Gå til innhold

Daten kommenterte puppene mine - ugreit?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snakket en stund med en fyr på Tinder, besøkte hverandre i noen dager og hadde det fint sammen. 

Det er noen uker siden. I dag sendte vi tease til hverandre og etter en stund skrev han "vil puppene dine bli større om du legger på deg litt?"

Og dette såret meg. Sa det ikke til ham, men jeg har små pupper (a-cup) og har alltid hatt komplekser for det. Så på dette som en bekreftelse på at de er for små.

Overreagerer jeg? 

Anonymkode: 5b257...d6c

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Snakket en stund med en fyr på Tinder, besøkte hverandre i noen dager og hadde det fint sammen. 

Det er noen uker siden. I dag sendte vi tease til hverandre og etter en stund skrev han "vil puppene dine bli større om du legger på deg litt?"

Og dette såret meg. Sa det ikke til ham, men jeg har små pupper (a-cup) og har alltid hatt komplekser for det. Så på dette som en bekreftelse på at de er for små.

Overreagerer jeg? 

Synes det er en snodig ting å skrive. Er du veldig tynn?

Anonymkode: ec764...419

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Litt rart å si, ja. Når man når det punktet i datingen hvor det føles naturlig å skulle kommentere hverandres kropper, så bør det jo være komplimenter, ikke dårlig skjult kritikk. 

Når det er sagt, jeg er kvinne med c-cup, og skulle ønske jeg hadde a eller b-cup 😏

Anonymkode: b33e1...be5

• Liker 16
Skrevet

Er dette skrevet i sammenheng med noe annet?

Merkelig å bare å spørre om dette. Selvsagt blir de større ved å legge på seg...

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Overreagerer jeg? 

Nei. Unødvendig og stygt av han å kommentere kroppen din på en slik måte.

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Uff.. ugreit å si! Jeg hadde også tolket det som deg da jeg har og en liten a-cup og har store komplekser for de..  

Anonymkode: 5c11a...30a

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du får svare at pikken hans blir større om han slanker vekk magefettet.

Anonymkode: 1326e...e5c

Angrep er det beste forsvar?

Vil ikke råde deg til å ta hevn, TS, men du kan gjerne si at det såret deg å få kroppen kommentert på en slik måte.

• Liker 5
Skrevet

Hadde spurt tilbake "er jeg for tynn eller er puppene mine for små?" Så kan du få svar der det kommer fra.

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Er vel slik oppførsel man kan forvente fra Tinder.

Anonymkode: 6b060...c07

• Liker 2
Skrevet

Herregud for en tosk. Hadde kuttet ut han. Bare fordi han er blottet for hva som er passende å si. Ser for meg at han vil fortsette i samme spor, og du vil stadig bli såret og fornærmet. Han har en vei å gå for at en dame skal føle seg verdsatt av han. 

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Der fant du iallfall ut at du ikke skal satse videre på han.
Overfladisk, usivilisert og empatiløs. Sannsynligvi ikke egenskaper du går etter.

Han høres ut som en jeg datet, som mente jeg så ut som et barn... (normalvektig her..). 

Sånne menn fortjener ikke ei dame

Anonymkode: 6da16...5ed

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Han har enten ingen sosiale antenner eller er slem. Asperger er å foretrekke.

Anonymkode: e841a...c3d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Jeg hadde satt veldig pris på om det fantes en liten konto for ubetenksomme kommentarer. Men jeg ville absolutt likt å få beskjed de gangene jeg spiser av denne kontoen.

Anonymkode: b2b0d...87b

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke gått videre med denne fyren..

Anonymkode: e2609...3be

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ha komplekser. Små pupper gir et classy uttrykk. Du kan bruke utringninger uten å virke vulgær, tvert i mot elegant. Har selv pupper type D-cup. Mange klær jeg ikke går i. Skulle gjerne hatt mindre selv om jeg vet jeg har en puppestørrelse mange syns er optimal. Misunner mine venninner med a og b cup😀

Anonymkode: 210cf...7c2

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke ha komplekser. Små pupper gir et classy uttrykk. Du kan bruke utringninger uten å virke vulgær, tvert i mot elegant. Har selv pupper type D-cup. Mange klær jeg ikke går i. Skulle gjerne hatt mindre selv om jeg vet jeg har en puppestørrelse mange syns er optimal. Misunner mine venninner med a og b cup😀

Anonymkode: 210cf...7c2

Fine ord 🙂 

Anonymkode: 6da16...5ed

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes det er en snodig ting å skrive. Er du veldig tynn?

Anonymkode: ec764...419

Jeg er ganske tynn ja. Tynnere enn jeg pleier, da jeg har ufrivillig gått ned litt grunnet familiære greier. Dette vet han, så mulig derfor han følte det var greit å kommentere.

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg er ganske tynn ja. Tynnere enn jeg pleier, da jeg har ufrivillig gått ned litt grunnet familiære greier. Dette vet han, så mulig derfor han følte det var greit å kommentere.

TS

Kontekst har litt å si her. Hvis dere har snakket om kropp, og du har gitt uttrykk for at du både vil opp i vekt, og at puppene dine er for små, så skal han være mer enn oppegående for ikke å si noe sånt.  Vi mennesker er dessverre sånn; vi sitter og legger ut om våre egne feil og komplekser uten problemer, men straks vi får det utenfra, går vi rett i kjelleren. 

Anonymkode: b2b0d...87b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

TS

Det er da noe anna. Han spør hvordan du var før, da du var din vanlige vekt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...