Gå til innhold

Ekkelt å ta sko av på legekontoret

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som mener det samme? 

Anonymkode: e244a...c16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er ekkelt å ta alt av jeg.

Anonymkode: ed160...cb9

AnonymBruker
Skrevet

Hvis de ønsker å ha det rent der, får de spandere skotrekk på kundene sine 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den eneste gangen jeg har tatt av sko på legekontoret var da legen skulle undersøke foten min. 

Anonymkode: 8935e...c84

• Liker 12
Skrevet

Har aldri måttet ta av sko på legekontoret...

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Teatrica skrev (Akkurat nå):

Har aldri måttet ta av sko på legekontoret...

Hos min fastlege har de «skofri sone». Jeg ignorerer det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet som sekretær/resepsjonist på et slikt kontor, og jeg fikk MANGE spørsmål og klager angående det at skoene måtte av. Det var jo ikke min avgjørelse, og sjefen min var ikke lydhør når jeg nevnte slike "problemer". Så satt jeg der da, dag ut og dag inn, med sure kommentarer fra pasienter som måtte ta skoene av. Jeg hadde ikke likt å ta skoene av selv, så forstår frustrasjonen med å ha en så idiotisk regel...

Anonymkode: 404ac...3dd

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hos min fastlege har de «skofri sone». Jeg ignorerer det. 

Da får de ha skotrekk tilgjengelig - jeg går ikke i sokkelesten på offentlige gulv...

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

På mitt legekontor har man sånne blå poser man tar utapå skoa bare. 

Anonymkode: 22786...8ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

På mitt legekontor har man sånne blå poser man tar utapå skoa bare. 

Anonymkode: 22786...8ad

Det er fint. Andre kontorer bør ha det slikt og. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri tatt av skoene på legekontoret bortsett fra i forbindelse med selve undersøkelsen.

Men hadde det være ikke være lov med sko der, hadde jeg skaffe meg skotrekk som jeg tok med meg.

Anonymkode: 6f9fb...84e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dette her noe vanlig, eller noe som har skjedd i det siste? Har aldri sett dette noe sted.

Anonymkode: 66669...5b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært borti to barnelegekontorer og ett øre-nese-hals kontor, hvor man tar av seg skoene, to av dem hadde en haug crocs i mange størrelsen man kunne bruke. Barn krabbet rundt så skjønner jo at de ikke ønsket at folk gikk inne med sko, men det hadde vel holdt med skotrekk?

Ellers så har tannlegekontoret blå skotrekk og det er helt greit. 

Anonymkode: e8c08...236

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har vært borti to barnelegekontorer og ett øre-nese-hals kontor, hvor man tar av seg skoene, to av dem hadde en haug crocs i mange størrelsen man kunne bruke. Barn krabbet rundt så skjønner jo at de ikke ønsket at folk gikk inne med sko, men det hadde vel holdt med skotrekk?

Subbe rundt i crocs? Da hadde jeg heller byttet til et legekontor for voksne 😛 Jeg lurer virkelig igjen på om dette er vanlig? Da jeg så overskriften lurte jeg på om dette hadde noe med corona å gjøre, og hvor sammenhengen eventuelt lå med sko og corona.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Subbe rundt i crocs? Da hadde jeg heller byttet til et legekontor for voksne 😛 Jeg lurer virkelig igjen på om dette er vanlig? Da jeg så overskriften lurte jeg på om dette hadde noe med corona å gjøre, og hvor sammenhengen eventuelt lå med sko og corona.

Det var før corona også 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dette var før corona. Den ene var en barnelege og den andre en øre-nese-hals lege. Jeg syntes det var rart ja. Gikk nå kun med sokker.

Skrevet

Med tanke på renhold er det supert med skoforbud på slike bygg, likeså er det et godt grep for innemilljøet.Grus og sann blir til støv der det går mye folk og det er ikke bra hverken for dei som jobber der eller evt allergikere som kommer dit.  Det sier mye om mangel på respekt når man ignorerer slik. Og hva gjør det å gå i crocs eller flippflapper på slike kontor?

Anonymkode: f03f9...963

• Liker 2
  • 2 år senere...
Skrevet

Var det samme hos tannlegen i går. Enten ta av skoene eller gå hjem. Hvorfor er det greit? 

Skrevet

Hvorfor skal man ta av skoene?, og hvis man må så bør man vel få tilbud om plast trekk.

Anonymkode: 33058...b0d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor skal man ta av skoene?, og hvis man må så bør man vel få tilbud om plast trekk.

Anonymkode: 33058...b0d

Enig, men hos tannlegen sa hun resepsjondama: Det er sånn det er her. Våre regler. Hvis du ikke tar av skoene, får du ikke lov til å gå inn på tannlegens kontor. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...