AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 Hvilke spørsmål får man på jobbintervju? «Fortell litt om deg selv» er vel vanlig i starten. Hva svarer man på dette egentlig?😅 Hvilke spørsmål er det vanlig å få utover i intervjuet? Anonymkode: 48092...5de
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 Hva kan du bidra med? Hvorfor skal vi velge deg fremfor andre? Hvorfor har du søkt denne jobben? Hvilke forventninger har du til en arbeidsgiver? Anonymkode: 46587...13e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 For meg som arbeidsgiver er det viktig å finne ut om jeg tror du kommer til å trives i jobben og om du er interessert i arbeidsoppgavene. Anonymkode: 76365...07f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #4 Skrevet 9. januar 2021 https://www.flexify.no/blogg/intervjusporsmal-og-svar Anonymkode: 3c441...91e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #5 Skrevet 9. januar 2021 Spørs litt på jobben du skal på intervju for. Før husker jeg at det var typiske spørsmål om hvem jeg er, hva jeg liker å drive med, hvordan jeg ser på meg selv som person osv. Nå som jeg er utdannet opplever jeg ofte at det også er mer faglig spørsmål, som om jeg kjenner rettighetsforskriften godt, om hvordan jeg stiller meg til tvangsbruk, om hva jeg tidligere har opplevd som utfordrende med arbeidet osv. Anonymkode: eab5f...4d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå