Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt over 3 uker siden keisersnittet i dag, og jeg har rydda og vaska men ikke bært tungt. Nå i dag har det vært stikkende smerter nederst i magen og ytterst på sidene ved såret. Stikker til og gjør vondt, såret osv ser helt fint ut det er inne i magen jeg kjenner smertene, er dette vanlig? Kan det komme av litt  mye bevegelse? Nervesmerter siden det enda gror ? Noen som har erfaring? 

Anonymkode: 91933...943

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke ryddet og vasket så tidlig. La kroppen få tid til å bli bra igjen, selv om du føler deg bra. Jeg gjorde samme feilen etter mitt keisersnitt..

Anonymkode: 8b1df...26c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ville ikke ryddet og vasket så tidlig. La kroppen få tid til å bli bra igjen, selv om du føler deg bra. Jeg gjorde samme feilen etter mitt keisersnitt..

Anonymkode: 8b1df...26c

Man kan rydde og vaske 3 uker etter altså. Man skal ikke bære tungt pga fare for brokk eller ruptur. 

Anonymkode: bed26...928

AnonymBruker
Skrevet

Det er et tegn på at du har vært i for mye bevegelse. Arrvevet blir dannet, og du forstyrrer helingen. Ta det mer med ro

Anonymkode: de8f1...f90

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er et tegn på at du har vært i for mye bevegelse. Arrvevet blir dannet, og du forstyrrer helingen. Ta det mer med ro

Det her

Anonymkode: 1d7b5...5fb

Skrevet

Ts her, jeg har fortsatt vondt i dag, og magen er hoven. Men ikke rød eller noe og ingen feber. Vondt helt opp til sidene av navelen, men siden jeg ikke har feber er det vel da bare overanstrengelse?

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ts her, jeg har fortsatt vondt i dag, og magen er hoven. Men ikke rød eller noe og ingen feber. Vondt helt opp til sidene av navelen, men siden jeg ikke har feber er det vel da bare overanstrengelse?

Hvorfor spør du på et forum når du er SÅ bekymra? Ring sykehuset og snakk med en sykepleier i stedet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...