Aragorn ll Elessar Skrevet 9. januar 2021 #21 Del Skrevet 9. januar 2021 Siden jeg ikke har noe ønske om å være i et forhold så har jeg ingen krav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #22 Del Skrevet 9. januar 2021 Dame på 43. Mine krav: Han er yngre enn meg, helst under 35 Han ha et ungdommelig utseende og ser frisk og sprek ut og holder kroppen ved like Han er helst mørkhåret med blå eller grønne øyne Han har bra klesstil Han er dannet og har helst en lengre utdanning fra universitetet (helst lege) Det er sånne menn jeg tenner mest på Anonymkode: 4252f...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 10. januar 2021 #23 Del Skrevet 10. januar 2021 Ble skilt, hadde vært i ett bra ekteskap med en snill mann i 24 år. Det utviklet seg dessverre til å kun være vennskap og vi var enige om å skilles. Da jeg så datet ønsket jeg en med humor, empati, godt forhold til egne barn og familie, avslappet forhold til sin eks, elske turer i skog og mark, være i jobb. Ikke ønske å kontrollere meg. Datet og chattet endel. Skjønte at dette var uoppnåelig. Dating og forhold gav meg mer stress og mas enn glede. Så nå stortrives jeg som singel og sånn forblir det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marwel Skrevet 10. januar 2021 #24 Del Skrevet 10. januar 2021 Begynner å nærme meg slutten av 30årene her. Han må være trygg og rolig, smart, positiv, samme livsverdier, bra humor eller i alle fall takle min dårlige humor og helst ha noenlunde sammenfallende musikk og filmsmak. I tillegg er jeg litt rar og foretrekker å være den som er flinkest til å lage mat. Det viktigste er jo at kjemien stemmer, men det gjelder vel for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #25 Del Skrevet 10. januar 2021 Mine krav har alltid vært og vil alltid være å ha god kjemi, føle meg trygg, være meg selv, at det blir min bestevenn. Har aldri brydd meg om det ytre annet enn at jeg blir jo tiltrukket av det jeg liker og har kjemi med. Og vi må jo ha felles interesser. Blir jo helt feil om jeg liker å være i naturen, mens hans hater det... Anonymkode: d4488...673 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #26 Del Skrevet 10. januar 2021 Kvinne 32 år. Krav: At hun er snill, at vi har samme humor, noen felles interesser og at hun er mellom 30-50 år. Anonymkode: e5b5d...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #27 Del Skrevet 10. januar 2021 Newgirll skrev (19 timer siden): Hvilke krav har du til en partner og hvor gammel er du? Hvilke krav hadde du evt da du var yngre? Jeg lurer på om kravene endrer seg med alder?🤔 Gjensidige følelser har alltid vært det viktigste for meg. Som voksen er det blitt viktig for meg at han og han har noen likheter med meg i lynne, interesser og personlighet. Anonymkode: 71458...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå