AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 Det er litt over 3 uker siden keisersnittet i dag, og jeg har rydda og vaska men ikke bært tungt. Nå i dag har det vært stikkende smerter nederst i magen og ytterst på sidene ved såret. Stikker til og gjør vondt, såret osv ser helt fint ut det er inne i magen jeg kjenner smertene, er dette vanlig? Kan det komme av litt mye bevegelse? Nervesmerter siden det enda gror ? Noen som har erfaring? Anonymkode: 91933...943
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 Ville ikke ryddet og vasket så tidlig. La kroppen få tid til å bli bra igjen, selv om du føler deg bra. Jeg gjorde samme feilen etter mitt keisersnitt.. Anonymkode: 8b1df...26c 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ville ikke ryddet og vasket så tidlig. La kroppen få tid til å bli bra igjen, selv om du føler deg bra. Jeg gjorde samme feilen etter mitt keisersnitt.. Anonymkode: 8b1df...26c Man kan rydde og vaske 3 uker etter altså. Man skal ikke bære tungt pga fare for brokk eller ruptur. Anonymkode: bed26...928
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #4 Skrevet 9. januar 2021 Det er et tegn på at du har vært i for mye bevegelse. Arrvevet blir dannet, og du forstyrrer helingen. Ta det mer med ro Anonymkode: de8f1...f90 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #5 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er et tegn på at du har vært i for mye bevegelse. Arrvevet blir dannet, og du forstyrrer helingen. Ta det mer med ro Anonymkode: de8f1...f90 Det her Anonymkode: 1d7b5...5fb
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #6 Skrevet 10. januar 2021 Ts her, jeg har fortsatt vondt i dag, og magen er hoven. Men ikke rød eller noe og ingen feber. Vondt helt opp til sidene av navelen, men siden jeg ikke har feber er det vel da bare overanstrengelse? Anonymkode: 91933...943
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #7 Skrevet 10. januar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Ts her, jeg har fortsatt vondt i dag, og magen er hoven. Men ikke rød eller noe og ingen feber. Vondt helt opp til sidene av navelen, men siden jeg ikke har feber er det vel da bare overanstrengelse? Anonymkode: 91933...943 Hvorfor spør du på et forum når du er SÅ bekymra? Ring sykehuset og snakk med en sykepleier i stedet Anonymkode: de8f1...f90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå