Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke gå i detaljer. Men bekjente av oss flyttet til oslo i 2017. Et stort flott hus. Vi har mistet litt av kontakten med de den siste tiden. Når jeg googlet hennes navn, så står hun på ny adr, i gaten bortforbi. Finner ikke hans navn med adr. Huset de kjøpte i 2017 står fortsatt som sist tinglyst 2017. - så ikke blitt solgt etter.

Vil det si de har flyttet fra hverandre? Eller er det andre årsaker det kan være? Verken meg eller mannen vil spørre.  

Håper på svar på spm. 

Anonymkode: b3d7d...210

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan ikke gå i detaljer. Men bekjente av oss flyttet til oslo i 2017. Et stort flott hus. Vi har mistet litt av kontakten med de den siste tiden. Når jeg googlet hennes navn, så står hun på ny adr, i gaten bortforbi. Finner ikke hans navn med adr. Huset de kjøpte i 2017 står fortsatt som sist tinglyst 2017. - så ikke blitt solgt etter.

Vil det si de har flyttet fra hverandre? Eller er det andre årsaker det kan være? Verken meg eller mannen vil spørre.  

Håper på svar på spm. 

Håper på et svar uten å få høre at jeg må slutte å blande meg i andres liv. Jeg må da kunne få lov å være nyskjerrig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig, så får jeg litt vondt av deg, du kan umulig ha et innholdsrikt liv 🙈

Anonymkode: 7a1c6...65c

• Liker 9
Skrevet

Hvis hun har adresse i gaten ved siden av, så bor hun vel der. Hvor han bor kan man bare spekulere i, men huset er ikke solgt da, ifølge deg. kankje de leier ut, hvem vet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Glemt å endre adresse? Kjøpt et hus som skal være utleie - men pga skatt må de bo i det i et år? Annen adresse pga skolekrets/barnehageønsker? Hvem vet..

Anonymkode: 5ef65...b60

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dere må nok bare vente til de forteller det til omverdenen. Hvis de er skilt da. Hvorfor er dette så viktig for deg? 

Anonymkode: 26023...352

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her står det at en dame som bor ved siden av mine foreldre har adresse i mine foreldres hus. Står på 1881. Hun bor to hus borte for. Så det kan være en feil. Samme som opprettet tråden som lurer på om vedkommende er skilt? I såfall burde du få hjelp. 

Anonymkode: 4affe...3ca

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Her står det at en dame som bor ved siden av mine foreldre har adresse i mine foreldres hus. Står på 1881. Hun bor to hus borte for. Så det kan være en feil. Samme som opprettet tråden som lurer på om vedkommende er skilt? I såfall burde du få hjelp. 

Anonymkode: 4affe...3ca

Nei😅 Ikke meg, tenkte meg den kom. Fikk idéen da. Mannen min og jeg er så barnslige at vi halvveis begynte å diskutere på dette igårkveld. Begge er stabukker, og vil ha "riktig". Derfor spør jeg dere.. han mener de har dratt fra hverandre. Huset er som sagt ikke solgt. Hans navn er anonymt pga hans stilling. Hun står i veien bortforbi, altså nesten i nabohuset. 

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være en feil. 

Hun kan bo der aleine pga seperasjon 

De kan ha flytta dit sammen fordi det andre huset blei dyrt/mista jobben/er langvarig syk eller en av dem pulte naboen 

Det kan være skader på huset så det må rehabiliteres, eller de har fått nye behov sånn at det må ombygges

Og sikkert mange flere grunner. 

Men økonomi og seperasjon er de vanligste grunnene til å flytte bare kort unna

Anonymkode: d9ec3...3ab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Glemt å endre adresse? Kjøpt et hus som skal være utleie - men pga skatt må de bo i det i et år? Annen adresse pga skolekrets/barnehageønsker? Hvem vet..

Anonymkode: 5ef65...b60

Men de bodde der fra 2017-langt ut i 2019. Kun de siste mnd hun står på ny adr. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de er litt kriminell. 

Anonymkode: 75b5f...f6f

AnonymBruker
Skrevet

Hun har kanskje flyttet til et hus bortenfor, og han har skjult adresse fra adressebøker på nett (og bor der mest trolig enda). 

Anonymkode: caeae...5a7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan være en feil. 

Hun kan bo der aleine pga seperasjon 

De kan ha flytta dit sammen fordi det andre huset blei dyrt/mista jobben/er langvarig syk eller en av dem pulte naboen 

Det kan være skader på huset så det må rehabiliteres, eller de har fått nye behov sånn at det må ombygges

Og sikkert mange flere grunner. 

Men økonomi og seperasjon er de vanligste grunnene til å flytte bare kort unna

Ja, er redd mannen har riktig. Økonomisk problemer er det nok ikke. Han har høy stilling, god jobb. Reisejobb inkl, han er mer borte enn hjemme. 

Siden hun bare bort rett bort forbi tenker jeg kanskje skillsmisse fordi da kan barna lett gå fra mor til far og omvendt.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun har kanskje flyttet til et hus bortenfor, og han har skjult adresse fra adressebøker på nett (og bor der mest trolig enda). 

Anonymkode: caeae...5a7

Ja, men hadde han flyttet med henne, så ville jo huset gått ut for salg. Prøver å finne en logisk årsak her. Vet det er et tullete diskusjons tema, men staheten tar overhånd. 😆

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de er skilt, og hun har flyttet nærme han pga. barna☺

Anonymkode: 6e71b...c68

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Håper på svar på spm. 

Det var du som skrev den andre tråden også, ikke sant? Om de du ikke likte som du lurte på om hadde skilt seg? Faen så patetisk. 

Anonymkode: bdbed...24d

Skrevet

Hvordan vet du at det er de siste månedene hun står på ny adresse? Sjekker du adressen  deres jevnlig? Har du varsel på 1881 i tilfelle noen flytter på seg? Kjære vene, dette virker jo sykt! 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men de bodde der fra 2017-langt ut i 2019. Kun de siste mnd hun står på ny adr. 

Dette skriker stalker! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det var du som skrev den andre tråden også, ikke sant? Om de du ikke likte som du lurte på om hadde skilt seg? Faen så patetisk. 

Anonymkode: bdbed...24d

Nei, det er ikke meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja, men hadde han flyttet med henne, så ville jo huset gått ut for salg. 

De kan jo leie ut huset. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...