AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 Når folk sliter med å få seg jobb, søker kanskje flere videreutdanninger? Kommer snittet til å øke kraftig for å komme inn på ulike studier? Anonymkode: 71479...f94
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 Tror det er flere som omskolerer seg og søker på bachelor, typisk er IT, spl, vpl. Snittet vil gå opp på de. Anonymkode: 748b6...264
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 Ja, det tror jeg. Jeg vet i alle fall om folk i høst som ikke fikk jobb, og derfor begynte på master. Anonymkode: 0ccda...357
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #4 Skrevet 9. januar 2021 Som millionær kan jeg bekrefte at snittet vil øke. Ikke bare er det flere utenfra som vil bygge på utdannelsen, men siden alle eksamener i fjor og i år enten ble/blir avlyst eller gjort om til hjemme/jukse-eksamen er det åpenbart at konkurransen blir hardere. Anonymkode: cd3fd...238
Den Sagnomsuste Skrevet 9. januar 2021 #5 Skrevet 9. januar 2021 (endret) Kun forbigående, de som mangler grunnleggende motivasjon kan nok krøke seg igjennom slik tilfellet alltid har vært. For å få A/B på emner og særlig masteroppgaven kreves det en betydelig innsats (særlig i forbindelse med masteroppgaven) som ofte tar utgangspunkt i noe dypere enn kun arbeidsledighet. Vi får se, men snittet for høsten ligger omtrent på tidligere års median. Kan jo hende våren endrer dette, men jeg tviler på det. Mye isolasjon kan virke stimulerende på noen, mens det atter virker hemmende for andre. Endret 9. januar 2021 av Den Sagnsomsuste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå