar 2021 Blokker han på alle steder så du slipper å se han mer Anonymkode: e8959...dfa
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #18 Skrevet 9. januar 2021 Kan jo være noen håp der, gir ikke opp for kjærligheten. Ts, hvor gamle er dere? Anonymkode: 91b6e...8e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå