Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har spesifikk erfaring med disse to inngrepene? Jeg vurderer å få det gjort og ville gjerne hørt andres erfaringer.

Jeg ser alltid sliten ut på grunn av innhuk under øyene som jeg håper kan jevnes ut, samt forsterke haken da den er underutviklet samt har ujevn hud. 

Hvor lenge hadde du hevelse/blåmerker? Hva betalte du? Varte det like lenge som du håpet på?

Anonymkode: 6aeda...9d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen blåmerker, bare litt hevelse 2-3 dager i etterkant. Må ta flere behandlinger for å få ønsket effekt, koster mange tusen og varer dessverre bare et par mnd☹️

Anonymkode: 201e1...1c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen blåmerker, bare litt hevelse 2-3 dager i etterkant. Må ta flere behandlinger for å få ønsket effekt, koster mange tusen og varer dessverre bare et par mnd☹️

Anonymkode: 201e1...1c1

Virkelig? De sier til meg at det varer 6-12 måneder, og at det holder med én behandling på den tiden.. 

Hvor mye betalte du? Har du gjort begge inngrepene?

Anonymkode: 6aeda...9d9

Skrevet

Jeg har gjort begge deler, og gjør det en gang i året. Jeg opplever at Juvederm holder lengst. Jeg blir som oftest hoven, men det er borte etter et døgn. Noen ganger blir jeg blå, det varierer litt. 

I haka setter jeg 2 ml som jeg betaler ca 5200 kr for. Setter mye mindre under øynene. 

Anonymkode: 21b02...8cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...