AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #21 Skrevet 10. januar 2021 Takk for alle tips. Vi har selvfølgelig snakket det opp i mente. Jeg driver ikke med slikt uten at vi har en forståelse av hva vi går inn på begge to. Det blir spennende å se hvor vi havner. Ts Anonymkode: ec092...fa8
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #22 Skrevet 11. januar 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Takk for alle tips. Vi har selvfølgelig snakket det opp i mente. Jeg driver ikke med slikt uten at vi har en forståelse av hva vi går inn på begge to. Det blir spennende å se hvor vi havner. Ts Anonymkode: ec092...fa8 "Dominant" kan du være uten pisk eller håndjern. Jeg ville anbefalt å droppe det meste av "rekvisitter" lengst mulig slik at du kan trene på det som er den egentlige hemmeligheten her. Alle kan bruke en pisk, men det å få noen til å frivillig overgi seg er noe du må gjøre deg fortjent til. Bind for øynene på henne, muntlig beskjed om å holde hendene bak ryggen (eller noe annet, spiller ikke så stor rolle hva det er), rolige men bestemte ord etc. Det handler om å trigge fantasier og pushe hennes grenser (ting hun vil, men ikke tør å be om) og finne nye som hun kanskje ikke visste hun hadde. Det å bli frarøvet sanser kan gjøre mye, det å få ordre (igjen, innholdet her er ikke så viktig, det å følge dem er, så start mykt) gjør at hun etter hvert "må" gjøre som du sier. Det er viktig å heller begynne for rolig enn for raskt, det er en tillit du må bygge opp. Tenk på det som at du skal få henne til å stole 100% på deg og derfor underkaster seg. Lek med pisk og slikt er også en del av BDSM men jeg vil si at "ren dominans" er nesten helt mentalt, og noe du kan gjøre uten noe mer enn stemmen. Man kan vel i teorien gjøre det helt fint uten fysisk kontakt også, bare riktige ord. Gjør det sakte, lek med fantasien hennes Selv om det i "fantasien" er du som har kontrollen så er det egentlig ikke det; du har den vanskelige jobben (men for mange er det givende, inkludert meg). Du må fortsatt forholde deg til hennes grenser og du må gradvis bygge opp en tillit og underkastelse. Dette er en lek og et spill, og det handler om tillit! Hvis du klarer å få den og finner ut at du liker det kan det være veldig givende å ha klart å bygge opp et "forhold" der du kan be henne om nesten hva som helst og hun villig gjør det mens bare ordene dine får det til å dryppe. En hånd brukt på rett måte er mye mer effektivt enn en pisk i mine øyne. For de aller fleste handler dette om det som foregår inni hodet enn fysisk smerte uansett. Når jeg sier hånd så mener jeg ikke nødvendigvis å påføre smerte heller, men noen bestemte grep etc. Egentlig anbefaler jeg å lese detaljerte beskrivelser fra noen som driver med dette og er flink til å skrive. Ikke 50 shades of grey. Jeg tror det er mye lettere om du skjønner begge sider av dette "byttet". Ord er det viktigste verktøyet du har. En siste ting; "snille ord" kan også gjøre underverker. Flink jente, du er bare min, du er *** mi/mitt etc. Anonymkode: 6a8c6...8f6 3
draug 75 Skrevet 11. januar 2021 #23 Skrevet 11. januar 2021 Utstyrsnerding i SM- forbindelse er et faktum, men det er ikke sikkert at det er det rette. Så er det slik at det ikke faller seg naturlig for alle å være dominante heller.
DaddyDom Skrevet 11. januar 2021 #24 Skrevet 11. januar 2021 (endret) Jeg er dominant av natur. Å være enten dominant eller sub kan ikke læres eller påtvinges. Dette er noe man er som person, på lik linje om man er heterofil eller homofil (mener jeg). Men kan det luskes frem? Ja absolutt kan dette være noe man har undertrykt og dermed kan det skape usikkerhet når det får lov å slippe løs. Her må du bare bruke tiden. Er du naturlig dominant så har du ett lite ønske innerst inne om hva du liker best, og hva du tenner mest på. Kontrollen? Påføre smerte? Tvinge? Start med noe av det du tenner mest på innenfor dom aspektet og la det naturlig gå derfra. Om du ikke tenner på å si noe muntlig så er det også greit innenfor dine rammer. Men hvis du synes tanken på å være dominant er morsom og kunstig så er du ikke egentlig dominant. Jeg synes det var rart med dirtytalk aller første gangen, men kun pga kultur. Når jeg tillot meg selv at dette er lov så var det ikke rart i det hele tatt og ingenting av det jeg sa hørtes "teit" ut. Fordi det var jeg som sa det og som Dom så mener jeg jo at det er jeg som har rett Dette med handlinger skjønner jeg ikke helt. Er du dominant så tror jeg du kjenner hva du tenner du her iforhold til handlinger. Dom trenger ikke nødvendigvis å være at du må bruke fysisk makt, men også psykisk. Dog kan det være at din sub ikke er 100% underdaning og dermed ikke vil respondere på det psykiske. Da må du evt ta handling Eller ikke. Viktigste er å være tro mot deg selv og kun gjøre det du tenner på. Lykke til på ferdig din videre! Endret 11. januar 2021 av DaddyDom
DaddyDom Skrevet 11. januar 2021 #25 Skrevet 11. januar 2021 Vil også anbefale at man bruker ett "stoppord" nettopp pga det du nevner at dere har diskutert det opp og i mente! Du vil aldri kunne være innom aldri alle scenarioer og samtidig kan humør/stemning gjør at man tillater litt forskjellig fra en dag til en annen. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #26 Skrevet 11. januar 2021 Jeg er i et BDSM-forhold, og "kom og sug pappa" funker utmerket på meg! Liker å kalle han pappa, daddy eller sir. Gir meg en deilig underdanig og feminin følelse. Hjelper at han er bestemt, streng og har god selvtillit. Alt blir liksom både tryggere og litt mer "skummelt" på den måten. Anonymkode: 4ac43...d57
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #27 Skrevet 11. januar 2021 Andre ting min Dominante kjæreste kan finne på å si til meg, som tenner meg veldig, er f.eks.: du liker å knulle, gjør du ikke? Den fitta di er godt smurt nå kjenner jeg, du er plaskvåt... Hvem er det som eier denne fitta da? Hvem er det som er hora mi? Du trenger å knulles, gjør du ikke? Mye og ofte....Jeg trenger å bruke deg, bruke deg som jeg vil.... etc. Alle ting som høres kleint ut skriftlig her sikkert, men i sin rette kontekst - i en lidenskapelig, deilig setting gjør det at jeg blir helt sykt kåt. Anonymkode: 4ac43...d57 1
Ryzorman Skrevet 11. januar 2021 #28 Skrevet 11. januar 2021 Er man dumsnill så er ikke dominant det man burde gå før.. Da ender man opp" off, går det bra, sikker på det"? ... etc etc.. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #29 Skrevet 12. januar 2021 12 hours ago, Ryzorman said: Er man dumsnill så er ikke dominant det man burde gå før.. Da ender man opp" off, går det bra, sikker på det"? ... etc etc.. Jeg er enig i at det er viktig å kommunisere under sex, men som en som liker å bli dominert er «går det bra» og «unnskyld» det mest turn off jeg kan høre.. Hvis det ikke går bra så gir jeg klar beskjed! Anonymkode: 58388...9ae 1
SlemUlv Skrevet 12. januar 2021 #31 Skrevet 12. januar 2021 Selv elsker jeg når min Dom viser at han bryr seg, ved å spørre om det går bra 😃
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #32 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 0.23): Jeg får helt vondt inni meg. Kjæresten min er sånn, og jeg føler meg sykt nedverdiget når han er sånn mot meg. Pass på at du prøver deg frem og hele tiden forsikrer deg om at hun liker det. Anonymkode: dafce...397 Viktig å prøve seg fram ja. Har du snakket med kjæresten din? Hvis han ikke slutter, så skal du ikke finne deg i dette. Anonymkode: 80a05...47a
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #33 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 12.44): Ja, det har jeg. Har skrevet her inne tidligere om det. Vi har kommet i en sirkel der jeg ikke klarer å sette grenser og han tar mer og mer. Jeg vil jo gjerne tilfredsstille han og være god nok. Liker ikke å føle at jeg skuffer. Så jeg strekker meg lenger og lenger, og mye lengre enn det jeg egentlig synes er greit både når det gjelder hva vi gjør og når vi gjør det, og hvordan han snakker til meg i det daglige, ikke bare under sex. Anonymkode: dafce...397 Hvis han ikke skjønner hvordan dette påvirker deg, så slå opp med han. Det er jo ikke greit. Vet det kan være vanskelig hvis du er forelsket, men vær så snill å tenk på deg selv her. Det han gjør er helt feil. Anonymkode: 80a05...47a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå